Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektora Rejonowy Oświęcim ogłasza przetarg
- Adres: 32-600 Oświęcim, ul. Strzelecka 10
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 033 8431941 , fax. 033 8431941
- Data zamieszczenia: 2010-03-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektora Rejonowy Oświęcim
ul. Strzelecka 10 10
32-600 Oświęcim, woj. małopolskie
tel. 033 8431941, fax. 033 8431941
REGON: 00057764400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzmiuw.krakow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usuwanie szkód powodziowych - doprowadzenie do odpowiedniego stanu technicznego prawego wału rzeki Małej Wisły w km 1+000 - 3+020 (km rzeki 1+150 - 3+300). - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest doprowadzenie do odpowiedniego stanu technicznego prawego wału rzeki Małej Wisły w km 1+000 - 3+020 (część kompleksu 10) na podstawie dokumentacji technicznej opracowanej przez Biuro Studiów i Projektów Budownictwa Wodnego Hydroprojekt Kraków Sp. z o.o. Inwestycja będzie realizowana na podstawie nakazu Małopolskiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Krakowie znak: SOT.Os-w.7356/04/2000 z dnia 08.01.2001 r. Wał objęty projektem przebiega na odcinku od km 1+000 do nasypu trakcji kolejowej relacji Oświęcim - Bieruń (km 3+020), przez tereny rolnicze miejscowości Babice. Celem inwestycji jest ochrona zdrowia i mienia mieszkańców, ochrona zabytków poprzez poprawę zabezpieczenia przeciwpowodziowego zagospodarowanych terenów na zawalu rzeki Małej Wisły w Babicach. Obwałowanie rzeki Małej Wisły zostało zaliczone do III klasy ważności budowli. Planowana inwestycja obejmuje: - podwyższenie istniejącego obwałowania max. o 2,11 m z jednoczesnym zagęszczeniem gruntu i rozbudową w stronę międzywala na odcinku 2,020 km (szerokość korony wału: 3,0 m, nachylenie skarpy odwodnej 1:2, odpowietrznej 1:2) - wykonanie przesłony wodoszczelnej bentonitowo - cementowej w osi wału na długości 1,050 km (tj. w km 1+050-1+600, 1+850-2+350) oraz przesłony iniekcyjnej w rejonie przepustów wałowych nr 10/68 (km1+122) i nr 10/69 (km 1+972), - przebudowę trzech przepustów wałowych w km 1+122, 1+972, 2+860 - przebudowę czterech istniejących przejazdów wałowych w km: 1+740, 1+840, 2+027, 3+010, - przebudowę jednego zjazdu wałowego w km 2+350 - utwardzenie korony wału wraz z przejazdami i zjazdami warstwą klińca na podbudowie z tłucznia i podsypki piaskowej pasem szerokości 2,50 m, - przebudowę trzech przyczółków wylotowych przepustów wałowych nr 10/68 (km1+122), 10/69 (km 1+972), 10/70 (2+860) wraz z oczyszczeniem i poszerzeniem rowów odpływowych od przyczółków wylotowych, - wycinkę drzew i krzewów w zakresie niezbędnym do realizacji inwestycji, - przebudowę i zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia podziemnego i nadziemnego stosownie do uzgodnień branżowych, - plantowanie, - humusowanie (10 cm warstwą) i obsiew skarp wału i rowów odpowiednio dobranymi mieszankami traw, - odtworzenie punktów państwowej osnowy geodezyjnej i słupków hektometrowych, - niżej wymienione badania skały płonnej. Podstawowym materiałem wykorzystanym przy nadbudowie wału będzie skała płonna (np. z KWK Brzeszcze, KWK Janina w Libiążu lub KWK Piast lub inna równoważna). Wykonawca przed wbudowaniem materiału w wał przedłoży: a). badania geotechniczne pod względem przydatności skały płonnej do budowy wałów przeciwpowodziowych zgodnie z WTWiO i innymi normami i przepisami dotyczącymi tego typu badań, obejmujące oznaczenie m.in.: - składu granulometrycznego, - parametry zagęszczalności tj. gęstość właściwą szkieletu gruntowego, maksymalną gęstość objętościową i wilgotność optymalną, - wilgotności naturalnej pobranego materiału, - współczynnika filtracji, - wytrzymałości na ścinanie (spójność i kąt tarcia wewnętrznego dla warunków pracy nad wodą i pod wodą). - kohezji, b). badania chemiczne skały polegające na oznaczeniu: - wilgotności analitycznej, - popiołu, - siarki całkowitej, - części palnych, - analizy wyciągów wodnych (test wymywalności) stężenia jonów: siarczanowych (SO42-), chlorkowych (Cl-), potasowych (K+), sodowych (Na+), azotu amonowego, pierwiastków śladowych (Cd, Cr, Cu, Fe, Mn, Ni, Pb, Zn, As, Se, Hg), - pH, - chemicznego zapotrzebowania tlenu ChZT, c). badania radiometryczne skały polegające na oznaczeniu stężenia pierwiastków naturalnie promieniotwórczych: Uranu (U), Toru (Th), Radu (Ra), Radonu (Rn). Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie: - ustalić współczynnik spulchnienia dla materiału do nadbudowy wału. - uzyska stosowne zezwolenia na transport i pobór materiału, - uzyska zezwolenie na wykonanie tymczasowego zjazdu z drogi krajowej (ul. Śląska w Babicach) na czas realizacji robót. W cenie oferty należy uwzględnić następujące koszty: - zakupu, poboru, transportu gruntu i humusu oraz skały płonnej, - w/w badań skały, - systematycznej kontroli wbudowywanych warstw gruntu z poborem odpowiedniej ilości prób w celu określenia wskaźnika zagęszczalności i współczynnika filtracji, - wykonanie, utrzymanie i rozbiórka drogi dojazdowej z płyt do wału o długości ok. 400 mb na działkach wskazanych przez Zamawiającego wraz z uporządkowaniem terenu i zapłatą odszkodowania dla właścicieli działek po zakończeniu inwestycji, - naprawa istniejącej drogi dojazdowej (nawierzchnia tłuczniowa gr. 30 cm), - odtworzenie szlaków komunikacyjnych na terenie międzywala (dróg przywałowych), - w razie potrzeby nadzoru specjalisty ds. ochrony przyrody nad robotami budowlanymi w celu prowadzenia monitoringu przyrodniczego w otoczeniu wału, - inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej obwałowania wraz z inwentaryzacją z części prac na terenie kolejowym według uzgodnień branżowych, - nadzorów właścicieli urządzeń stosownie do uzgodnień branżowych, - uzyskania uzgodnień branżowych do projektu. - Ze względu na bezpieczeństwo ruchu pociągów i łącza o dużych przepływowościach wszelkie prace wykonywane w rejonie linii kolejowej PKP należy wykonywać pod technicznym nadzorem pracowników PKP stosownie do uzgodnień branżowych. W przypadku uszkodzenia urządzeń PKP odpowiedzialność oraz wszelkie koszty naprawy i utraty wpływów wskutek przerw w pracy łączy telekomunikacyjnych i innych ponosi Wykonawca robót. - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączona dokumentacja projektowa oraz załączniki do siwz: przedmiar robót i szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (SST). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452462005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Rozliczenia między Wykonawcą, a Zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich. 2. Wadium 2.1 Wadium wysokości 70 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy 00/100 zł) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert określonym w rozdziale XI pkt.2. Wadium winno być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. Nr 42, poz. 275 z 2007 r.) Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek KREDYT BANK PBI S.A. II O / KRAKÓW nr konta 70 1500 1487 1214 8003 1851 0000. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego w IR Oświęcim ul. Strzelecka 10 Dziennik Podawczy (pok. nr 7). Dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. 2.2 Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczeń musi spełniać następujące wymogi: - być wystawione na Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie, 31-153 Kraków ul. Szlak 73, -zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłat kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust 5 Ustawy. - w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia - obejmować zobowiązania gwaranta (poręczyciela) z tytułów związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań określonych w art. 46 ust. 5 Ustawy każdego z tych wykonawców - okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzmiuw.krakow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usuwanie szkód powodziowych na prawym wale rzeki Wisła w km 129+600 - 131+100 m. Świniary, gm. Drwinia pow. bocheński
Dodano: 2016-07-21 - Usuwanie szkód powodziowych - Prawy wał rzeki Dunajec w km 2+200 - 4+200 w msc. Ujście Jezuickie, Okręg, Bieniaszowice, Siedliszowice gm. Gręboszów, Żabno, pow. dąbrowski, tarnowski
Dodano: 2016-07-07 - Usuwanie szkód powodziowych na prawym wale rzeki Wisła w km 15+550-16+650 w m. Dąbrówka Morska, gm. Szczurowa, pow. brzeski
Dodano: 2015-09-04 - Część 1 zamówienia: Usuwanie szkód powodziowych na prawym wale Uszwicy w km 11+000 - 11+540 w m. Borzęcin, gm. Borzęcin, pow. brzeski Część 2 zamówienia: Usuwanie szkód powodziowych na lewym wale Uszwicy w km 8+500 - 9+000 w m. Borzęcin, gm. Borzęcin, pow. brzeski
Dodano: 2015-09-04 - Usuwanie szkód powodziowych lewym wale potoku Upust w km 2+200 - 3+590 w m. Zabrnie, gm. Szczucin pow. dąbrowski
Dodano: 2015-09-04 - wykonanie robót budowlanych dla zadania pn: Usuwanie szkód powodziowych - Prawy wał rzeki Dunajec w km 0+000-2+200 w msc. Ujście Jezuickie, Okrę Bieniaszowice, gm. Gręboszów, pow. dąbrowski
Dodano: 2015-09-02 - Usuwanie szkód powodziowych na wale lewym potoku Drwinka przebudowa śluzy nr 3 w km 4+070 w m. Zielona, gm. Drwinia, pow. bocheński
Dodano: 2015-05-27 - Usuwanie szkód powodziowych na wale lewym rzeki Raba przebudowa śluzy nr 3 w km 3+926 w m. Bieńkowice, gm. Drwinia, pow. bocheński
Dodano: 2015-05-27 - Usuwanie szkód powodziowych na prawym wale rzeki Dunajec - remont śluz wałowych w km 8+190 i 9+320 w msc. Pierszyce, Goruszów gm. Żabno pow. tarnowski.
Dodano: 2015-05-25 - Wał p.pow. rzeki Dunajec brzeg prawy, odcinek Biegonice - Dąbrówka, km nowy 3+850 ÷ 4+000, km stary 2+000 ÷ 2+150, miejscowość Nowy Sącz, gmina Nowy Sącz, powiat Nowy Sącz
Dodano: 2014-08-06