Przetargi.pl
Adaptacja budynku administracyjno - magazynowego na potrzeby Domu Senior-Wigor na działce nr 124/1 w Tuszynie.

Gmina Tuszyn ogłasza przetarg

  • Adres: 95-080 Tuszyn, ul. Piotrkowska 2/4
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6143325 , fax. 042 6143069
  • Data zamieszczenia: 2015-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tuszyn
    ul. Piotrkowska 2/4 2/4
    95-080 Tuszyn, woj. łódzkie
    tel. 042 6143325, fax. 042 6143069
    REGON: 59064830400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuszyn.info.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja budynku administracyjno - magazynowego na potrzeby Domu Senior-Wigor na działce nr 124/1 w Tuszynie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienie jest adaptacja budynku administracyjno-magazynowego na potrzeby Domu Senior-Wigor na działce 124/1 w Tuszyniena podstawie dokumentacji projektowej w zakres którego wchodzi m.in.: wykonanie wzmocnienia ścian ( wieniec żelbetowy ), wymiana części elementów uszkodzonej konstrukcji dachowej i deskowania, wymiana pokrycia dachowego ( deskowania na płytę OSB i papy na lepiku na blachę na rąbek), wymiana stolarki okiennej i drzwiowej ( w tych samych gabarytach), wymiana słupków drewnianych i podwaliny na stalowe słupki międzyokienne, wykonanie ścianek działowych Ytong gr.12 cm, odtworzenie i uzupełnienie fragmentu ściany południowej, uzupełnienie tynków, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian Hydrotynkiem U, odtworzenie w części obiektu podłoża betonowego, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i ocieplenia podposadzkowego, ułożenie posadzki gresowej, wymiana instalacji elektrycznych, wykonanie ocieplenia stropodachu wraz z paroizolacją, wymiana sufitu ( podbitka drewniana z tynkiem wapiennym na trzcinie na sufit podwieszony z płyt kartonowo-gipsowych na konstrukcji stalowej Nida-Gips), malowanie i wykończenie glazurnicze wewnętrzne, uzupełnienie kostką betonową ciągów pieszych i opasek wokół obiektu, wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, montaż wywiewek dachowych, wyrzutni i instalacji odgromowej. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia został zawarty w : projekcie budowlanym i dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 10 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia ( SIWZ ), Projekcie Umowy stanowiącym załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ. Projekt dofinansowany ze środków budżetu Państwa w ramach Programu Wieloletniego Senior-Wigor na lata 2015 - 2020. Uwaga: Roboty dotyczące docieplenia budynku ( elewacji ) oraz montażu pomp ciepła, rekuperatora i paneli fotowoltaicznych zostaną wykonane w II ETAPIE i nie są ujęte w niniejszym postępowaniu. 2. Ponadto dla realizacji zamówienia należy uwzględnić niżej wymienione czynności i roboty oraz poniesienie kosztów z tym związanych: 1) Wykonanie wszelkich niezbędnych robót przygotowawczych, towarzyszących, zabezpieczających, koniecznych do wykonania zadania i wynikających z zakresu zamówienia. 2) Pełna obsługa geodezyjna budowy tj. tyczenie i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza inwestycji zarejestrowana w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Łodzi, w 3 egz. 3) Dokumentacja powykonawcza budowy w 2 egz. 4) Przygotowanie placu zaplecza budowy wraz z dostawą wszystkich wymaganych mediów oraz dojazdów i kładek dla przejść i przejazdów na plac budowy i do zaplecza budowy. 5) Wykonanie zabezpieczeń istniejącego uzbrojenia. 6) Usunięcie ewentualnych kolizji istniejącego uzbrojenia podziemnego i nadziemnego w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania inwestycji. 7) Poniesienie opłat i odszkodowań za wyrządzone szkody związane z realizacją zadania. 8) Przywrócenie placu i zaplecza budowy do stanu co najmniej sprzed rozpoczęcia prac. 9) Oznakowanie placu budowy w sposób zgodny z przepisami Prawa budowlanego. 10) Wykonanie schematów, instrukcji obsługi i eksploatacji urządzeń, instrukcji BHP i pożarowej ( wraz z wyposażeniem w niezbędny sprzęt: gaśnice, koce, oznakowania itp.). 11) Wykonanie i utrzymanie na własny koszt urządzeń i obiektów tymczasowych na terenie budowy oraz ponoszenie kosztów mediów, w tym energii elektrycznej i wody w okresie realizacji robót. 12) Odtworzenie terenu po wykopach do stanu pierwotnego i zagęszczenie gruntu po wykopach wraz z dokumentowaniem wskaźnika zagęszczenia badaniami laboratoryjnymi. 13) Wykonanie wszelkich zaleceń wynikających z dokumentów uzgadniających dokumentację projektową i innych wraz z poniesieniem kosztów. 14) Sporządzenie planu BIOZ. 15) Zlecenie badania wody.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452626904
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5.000,00 zł ( słownie: pięć tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tuszyn.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach