Przetargi.pl
Uszczelnienie dachu odwróconego nad parterem Sali Obsługi Klienta w I Oddziale ZUS w Łodzi, ul. Zamenhofa 2

ZUS I Oddział w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-431 Łódź, ul. Zamenhofa 2
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6382740, 42 638 29 65 , fax. 42 6382665
  • Data zamieszczenia: 2012-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: ZUS I Oddział w Łodzi
    ul. Zamenhofa 2 2
    90-431 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 6382740, 42 638 29 65, fax. 42 6382665
    REGON: 00001775600403
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Uszczelnienie dachu odwróconego nad parterem Sali Obsługi Klienta w I Oddziale ZUS w Łodzi, ul. Zamenhofa 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Numer postępowania: 210000/370/20/2012/ADR/ZAP-21. 2. Przedmiotem zamówienia jest uszczelnienie dachu odwróconego nad parterem Sali Obsługi Klienta w I Oddziale ZUS w Łodzi, ul. Zamenhofa 2 w zakresie, który został określony w IV części SIWZ, na którą składają się dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 3. Szczegółowy zakres prac został opisany w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz STWiOR. 4. Przedmiotowe zamówienie o wartości 14 304,57 euro stanowi część zamówienia na roboty budowlane w siedzibie ZUS I Oddział w Łodzi o łącznej wartości zamówienia 24 576,15 euro. 5. Zaleca się przed rozpoczęciem prac przeprowadzenie wizji lokalnej w celu uszczegółowienia wymiarów dachu odwróconego. Istnieje możliwość przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej przed terminem składania ofert. W celu ustalenia terminu wizji należy kontaktować się z Panem Piotrem Kolas - Głównym Specjalistą w Wydziale Administracji i Remontów, tel. 42 638 28 21. 6. Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia - 35 dni roboczych od daty podpisania umowy lecz nie później niż do 21.12.2012 r. 7. Roboty stanowiące przedmiot umowy, realizowane będą w sposób umożliwiający niezakłócone funkcjonowanie I Oddziału ZUS w Łodzi, ul. Zamenhofa 2, od godziny 16:00 (w poniedziałki od 17:00) danego dnia do godziny 6:00 rano dnia następnego oraz w dniach wolnych od pracy dla Zamawiającego. Dopuszcza się możliwość wykonywania robót w godzinach urzędowania, po wcześniejszym uzgodnieniu tego faktu z Zamawiającym. 8. Zamawiający dokona wprowadzenia Wykonawcy na teren budowy w terminie 3 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. 9. Wykonawca zobowiązany jest w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia do: 9.1. sukcesywnego dostarczania materiałów do miejsca wykonywania robót w niezbędnych ilościach (Zamawiający nie dysponuje zapleczem, które mógłby przeznaczyć na składowanie materiałów), 9.2. pozostawienia terenu robót w należytym porządku w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia oraz po zakończeniu prac w danym dniu, do stanu przed wejściem na teren wykonywanych prac, 9.3. wykonywania przedmiotu zamówienia zgodnie z zaleceniami producenta materiałów, zasadami najnowszej wiedzy technicznej i aktualnymi przepisami w zakresie bhp i p.poż. 10. Pozostałe zapisy dotyczące przedmiotu zamówienia, zasad i terminów realizacji zawiera Wzór umowy stanowiący III część SIWZ. 11. Wymagany minimalny okres gwarancji jakości na przedmiot zamówienia wynosi: 11.1. na wykonane roboty budowlane - co najmniej 60 m-cy; 11.2. na użyte materiały - co najmniej 60 m-cy, lub okres gwarancji producenta jeżeli jest dłuższy. 12. Okres gwarancji rozpoczyna swój bieg od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. Wykonawca w okresie gwarancji jakości i rękojmi zobowiązany jest do usuwania na swój koszt stwierdzonych i zgłoszonych przez Zamawiającego wad (wykonania naprawy), w uzgodnionym przez Strony terminie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452626904
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach