Przetargi.pl
Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Kętrzyn.

Urząd Gminy Kętrzyn ogłasza przetarg

  • Adres: 11-400 Kętrzyn, ul. Kościuszki 2
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7512474 w. 17 , fax. 089 7512746
  • Data zamieszczenia: 2015-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Kętrzyn
    ul. Kościuszki 2 2
    11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7512474 w. 17, fax. 089 7512746
    REGON: 00053553400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaketrzyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Kętrzyn.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia. 1.1 Demontaż, transport i unieszkodliwienie pokrycia dachowego wykonanego z płyt falistych azbestowo-cementowych w ilości około 114,3 ton. W ramach zamówienia wykonane zostaną przez wykonawcę : - demontaż pokrycia dachowego z obiektów wskazanych w załączniku Nr 6 do SIWZ; - pakowanie, załadunek, transport odpadu niebezpiecznego z miejsca zbiórki do miejsca unieszkodliwiania, rozładunek i składowanie wraz z kosztami unieszkodliwienia na składowisku odpadów niebezpiecznych zawierających azbest oraz prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określonej w ustawie z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2013r. poz. 21z pózn. zm.) z zastosowaniem wzorów dokumentów (karta przeka-zania odpadu) określonych rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2014r., poz. 1973). 1.2 Transport i unieszkodliwianie pokrycia dachowego wykonanego z płyt falistych azbestowo-cementowych w ilości około 18,4 ton. W ramach zamówienia wykonane zostaną przez wykonawcę : - pakowanie, załadunek, transport odpadu niebezpiecznego z miejsc zbiórki wskazanych w załączniku Nr 6 do SIWZ do miejsca unieszkodliwiania; - rozładunek i zdeponowanie wraz z kosztami unieszkodliwienia na składowisku odpadów niebezpiecznych zawierających azbest oraz prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określonej w ustawie z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2013r. poz. 21 z pózn. zm.) z zastosowaniem wzorów dokumentów (karta przekazania odpadu) określonych rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2014r., poz. 1973). 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo : - zmiany liczby nieruchomości objętych zamówieniem; - zmniejszenia ilości usuwanych wyrobów zawierających azbest; - zwiększenia ilości usuwanych wyrobów zawierających azbest, w granicach 20 % . 3. Wynagrodzenie wykonawcy zostanie wyliczone z zastosowaniem stawek zawartych w ofercie wykonawcy. 4. Wykonawca w ramach ceny ofertowej zapewnia również: - sporządzenie planu pracy i planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia przed przystąpieniem do wykonania przedmiotu umowy, - zgłoszenie zamiaru przystąpienia do wykonywania prac właściwemu organowi nadzoru budowlanego, właściwemu okręgowemu inspektorowi pracy oraz właściwemu państwowemu inspektorowi sanitarnemu, w terminie co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem prac (zgłoszenia wraz z wymaganymi przez w/w organy dokumentami); - warunki bezpiecznego usuwania i transportu wyrobów zawierających azbest, zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. (Dz.U. Nr 71 z 2014r., poz. 649) w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest, - nadzór osoby odpowiedzialnej za organizację wykonywanych robót i zabezpieczenie terenu robót, - uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz wypłatę odszkodowań w przypadku wyrządzenia szkód. 5.Wykonawca zobowiązany jest dysponować odpowiednim wyposażeniem technicznym oraz osobami przeszkolonymi w zakresie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest. 6. Wykonawca ustali szczegółowe terminy wykonania zamówienia z właścicielami lub zarządcami nieruchomości. 7. Po wykonaniu prac wykonawca ma obowiązek złożenia właścicielowi/administratorowi nieruchomości pisemnego oświadczenia o prawidłowości wykonania prac oraz o oczyszczeniu terenu z pyłu azbestowego z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych. 8. Wykonawca dokonuje ważenia wyrobów zawierających azbest i z tej czynności sporządza protokół zawierający co najmniej następujące informacje: imię i nazwisko właściciela/administratotra nieruchomości, od którego odbierane są odpady zawierające azbest, adres nieruchomości, z której następuje odbiór odpadów, datę odbioru, ilość odebranych odpadów w Mg , potwierdzenie wykonania usługi przez właściciela/administratora nieruchomości lub wyjaśnienie wykonawcy dotyczące odmowy takiego potwierdzenia przez właściciela/administratora nieruchomości. W przypadku uznania zasadności odmowy powyższego potwierdzenia przez właściciela/administratora nieruchomości zamawiającemu przysługuje prawo odmowy wypłaty wynagrodzenia za realizację zakwestionowanego zakresu prac. 9. Wykonawca dostarcza Zamawiającemu potwierdzenie przyjęcia odpadu od właściciela nieruchomości, dokumenty potwierdzające przyjęcie odpadów na składowisko posiadające zezwolenie na przyjmowanie odpadów zawierających azbest - miejsce unieszkodliwienia (karta przekazania odpadu), protokół o którym mowa w ust. 8. 10. Zamówienie należy wykonać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 11. CPV : 90600000-3 Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 90650000-8 Usługi usuwania azbestu 90512000-9 Usługi transportu odpadów 45262660-5 Usuwanie azbestu. 12. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906500008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/ketrzyn_gmina_wiejska/zamowienia_publiczne/110/status/rodzaj/wzp/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach