Przetargi.pl
Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Stargard Szczeciński.

Urząd Gminy Stargard Szczeciński ogłasza przetarg

  • Adres: 73-110 Stargard Szczeciński, ul. Rynek Staromiejski 5
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 5613410 , fax. 91 5613411
  • Data zamieszczenia: 2013-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Stargard Szczeciński
    ul. Rynek Staromiejski 5 5
    73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 5613410, fax. 91 5613411
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.stargard.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Stargard Szczeciński.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi usunięcia materiałów zawierających azbest z terenu Gminy Stargard Szczeciński w ilości ok. 127,42 Mg. Usługa będzie polegać na: zadanie nr 1 demontażu pokryć dachów i innych elementów zebraniu ich, transporcie oraz utylizacji zebranych materiałów w miejscach do tego przygotowanych (specjalistyczne składowisko) i za potwierdzeniem każdego zdjęcia na podstawie karty usunięcia odpadu ok. 63,41 Mg. zadanie nr 2 zebranie, transport oraz utylizacja zebranych materiałów w miejscach do tego przygotowanych (specjalistyczne składowisko) za potwierdzeniem każdego przekazania odpadu na podstawie karty usunięcia odpadu ok. 64,01 Mg. Zadanie będzie wykonywane zgodnie z wieloletnim programem pn.: Program Oczyszczania Kraju z Azbestu na lata 2009-2032 wprowadzonym uchwałą Rady Ministrów z 14.07.2009 r. Zastosowanie mają również uchwała Nr XLI/322/2010 Rady Gminy Stargard Szczeciński z dnia 17.09.2010 r. i uchwała Nr XVII/155/12 Rady Gminy Stargard Szczeciński z dnia 27.04.2012 r. Terminy usunięcia azbestu z poszczególnych nieruchomości należy uzgodnić z właścicielem oraz przedstawić Zamawiającemu preliminarz rzeczowo- finansowy prac. Usunięcia odpadów zawierających azbest należy wykonać z nieruchomości podanych w poniższej tabeli : Zadanie nr 1: DEMONTAŻ, TRANSPORT, UTYLIZACJA ilość azbestu do usunięcia Lp.wyszczególnienie zadań, m2 Mg 1.Grabowo 47 - zadaszenie budynku gospodarczego, 230 4,14 2.Grzędzice ul. Gryfa 50 (wcześniej Grzędzice 50) - zadaszenie budynku gospodarczego, 33 0,59 3.Grzędzice ul. Klonowa 14/2 (wcześniej Grzędzice 87) - zadaszenie budynku gospodarczego, 121 2,18 4.Klępino 52 - zadaszenie budynku gospodarczego 62 1,12 5.Lubowo 18A - zadaszenie budynku gospodarczego 78 1,40 6.Lubowo 21 - zadaszenie budynku gospodarczego 50 0,90 7.Lipnik 4 - zadaszenie budynku gospodarczego 9 0,16 8.Grabowo 33 (Kolonia Górna Grabowo) - zadaszenie budynku gospodarczego 80 1,44 9.Małkocin 24/1 - zadaszenie budynku mieszkalnego 135 2,43 10.Małkocin 34 - zadaszenie budynku mieszkalnego 96 1,73 11.Małkocin 33 - zadaszenie budynku gospodarczego 25 0,45 12.Ulikowo 3A - zadaszenie budynku gospodarczego 122 2,20 13.Witkowo Pierwsze (dz.nr 910/7 obręb Witkowo) - zadaszenie budynku gospodarczego 280 5,04 14.Witkowo Pierwsze 5- zadaszenie budynku gospodarczego 90 1,62 15.Strzyżno 21 - zadaszenie budynku gospodarczego 70 1,26 16.Witkowo II 63 - zadaszenie budynku gospodarczego 140 2,52 17.Święte dz. Nr 124 - zadaszenie budynku gospodarczego 50 0,90 18.Święte 27 - zadaszenie budynku gospodarczego 116 2,09 19.Trzebiatów 8A - zadaszenie budynku mieszkalno-gospodarczego 140 2,52 20.Tychowo 80 - zadaszenie budynku gospodarczego 80 1,44 21.Tychowo 73 - zadaszenie budynków gospodarczych 100 1,80 22.Żarowo 3a - zadaszenie budynku gospodarczego/mieszkalnego 91 1,64 23.Pęzino 35 - zadaszenie budynku gospodarczego 72 1,30 24.Święte 19 - zadaszenie budynku gospodarczego 93 1,67 25.Skalin 39 - zadaszenie budynku gospodarczego 60 1,08 26.Smogolice 16 - zadaszenie budynku gospodarczego 800 14,40 27.Żarowo dz. Nr 122/9 - zadaszenie budynku gospodarczego 300 5,40 Razem: 3523,00 63,41 Zadanie nr 2: TRANSPORT, UTYLIZACJA,ilość azbestu do usunięcia Lp. wyszczególnienie zadań,m2 Mg 28Grabowo 47 11 0,20 29.Grzędzice ul. Jeziorna 97 (poprzedni Grzędzice54) 60 1,08 30.Koszewko 10 20 0,36 31.Klępino 62 40 0,72 32.Kiczarowo 20 100 1,80 33.Lipnik dz. Nr 20 i 21 290 5,22 34.Małkocin 11 6 0,11 35Kolonia Górna Grabowo 33 132 2,38 36Skalin 4 400 7,20 37.Ulikowo 3A 1203 21,65 38.Tychowo 73 40 0,72 39.Warchlinko (dz.nr 167/4, obręb Warchlinko) 285 5,13 40.Witkowo II 34 160 2,88 41.Witkowo II 28a 200 3,60 42.Witkowo II 57 210 3,78 43.Witkowo II 76a 160 2,88 44.Witkowo II 72 40 0,72 45.Witkowo I 34 66 1,19 46.Żarowo 58 3 0,05 47.Tychowo 80 30 0,54 48.Lipnik, ul. Klonowa 1/2 100 1,80 Razem: 3556 64,01 2Wykonanie usługi. aWykonawca będzie zobowiązany do zebrania, transportu i utylizacji odpadów szkodliwych pochodzących z rozbiórki materiałów zawierających azbest. Wykonanie unieszkodliwienia odpadów niebezpiecznych może być powierzone wyłącznie podmiotowi posiadającemu odpowiednie uprawnienia. Z czynności tej wykonawca przedstawi dokument potwierdzający rozbiórkę, zebranie, transport i utylizację lub oddanie do utylizacji dla podmiotu uprawnionego. Brak dokumentu świadczącego o utylizacji lub przekazaniu uprawnionemu podmiotowi do utylizacji spowoduje, że Zamawiający nie przystąpi do wykonywania odbioru oraz zgłosi do PIOŚ i prokuratury o podejrzeniu popełnienia przestępstwa przeciwko środowisku. bWykonawca musi zapewnić: nadzór osoby posiadającej uprawnienia kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej, oznaczenie i zabezpieczenie placu rozbiórki, uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz ewentualną wypłatę odszkodowań z tytułu zniszczeń powstałych w wyniku prowadzenia robót rozbiórkowych ( Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia ). cWykonanie prac należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym także prawidłowe dokumentowanie całego procesu. d odbiór wykonanych prac dokonywany będzie z udziałem właściciela nieruchomości skąd usunięto azbest na podstawie protokołu odbioru azbestu i zakończenia prac. eWykonawca będzie zobowiązany do potwierdzenia zdeponowanych odpadów na specjalistycznym składowisku (karta przekazania odpadu). fWażenie usuniętych materiałów zawierających azbest odbywać się będzie na terenie usuwania w obecności przedstawiciela Zamawiającego i właściciela nieruchomości, wagą zapewnioną przez Wykonawcę. gWykonawca może powierzyć wykonywanie części usługi podwykonawcom, z uwzględnieniem następujących postanowień : warunkiem podzlecenia wykonania części usługi będzie przedstawienie Zamawiającemu projektu umowy, na warunkach której będą regulowane wzajemne stosunki pomiędzy wykonawcą, a podwykonawcą; wykonawca przed zleceniem wykonania części zamówienia przedstawi Zamawiającemu wykaz prac powierzanych do wykonania wraz z wymaganymi uprawnieniami do realizacji tej części zamówienia, przed zawarciem umowy z podwykonawcą, wykonawca przedstawi uprawnienia podwykonawcy, jeżeli zlecane prace takich uprawnień wymagają, jeżeli w ciągu 14 dni Zamawiający nie wniesie uwag do projektu umowy, uważać się będzie za jego zaakceptowanie; uwagi Zamawiającego do projektu umowy wykonawcy z podwykonawcą muszą być wniesione niezwłocznie przed zawarciem umowy; za wykonane roboty przez podwykonawcę pełna odpowiedzialność finansowo-rzeczowa spoczywa na wykonawcy; wykonawca nie może się uchylić od odpowiedzialności za prace zlecone do wykonania podwykonawcy; 3Warunki rozliczenia wykonania przedmiotu zamówienia. aWynagrodzenie wykonawcy za wykonanie usługi ustala się w formie umownej za faktyczną ilość usuniętego materiału zawierającego azbest na podstawie karty usunięcia odpadu. bWynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia będzie obejmowało wszelkie koszty usunięcia odpadów, a w szczególności koszty rozbiórki, zebrania, transportu, utylizacji w miejscu specjalistycznym, koszty ewentualnych szkód powstałych w wyniku dokonanej rozbiórki. cWynagrodzeniem wykonawcy będzie iloczyn ceny jednostkowej za 1 kg x ilość kg usuniętego materiału. dRozliczenia za wykonanie usługi będą dokonywane miesięcznymi fakturami przejściowymi po usunięciu azbestu z danych nieruchomości. etermin płatności faktur kompletnych i prawidłowo wystawionych, przejściowych i faktury końcowej - 30 dni od daty potwierdzonego doręczenia Zamawiającemu. Faktura musi być sprawdzona i zatwierdzona przez uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego oraz zawierać załączniki tj.: protokołu odbioru prac bez zastrzeżeń, podpisany przez upoważnione osoby reprezentujące Zamawiającego i Wykonawcę oraz właściciela nieruchomości z załączoną kartą przekazania odpadu na składowisko
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906500008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gmina.stargard.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach