Przetargi.pl
BUDOWA INSTALACJI TELEINFORMATYCZNEJ ORAZ INSTALACJI ELEKTROENERGETYCZNEJ ZASILAJĄCEJ URZĄDZENIA KOMPUTEROWE W BUDYNKU LUBUSKIEGO URZĘDU WOJEWÓDZKIEGO W GORZOWIE WLKP.

Lubuski Urząd Wojewódzki ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul Jagiellończyka 8
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7215285 , fax. 095 7224188, 7115401
  • Data zamieszczenia: 2009-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lubuski Urząd Wojewódzki
    ul Jagiellończyka 8 8
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 095 7215285, fax. 095 7224188, 7115401
    REGON: 21046708900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wojewodalubuski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA INSTALACJI TELEINFORMATYCZNEJ ORAZ INSTALACJI ELEKTROENERGETYCZNEJ ZASILAJĄCEJ URZĄDZENIA KOMPUTEROWE W BUDYNKU LUBUSKIEGO URZĘDU WOJEWÓDZKIEGO W GORZOWIE WLKP.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zadanie polega na wybudowaniu zgodnie z załączoną dokumentacją połączeń poziomych instalacji teleinformatycznej i elektroenergetycznej na 7 i 14 piętrze budynku LUW oraz na powiązaniu ich z wybudowanymi na każdym z pięter pośrednimi punktami dystrybucyjnymi PPD. Celem zadania jest doprowadzenie budowanych etapami instalacji teleinformatycznej i elektroenergetycznej na każdym piętrze budynku do jednolitego standardu (system SISTIMAX SCS), zagwarantowania dopasowania transmisyjnego poszczególnych elementów systemu, a także stworzenia możliwości udzielenia przez firmę produkującą system okablowania 20-letniej gwarancji niezawodności całości instalacji. 2. Zakres prac do wykonania obejmuje: a. wykonanie okablowania poziomego na kondygnacji -piętro siódme b. wykonanie okablowania poziomego na kondygnacji -piętro czternaste w zakresie obejmującym pomieszczenia od 1411 do 1421 (na rysunku: piętro14-zakres.jpg - część zakreślona na czerwono) c. demontaż istniejącej instalacji teleinformatycznej w miejscach objętych nową instalacją. 3. Przedmiot zamówienia należy realizować zgodnie z dokumentacją projektową instalacji teleinformatycznej wykonaną przez LanProjekt - Witold Zioło, w tym specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami i normami, pod nadzorem osoby uprawnionej do ich wykonania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453143107
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu wziąć mogą udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP; e. dysponują osobami legitymującymi się uprawnieniami w specjalnościach konstrukcyjno - budowlanej, elektrycznej i telekomunikacyjnej, dla prac projektowych i/lub realizacji; f. posiadają certyfikat producenta dotyczący wszystkich poziomów projektowania, instalacji i testowania systemu okablowania strukturalnego. 2. Na potwierdzenie spełnienia ww. warunków Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę pisemnych oświadczeń i dokumentów, określonych w rozdziale IX SIWZ 3. Warunki będą oceniane na podstawie druku ZP-17 (spełnia/nie spełnia)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o analizę, przedłożonych przez Wykonawcę (osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym) w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem, oświadczeń i dokumentów: 1) w zakresie potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP: a. oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszej SIWZ. b. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy PZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy PZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e. aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) w zakresie potwierdzenia warunków posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia publicznego: a. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zał. nr 3 do SIWZ. b. wykaz wykonanych co najmniej 3 robót związanych z budową, modernizacją sieci komputerowej w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoją wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje) - zał. nr 4 do SIWZ; c. certyfikat producenta - na potwierdzenie warunku opisanego w rozdziale VIII, pkt 1f) 3) w zakresie potwierdzenia warunków znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia publicznego: a. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytoowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia należy załączyć dodatkowo pełnomocnictwo udzielone przez Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w SIWZ składane są przez Wykonawców wspólnie, z wyjątkiem wymienionych w ust. 1 pkt a., b., c., d., e., które składane są przez każdego z Wykonawców oddzielnie. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana, Wykonawcy, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia powinni przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt b., d. i e., składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pkt 1c, składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy PZP. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust 3 i 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę (osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy w obrocie gospodarczym).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.luw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną