Przetargi.pl
Usuwanie szkód powodziowych - Prawy wał rzeki Wisła w km 0+350-0+600, 1+900-2+250, 11+300-11+500, 16+200-16+600,20+300-20+850, 21+850-22+400 w msc. Ujście Jezuickie, Biskupice, Strojców, Mędrzechów, Kupienin gm. Gręboszów, Bolesław, Mędrzechów, pow. dąbrowski

Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych ogłasza przetarg

  • Adres: 31-153 Kraków, ul. Szlak 73
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6344033 , fax. 012 6188010
  • Data zamieszczenia: 2013-03-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych
    ul. Szlak 73 73
    31-153 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6344033, fax. 012 6188010
    REGON: 00057754400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzmiuw.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usuwanie szkód powodziowych - Prawy wał rzeki Wisła w km 0+350-0+600, 1+900-2+250, 11+300-11+500, 16+200-16+600,20+300-20+850, 21+850-22+400 w msc. Ujście Jezuickie, Biskupice, Strojców, Mędrzechów, Kupienin gm. Gręboszów, Bolesław, Mędrzechów, pow. dąbrowski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania pn:Usuwanie szkód powodziowych - Prawy wał rzeki Wisła w km 0+350-0+600, 1+900-2+250, 11+300-11+500, 16+200-16+600,20+300-20+850, 21+850-22+400 w msc. Ujście Jezuickie, Biskupice, Strojców, Mędrzechów, Kupienin gm. Gręboszów, Bolesław, Mędrzechów, pow. dąbrowski. Zakres planowanych robót winien uwzględniać: 1. Wykonanie ekspertyzy rozpatrywanego odcinka wału w km 0+350 - 0+600, 1+900 2+250, 11+300 - 11+500, 16+200 - 16+600, 20+300 - 20+850, 21+850 - 22+400 przez osobę uprawnioną. 2. Likwidacja przesiąków pod stopą wału w km 0+350 - 0+600, 1+900 - 2+250, 11+300 - 11+500, 16+200 - 16+600, 20+300 - 20+850, 21+850 - 22+400 poprzez: wykonanie w stopie wału przegrody przeciwfiltracyjnej metodą wgłębnego mieszania gruntu szerokości od 0,30 do 0,40 m Głębokość przesłony należy dostosować do wyników badań geologicznych lecz nie mniej niż 8,0 m. 3. Uszczelnienie korpusu wału ekranem uszczelniającym (bentomatą) na całej powierzchni skarpy odwodnej około 34 500 m2 z zakotwieniem min. 1,0 m poniżej przesłony pionowej, z przykryciem min 1,0 m z zachowaniem nachylenia uszczelnienia 1:1,5 wraz z zabezpieczeniem skarpy przed bobrami. 4. Odtworzenie przekroju poprzecznego ziemnego korpusu obwałowania na odcinkach w km: 0+350 - 0+600, 1+900 2+250, 11+300 - 11+500, 16+200 - 16+600, 20+300 20+850, 21+850 - 22+400 poprzez likwidację osuwisk dogęszczenie i wyrównanie korony wału przeciwpowodziowego , z odbudową rampy przejazdowej i wykonanie nawierzchni z płyt ażurowych zbrojonych. 5. Likwidacja przesiąków pod stopą wału w km 0+350 - 0+600, 1+900 - 2+250, 11+300 - 11+500, 16+200 - 16+600, 20+300 - 20+850, 21+850 - 22+400 można wykonać inną metodą wskazaną w ekspertyzie na powyższych odcinkach po uzgodnieniu z Inwestorem. 6. Utwardzenie przejazdów wałowych w km 2+020, 16+200, 16+600, 22+140 na koronie wału za pomocą płyt ażurowych zbrojonych, na dojazdach i zjazdach z wału utwardzenie wykonać klińcem drogowym. 7. Wykonanie podwyższenia i poszerzenia ławy przywałowej powodziowej na odcinku w km 16+200 - 16+935 wraz z formowaniem, zagęszczeniem nasypów z ziemi dostarczonej z rezerwy ziemnej zakupionej przez Wykonawcę z plantowaniem, humusowaniem i obsianiem skarp oraz wykonanie nawierzchni z tłucznia kamiennego o grubości 25 cm. szerokość drogi na ławie przywałowej 3 m. Wykonawca podejmujący się realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do: a) uzyskania zgód właścicieli działek na wykonanie projektowanych robót remontowych, b) opracowania dokumentacji wymaganej do zgłoszenia robót budowlanych dla których nie jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę wraz ze złożeniem wniosku zgłoszenie robót budowlanych, c) opracowania dokumentacji projektowej służącej do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych, obejmującej zakres zgodny z § 4 ust.2 Rozporzadzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 luty 2011 r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, d) opracowania ekspertyzy wraz z wymaganymi badaniami, pomiarami, obliczeniami niezbędnymi do wykonania uszczelnienia wału e) uzyskanie wymaganych uzgodnień, decyzji i opinii wymaganych odrębnymi przepisami, f) opracowania, w uzgodnieniu z inwestorem specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, g) sporządzenia przedmiaru robót, h) sporządzenia informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w przypadku gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów. i) wykonanie operatu i wypłacenie odszkodowań za szkody wynikłe w trakcie prowadzenia robót, j) sporządzenia inwentaryzacji fotograficznej stanu istniejącego dla zadania, k) przekazania kopii dokumentacji w formie elektronicznej, l) realizacji robót w oparciu o uzgodnioną i przyjętą przez Zamawiającego dokumentację projektową, m) prowadzenia dziennika budowy, n) przygotowania rozliczenia końcowego robót i sporządzenia przy współpracy z inspektorem nadzoru operatu powykonawczego, o) sprawowania nadzoru autorskiego nad realizowanymi robotami, p) przekazania zrealizowanego zadania administratorowi obwałowań, q) sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz inwentaryzacji fotograficznej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy opracowany przez mgr inż. Józef Domino stanowiący załącznik do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.1 Wadium wysokości 90 000,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy 00/100 zł) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert określonym w rozdziale XI ust.2. Wadium winno być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. Nr 42, poz. 275 z 2007 r.) Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek KREDYT BANK PBI S.A. II O / KRAKÓW nr konta 70 1500 1487 1214 8003 1851 0000. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego 31 - 153 Kraków, ul. Szlak 73, Sekretariat I p (pokój numer 10). Dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. 1.2 Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczeń musi spełniać następujące wymogi: - być wystawione na Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie, 31-153 Kraków ul. Szlak 73, -zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust 4a i/lub ust 5 Ustawy. - okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą. 1.3. Wykonawca który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zgodnie z zapisami ustawy zostanie wykluczony z prowadzonego postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 1.4. Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 ustawy. 1.5. Zgodnie z art. 148 ust.4 ustawy w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzmiuw.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach