Przetargi.pl
Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Świętajno.

Gmina Świętajno ogłasza przetarg

  • Adres: 19-411 Świętajno, Świętajno 104
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 5215420 , fax. 087 5215414
  • Data zamieszczenia: 2013-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świętajno
    Świętajno 104 104
    19-411 Świętajno, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 5215420, fax. 087 5215414
    REGON: 79067131400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietajno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Świętajno.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi usuwania wyrobów zawierających azbest, w ilości szacunkowej 226,78 Mg, z budynków na terenie Gminy Świętajno poprzez demontaż, załadunek, transport i utylizację. Zakres zamówienia obejmuje: 1) demontaż, załadunek i transport płyt azbestowo-cementowych z dachów budynków mieszkalnych i gospodarczych oraz ich utylizacja na przystosowanym do tego celu składowisku odpadów w ilości ok. 224,40 Mg, według wykazu stanowiącego załącznik Nr 1 do umowy, 2) załadunek i transport odpadów zawierających azbest oraz ich utylizacja na przystosowanym do tego celu składowisku odpadów w ilości ok. 2,38 Mg, według wykazu stanowiącego załącznik nr 2 do umowy, 3) demontaż i usuwanie wyrobów zawierających azbest w terminach ustalonych z właścicielami nieruchomości wg harmonogramu, stanowiącego załącznik Nr 3 do umowy. Ponadto: 1) Wykonawca jest zobowiązany zgłosić zamiar przystąpienia do wykonywania prac demontażowych właściwemu organowi nadzoru budowlanego, właściwemu okręgowemu inspektorowi pracy oraz właściwemu państwowemu inspektorowi sanitarnemu, w terminie 7 dni przed rozpoczęciem prac; 2) Po zakończeniu prac Wykonawca wystawi stosowne oświadczenia dla właścicieli nieruchomości oraz dla Zamawiającego, że prace związane z usunięciem wyrobów zawierających azbest zostały wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, a teren prac został prawidłowo oczyszczony z odpadów azbestowych; 3) Z czynności demontażowych zostaną spisane protokoły zawierające następujące informacje: a) imię i nazwisko osoby/osób, od której zostały usunięte wyroby azbestowe, b) datę demontażu i odbioru wyrobów azbestowych, c) ilość zdemontowanych odpadów w Mg. Protokoły zostaną podpisane przez Wykonawcę, właściciela nieruchomości oraz Zamawiającego. 4) Wykonawca sporządzi karty przekazania odpadów i przekaże właścicielowi nieruchomości, a kopie Zamawiającemu; 5) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dowody unieszkodliwiania odpadów ze składowiska, tj. karty przekazania odpadów na składowisko; 6) Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. Nr 71, poz. 649 ze zm.); 7) Wykonawca zobowiązany jest do poniesienia kosztów naprawy ewentualnych zniszczeń powstałych podczas wykonywania prac; 8) Planowana, do usunięcia lub demontażu, ilość wyrobów zawierających azbest może ulec zmniejszeniu jeżeli właściciele budynków zrezygnują z przyznanej pomocy w usuwaniu wyrobów zawierających azbest, będących przedmiotem zamówienia;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906500008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 2 000,00 zł, słownie: dwa tysiące złotych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swietajno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach