Przetargi.pl
Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Wieliszew

Urząd Gminy Wieliszew ogłasza przetarg

  • Adres: 05-135 Wieliszew, ul. Modlińska 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7822596 , fax. 022 7822732
  • Data zamieszczenia: 2013-02-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Wieliszew
    ul. Modlińska 1 1
    05-135 Wieliszew, woj. mazowieckie
    tel. 022 7822596, fax. 022 7822732
    REGON: 00054957100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieliszew.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Wieliszew
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na usuwaniu wyrobów zawierających azbest z nieruchomości osób fizycznych oraz budynków będących własnością Zamawiającego, położonych na terenu Gminy Wieliszew, poprzez: 1) demontaż pokryć dachowych wykonanych z wyrobów zawierających azbest (płyt azbestowo-cementowych) z budynków zlokalizowanych na terenie Gminy Wieliszew, zabezpieczenie, załadunek, transport i utylizację na składowisku odpadów niebezpiecznych w szacowanej ilości około 1390m2; 2) odbiór składowanych luzem wyrobów zawierających azbest (płyt azbestowo-cementowych), zabezpieczenie, załadunek, transport i utylizacja na składowisku odpadów niebezpiecznych w szacowanej ilości około 3400m2. Zamawiający zastrzega, ze przedstawione wyżej ilości wyrobów zawierających azbest do demontażu bądź odbioru są wielkościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie z powodu nieprecyzyjnego oszacowania odpadów w (m2) przez właścicieli nieruchomości. Zmianie może również ulec liczba osób podana w wykazie z powodu rezygnacji posiadaczy odpadów. Obejmujący zamówienie zakres usług przyjęty został jako średni i służy jedynie do celów porównawczych. Zamawiający nie jest zobowiązany do zrealizowania prac w ilościach szacowanych podanych wyżej. Ilość wyrobów zawierających azbest może ulec zmniejszeniu w przypadku, gdy właściciele nieruchomości zrezygnują z przyznanej przez zamawiającego pomocy w usuwaniu wyrobów zawierających azbest będącej przedmiotem tego zamówienia. Inne ustalenia dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) usunięcie pokryć dachowych zawierających azbest, w sposób uwzględniający wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 roku w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r. Nr 71, poz. 649, z późn. zm.), z budynków na terenie Gminy Wieliszew; 2) ważenie pozyskanych odpadów z poszczególnych posesji i udokumentowanie masy (ciężaru) tych odpadów (karta ewidencji odpadu); 3) transport odpadów może być prowadzony wyłącznie przez podmiot posiadający zezwolenie w zakresie zbierania lub transportu odpadów niebezpiecznych, w tym wyrobów zawierających azbest; 4) utylizacja wyrobów zawierających azbest na składowisku odpadów niebezpiecznych, posiadającym zezwolenie na prowadzenie tego typu składowiska (karta przekazania odpadu); 5) wykaz nieruchomości, z których należy usunąć wyroby zawierające azbest przeznaczone do utylizacji zostanie przekazany Wykonawcy przy podpisaniu umowy. Obowiązkiem Wykonawcy będzie: 1) bezpośrednie kontaktowanie się z właścicielami posesji, na których znajdują się wyroby zawierające azbest przeznaczone do demontażu lub odbioru, w celu uzgodnienia terminu oraz zasad wykonania usługi (wykaz zostanie przekazany Wykonawcy przy podpisaniu umowy); 2) przed przystąpieniem do prac polegających na zabezpieczeniu lub usunięciu wyrobów zawierających azbest z obiektu, urządzenia budowlanego, a także z terenu prac, zgłoszenie tego faktu właściwemu organowi nadzoru budowlanego oraz właściwemu okręgowemu inspektorowi pracy oraz właściwemu państwowemu inspektorowi sanitarnemu, w terminie co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem prac, zgodnie z § 6 ust. 2 w/w rozporządzenia; 3) wystawienie dokumentów potwierdzających dokonanie zgłoszeń w w/w organach, o których mowa w ppkt 2); 4) zapewnienie odpowiedniej organizacji i zabezpieczenia placu robót oraz uporządkowanie nieruchomości po przeprowadzonych pracach; 5) wystawienie i przekazanie Zamawiającemu dokumentów potwierdzających przyjęcie odpadów od właścicieli nieruchomości (karta ewidencji odpadu i karta przekazania odpadu wykonawcy) oraz dokumentów potwierdzających przekazanie ich na składowisko posiadające zezwolenie na przyjmowanie odpadów niebezpiecznych (w tym zawierających azbest), tj. karta przekazania odpadu,; Uwaga: w przypadku rezygnacji któregoś z właścicieli nieruchomości z demontażu lub odbioru - pobranie od nich pisemnego oświadczenia o rezygnacji z ich przyczyny i przekazanie ich Zamawiającemu; 6) wystawienie dokumentu stwierdzającego rzetelne wykonanie prac oraz oczyszczenie terenu z azbestu, wynikających z Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 roku w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r. Nr 71, poz. 649, z późn. zm.); 7) sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu zdjęć w formie cyfrowej na informatycznym nośniku danych (płyta CD), z różnych etapów prac pracowników firmy, tj. demontażu płyt z dachu, odbioru z nieruchomości, zabezpieczenia na paletach folią, ładowania na samochód, oczyszczenia terenu z włókien azbestu, itp.; 8) ochrony danych osobowych zawartych w wykazie nieruchomości. Dane zawarte w wykazie nieruchomości Wykonawca wykorzystywać będzie wyłącznie do celów realizacji niniejszego zamówienia, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.). 9) poniesienie pełnej odpowiedzialności odszkodowawczej za szkody wyrządzone podczas realizacji niniejszego zamówienia lub niedopełnienia należnych obowiązków, nałożonych przepisami prawa w tym zakresie. 10) sporządzenia planu pracy i planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia przed przystąpieniem do wykonania przedmiotu umowy. 11) nadzoru osoby odpowiedzialnej za organizację wykonywanych robót i zabezpieczeniu placu budowy. 12) uporządkowania terenu po zakończeniu robót oraz ewentualną wypłatę odszkodowań z tytułu zniszczeń powstałych w wyniku prowadzenia robót lub prac związanych z nimi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906500008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 600,00 PLN (słownie: sześćset 00/100 PLN). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 22.02.2013 r. do godz. 10:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a: pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 51 8013 0006 2001 0000 1720 0001; b: poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c: gwarancjach bankowych; d: gwarancjach ubezpieczeniowych; e: poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.). 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b: nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c: zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wieliszew.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach