Przetargi.pl
Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Powiatu Międzychodzkiego w roku 2015

Powiat Międzychodzki reprezentowany przez Zarząd Powiatu ogłasza przetarg

  • Adres: 64-400 Międzychód, ul. 17 Stycznia 143
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7488726 , fax. 095 7482430
  • Data zamieszczenia: 2015-05-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Międzychodzki reprezentowany przez Zarząd Powiatu
    ul. 17 Stycznia 143 143
    64-400 Międzychód, woj. wielkopolskie
    tel. 095 7488726, fax. 095 7482430
    REGON: 21096734300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-miedzychodzki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Powiatu Międzychodzkiego w roku 2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Powiatu Międzychodzkiego w roku 2015. Szczegółowy zakres zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie prac związanych z: 1) usuwaniem wyrobów zawierających azbest, polegających w szczególności na demontażu tych wyrobów z budynków mieszkalnych, inwentarskich i gospodarczych oraz właściwym unieszkodliwianiu tych wyrobów poprzez przetransportowanie ich na składowisko posiadające odpowiednie zezwolenie na ich unieszkodliwianie, 2) odbiorem wyrobów zawierających azbest z miejsca wyznaczonego przez wnioskodawcę oraz właściwym unieszkodliwianiu tych wyrobów poprzez przetransportowanie ich na składowisko posiadające odpowiednie zezwolenie na ich unieszkodliwianie. Prace ww. objęte będą wnioskami składanymi przez zainteresowane osoby (podmioty), którym przyznano dofinansowanie z budżetu Powiatu Międzychodzkiego, budżetów Gmin powiatu międzychodzkiego oraz z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu i Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu. Zamówienie realizowane będzie na terenie powiatu międzychodzkiego, tj. gmina i miasto Międzychód, gmina Kwilcz, gmina i miasto Sieraków, gmina Chrzypsko Wielkie . Zakres rzeczowy zamówienia: 1) Demontaż, transport i utylizacja płyt azbestowych w ilości ok. 140 000 kg. 2) Odbiór (wraz z załadunkiem) z miejsca wyznaczonego przez Wnioskodawcę, transport i utylizacja płyt azbestowych w ilości około 140 000 kg. 3) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, m.in.: a) ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013r., poz. 21 ze zm.), b) rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz.U. nr 71 poz. 649 ze zm.) c) rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz.U. Nr 216 poz. 1824), d) rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 13 grudnia 2010r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest (Dz.U. nr 8 z 2011r. poz. 31). 3. Przewidziana do unieszkodliwienia ilość wyrobów azbestowych może ulec zmianie z uwagi na niemożliwą do przewidzenia liczbę wniosków przekazanych do Powiatu. 4. Wykonawca w ramach ceny ofertowej winien także zapewnić: 1) organizację i zabezpieczenie placu robót, uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz ewentualną wypłatę odszkodowań z tytułu zniszczeń powstałych w wyniku prowadzenia robót lub w związku z nimi. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wypadkową, a także za zniszczenie własności prywatnej i osób prawnych spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906500008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Kwota wadium: 2.000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin odbioru (według minimalizacji)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: BIP Starostwa: www.powiat.miedzychod.samorzady.pl (w zakł.:zamówienia publiczne/przetargi/2015)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach