ZUS I Oddział w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 90-431 Łódź, ul. Zamenhofa 2
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 6382740, 42 638 29 65 , fax. 42 6382665
- Data zamieszczenia: 2012-10-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: ZUS I Oddział w Łodzi
ul. Zamenhofa 2 2
90-431 Łódź, woj. łódzkie
tel. 42 6382740, 42 638 29 65, fax. 42 6382665
REGON: 00001775600403 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Uszczelnienie dachu odwróconego nad parterem Sali Obsługi Klienta w I Oddziale ZUS w Łodzi, ul. Zamenhofa 2 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Numer postępowania: 210000/370/20/2012/ADR/ZAP-21. 2. Przedmiotem zamówienia jest uszczelnienie dachu odwróconego nad parterem Sali Obsługi Klienta w I Oddziale ZUS w Łodzi, ul. Zamenhofa 2 w zakresie, który został określony w IV części SIWZ, na którą składają się dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 3. Szczegółowy zakres prac został opisany w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz STWiOR. 4. Przedmiotowe zamówienie o wartości 14 304,57 euro stanowi część zamówienia na roboty budowlane w siedzibie ZUS I Oddział w Łodzi o łącznej wartości zamówienia 24 576,15 euro. 5. Zaleca się przed rozpoczęciem prac przeprowadzenie wizji lokalnej w celu uszczegółowienia wymiarów dachu odwróconego. Istnieje możliwość przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej przed terminem składania ofert. W celu ustalenia terminu wizji należy kontaktować się z Panem Piotrem Kolas - Głównym Specjalistą w Wydziale Administracji i Remontów, tel. 42 638 28 21. 6. Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia - 35 dni roboczych od daty podpisania umowy lecz nie później niż do 21.12.2012 r. 7. Roboty stanowiące przedmiot umowy, realizowane będą w sposób umożliwiający niezakłócone funkcjonowanie I Oddziału ZUS w Łodzi, ul. Zamenhofa 2, od godziny 16:00 (w poniedziałki od 17:00) danego dnia do godziny 6:00 rano dnia następnego oraz w dniach wolnych od pracy dla Zamawiającego. Dopuszcza się możliwość wykonywania robót w godzinach urzędowania, po wcześniejszym uzgodnieniu tego faktu z Zamawiającym. 8. Zamawiający dokona wprowadzenia Wykonawcy na teren budowy w terminie 3 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. 9. Wykonawca zobowiązany jest w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia do: 9.1. sukcesywnego dostarczania materiałów do miejsca wykonywania robót w niezbędnych ilościach (Zamawiający nie dysponuje zapleczem, które mógłby przeznaczyć na składowanie materiałów), 9.2. pozostawienia terenu robót w należytym porządku w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia oraz po zakończeniu prac w danym dniu, do stanu przed wejściem na teren wykonywanych prac, 9.3. wykonywania przedmiotu zamówienia zgodnie z zaleceniami producenta materiałów, zasadami najnowszej wiedzy technicznej i aktualnymi przepisami w zakresie bhp i p.poż. 10. Pozostałe zapisy dotyczące przedmiotu zamówienia, zasad i terminów realizacji zawiera Wzór umowy stanowiący III część SIWZ. 11. Wymagany minimalny okres gwarancji jakości na przedmiot zamówienia wynosi: 11.1. na wykonane roboty budowlane - co najmniej 60 m-cy; 11.2. na użyte materiały - co najmniej 60 m-cy, lub okres gwarancji producenta jeżeli jest dłuższy. 12. Okres gwarancji rozpoczyna swój bieg od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. Wykonawca w okresie gwarancji jakości i rękojmi zobowiązany jest do usuwania na swój koszt stwierdzonych i zgłoszonych przez Zamawiającego wad (wykonania naprawy), w uzgodnionym przez Strony terminie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452626904
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola w Białej
Dodano: 2016-07-20 - Przebudowa pomieszczeń zajmowanych przez USC w budynku Muzeum Regionalnego im. Stanisława Sankowskiego w Radomsku wraz z montażem windy
Dodano: 2016-07-04 - Przebudowa pomieszczeń zajmowanych przez USC w budynku Muzeum Regionalnego im. Stanisława Sankowskiego w Radomsku wraz z montażem windy
Dodano: 2016-06-06 - WYKONANIE REMONTU POKRYCIA DACHU BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W DZIETRZNIKACH
Dodano: 2016-03-31 - Termomodernizacja budynku Oddziału Przedszkolnego w Raczynie
Dodano: 2016-03-24 - Adaptacja budynku administracyjno - magazynowego na potrzeby Domu Senior-Wigor na działce nr 124/1 w Tuszynie.
Dodano: 2015-10-23 - Adaptacja budynku administracyjno - magazynowego na potrzeby Domu Senior-Wigor na działce nr 124/1 w Tuszynie
Dodano: 2015-10-06 - Wykonanie przyłączy wodociągowo-kanalizacyjnych i łazienek wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu miasta w budynku Sieradzka 23 w Zduńskiej Woli
Dodano: 2015-07-31 - Kompleksowa modernizacja Oddziału D, zlokalizowanego na I piętrze Pawilonu IX Specjalistycznego Psychiatrycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łodzi
Dodano: 2015-06-01 - Remont dachu na budynku mieszkalnym przy ul. Niebrowskiej 12 w Tomaszowie Maz.
Dodano: 2015-05-07