Przetargi.pl
Część 1 zamówienia: Usuwanie szkód powodziowych na prawym wale Uszwicy w km 11+000 - 11+540 w m. Borzęcin, gm. Borzęcin, pow. brzeski Część 2 zamówienia: Usuwanie szkód powodziowych na lewym wale Uszwicy w km 8+500 - 9+000 w m. Borzęcin, gm. Borzęcin, pow. brzeski

Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektorat Rejonowy w Tarnowie ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, ul. Ostrogskich 5
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6376922 , fax. 014 6376913
  • Data zamieszczenia: 2015-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektorat Rejonowy w Tarnowie
    ul. Ostrogskich 5 5
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 014 6376922, fax. 014 6376913
    REGON: 00057754400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mzmiuw.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Część 1 zamówienia: Usuwanie szkód powodziowych na prawym wale Uszwicy w km 11+000 - 11+540 w m. Borzęcin, gm. Borzęcin, pow. brzeski Część 2 zamówienia: Usuwanie szkód powodziowych na lewym wale Uszwicy w km 8+500 - 9+000 w m. Borzęcin, gm. Borzęcin, pow. brzeski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1 zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych - usuwanie szkód powodziowych polegające na remoncie prawego wału rzeki Uszwicy w km 11+000 - 11+540 w m. Borzęcin, gm. Borzęcin, pow. brzeski. Zakres zamówienia obejmuje: ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE roboty pomiarowe - wytyczenie zakresu remontu wału - 0,55 km, wykoszenie traw ze skarp wału wraz z wywozem na składowisko - 6262,00 m2. ROBOTY BUDOWLANE Remont wału: zdjęcie humusu ze skarp wału warstwa gr.15cm na odkład - 6262,00 m2, zagęszczenie istniejącego korpusu wału do Is większe od 0,92 z wycięciem schodków - 1804,70 m3, odbudowa korpusu wału Is większe od 0,92 zgodnie z technologią remontu wału wg rys. nr 8 z zakupem i dowozem gruntu wraz z wykonaniem i rozbiórką niezbędnych dróg technologicznych - 3229,00 m3, przesłona pionowa przciwfiltracyjna w technologii DSM o śr. 50cm - 4920,00 m2, przesłona pionowa przciwfiltracyjna w technologi Jet Grounting o śr. 50cm - 560,00 m2, zabezpieczenie skarp z siatki stalowej ocynkowanej - 3836,00 m2, humusowanie korpusu wału warstwą o gr. 5cm z obsiewem mieszanką traw - humus z odkładu - 4716,00 m2. Remont śluzy: Remont przyczółków - demontaż istniejących klap śluzy 2,00 kpl., skucie powierzchni betonowych o średniej grubości warstwy 3cm - 15,02 m2, wykonanie warstwy sczepnej materiałami hydroizolacyjnymi mineralnymi na powierzchni betonowej 15,02 m2, montaż siatki zbrojeniowej zgrzewanej z prętów o śr. 6mm z mocowaniem na kotwach z prętów zbrojeniowych fi 10mm - 15,02 m2, pokrycie siatki zbrojeniowej zgrzewanej warstwą pasywującą - 15,02 m2, wykonanie płaszcza z betonu C25/30 o gr. 15cm - 2,25 m3, zagruntowanie powierzchni betonu materiałami hydroizolacyjnymi mineralnymi - dwie warstwy 10,09 m2, udrożnienie przewodu śluzy o śr. przewodu 0,8m, zamulenie do 2/3 wysokości z rozplantowaniem 15,00 m, remont i montaż uprzednio zdemontowanych klap śluzy 2,00 kpl. Udrożnienie rowu wlotowego i wylotowego: wykoszenie traw z rowu wraz z wywozem na składowisko - 320,00 m2, udrożnienie koryta rowu - 42,00 m3, likwidacja osunięć skarp wraz z ich wyprofilowaniem - 320,00 m2, zabezpieczenie dna i skarp płytami betonowymi typu Jumbo z kotwieniem do podłoża palikami drewnianymi ułożonymi na podsypce piaskowo- żwirowej gr. 10cm - 362,00 m2, ułożenie geowłókniny g-250 - 362,00 m2, zabezpieczenie stopy skarpy krawężnikiem 20x30x100cm na podsypce piaskowo - cementowej gr. 20cm - 22,00 m. Remont schodów: rozkucie zniszczonych betonowych schodów skarpowych o szer. ok. 1,0m wraz z wywozem gruzu - 10,00 m , wykonanie podsypki żwirowej o gr. warstwy 40cm - 10,00 m2, wykonanie ławy żwirowo - cementowej - 0,40 m3, wykonanie schodów o obrzeżach betonowych i stopniach prefabrykowanych - 10,00 m. Nawierzchnie korony wału i ramp wałowych: Umocnienie korony wału - wykonanie korytowania pod nawierzchnię głębokość 20cm - 1644,00 m2, ułożenie geowłókniny g-250 - 1644,00 m2, nawierzchnia z kruszywa łamanego 0-31,5mm, Is większe od 0,95, gr. warstwy 20cm - 1644,00 m2. Remont ramp wałowych: wykonanie korytowania pod nawierzchnię głębokość 25cm - 200,80 m2, ułożenie geowłókniny g-250 - 200,80 m2, wykonanie podsypki piaskowej, gr. warstwy 5cm - 200,80 m2, wykonanie podbudowy z zagęszczonego klińca, gr.. warstwy 20cm - 200,80 m2, ułożenie płyt betonowych typu Jumbo - 132,44 m2. ZAGOSPODAROWANIE TERENU Wyrównanie, plantowanie i bronowanie terenu przyległego do wyremontowanego wału - 3288,00 m2, obsiew mieszanką traw - 3288,00 m2. Część 2 zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych - usuwanie szkód powodziowych polegające na remoncie lewego wału rzeki Uszwicy w km 8+500 - 9+000 w m. Borzęcin, gm. Borzęcin, pow. brzeski. Zakres zamówienia obejmuje: ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE roboty pomiarowe - 0,52 km, wykoszenie traw ze skarp wału wraz z wywozem na składowisko - 7250,00 m2. ROBOTY BUDOWLANE Remont wału: zdjęcie humusu ze skarp wału warstwa gr.15cm na odkład - 7250,00 m2, dogęszczenie istniejącego korpusu wału do Is większe od 0,92 - 2190,0 m3, Odbudowa korpusu wału z zakupem i dowozem gruntu wraz z wykonaniem i rozbiórką niezbędnych dróg technologicznych - 3607,00 m3, zabezpieczenie skarp z siatki stalowej ocynkowanej - 5764,00 m2, humusowanie korpusu wału warstwą o gr. 5cm z obsiewem mieszanką traw - humus z odkładu - 5853,00 m2. Nawierzchnie korony wału, ramp wałowych oraz drogi tymczasowej: Umocnienie korony wału - wykonanie korytowania pod nawierzchnię głębokość 20cm - 1548,00 m2, ułożenie geowłókniny g-250 m2 - 1548,00 m2, nawierzchnia z kruszywa łamanego 0-31,5mm, Is większe lub równe 0,95, gr. warstwy 20cm - 1548,00 m2. Remont ramp wałowych - wykonanie korytowania pod nawierzchnię głębokość 25cm - 311,44 m2, ułożenie geowłókniny g-250 - 311,44 m2, wykonanie podbudowy z zagęszczonego klińca, gr. warstwy 20cm - 311,44 m2, wykonanie podsypki piaskowej, gr. warstwy 5cm - 311,44 m2, ułożenie płyt betonowych typu Jumbo - 93,36 m2. Wykonanie drogi tymczasowej z płyt betonowych drogowych, z późniejszą ich rozbiórką - wykonanie korytowania pod nawierzchnię głębokość 20cm - 1890,00 m2, ułożenie geowłókniny g-250 - 1890,00 m2, nawierzchnia z tłucznia zagęszczonego do Is większe od 0,95 o gr. warstwy 20cm - 1890,00 m2, ułożenie i rozbiórka tymczasowej nawierzchni z płyt betonowych drogowych o szer. 3,0m i gr. 0,15m - 1890,00 m2. ZAGOSPODAROWANIE TERENU Wyrównanie, plantowanie i bronowanie terenu przyległego do wyremontowanego wału - 3096,00 m2, obsiew mieszanką traw - 3096,00 m2. Szczegółowy zakres zamówienia dla części 1 i 2 zamówienia określa opracowana w r. 2013 dokumentacja techniczna (oprac. Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowo - Usługowe AdEko s.c. Stanisław Wagner, Piotr Radzicki, Elżbieta Wagner - Radzicka) pn. - Prawy wał Uszwicy - usuwanie szkód powodziowych w km 11+000-11+540 w msc. Borzęcin, gm. Borzęcin - Lewy wał Uszwicy - usuwanie szkód powodziowych w km 8+500-9+000 w msc. Borzęcin, gm. Borzęcin (projekty wykonawcze, opinie geotechniczne, dokumentacje fotograficzne, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiary robót, stanowiące załączniki do siwz). Roboty budowlane będą wykonywane na podstawie zgłoszenia do Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego zamiaru wykonywania robót budowlanych z dnia 30.10.2014 (kopie zgłoszeń są załącznikami do SIWZ). Uwaga. 1) Zamawiający wymaga ustanowienia nadzoru przyrodniczego nad realizowanymi robotami. Wykonawca jest zobowiązany do dokumentowania prowadzonych prac w formie comiesięcznego sprawozdania. Sprawozdanie końcowe z nadzoru należy przekazać do RDOŚ w Krakowie. Wykonawca wszelkie koszty związane z nadzorem przyrodniczym pokrywa we własnym zakresie. 2) W celu prawidłowej wyceny oferty, należy przed jej sporządzeniem dokonać wizji w terenie. 3) Wykonawca na swój koszt dokona aktualizacji uzgodnień i decyzji, jeżeli upłynął lub upłynie podczas realizacji zadania ich termin ważności, lub nastąpią inne okoliczności powodujące konieczność ich aktualizacji. 4) Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie uzyskać stosowne zezwolenie na transport po przyległych drogach na czas realizacji inwestycji. Transport należy dostosować do nośności i klasy dróg. W przypadku zniszczenia dróg lokalnych w obrębie robót, po zakończeniu prac należy je przywrócić do stanu pierwotnego. Wszelkie koszty związane z transportem materiałów i sprzętu na teren budowy ponosi Wykonawca. 5) Wykonawca jest zobowiązany pokryć koszty wszelkich odszkodowań za szkody powstałe podczas prowadzenia robót budowlanych na terenie budowy i terenie przyległym, w tym szkody wyrządzone osobą trzecim. 6) Wykonawca przed przystąpieniem do robót winien uzgodnić z właściwym Zarządem Drogowym z których dróg powiatowych zamierza korzystać, powołać komisję i sporządzić protokół z aktualnego stanu dróg. 7) Zobowiązuję się wykonawcę do naprawy lub wypłaty odszkodowania za zniszczenia wszelkiego rodzaju dróg dojazdowych np.: prywatnych, gminnych, powiatowych i wojewódzkich wraz z uzgodnieniem warunków korzystania z powyższych dróg. 8) Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt uzyska niezbędne uzgodnienia i decyzję dotyczące wycinki drzew nieobjętych wydanymi decyzjami RZGW w Krakowie a niezbędnymi do prowadzenia robót budowlanych na terenie i poza terenem budowy wraz z wypłatą wszelkich odszkodowań. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia Zamawiającemu pisemnej gwarancji na wykonany przedmiot umowy, a dokument gwarancyjny jako dokument określający uprawnienia i obowiązki Zamawiającego zostanie dołączony do końcowego protokołu odbioru wykonanych robót. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń równoważnych pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia w formie załącznika do oferty, stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Wykonawca będzie zobowiązany do ubezpieczenia budowy i robót budowlanych w szczególności od zdarzeń losowych (z klauzulą ubezpieczenia wartości kontraktu od następstw deszczów nawalnych, zalania, powodzi i obsunięć) oraz od odpowiedzialności cywilnej. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia dokumentu ubezpieczenia w terminie 7 dni od daty podpisania umowy. Prace geodezyjne należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 roku w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno - kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz. U. Nr 25 z 13.03. 1995 roku poz. 133). Zgodnie z treścią art.36a ust.1 Ustawy Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania w składanej ofercie części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany będzie do złożenia oświadczenia jako załącznika do umowy o treści: Oświadczam przedstawię Zamawiającemu do akceptacji umowy z podwykonawcami dotyczące wykonania części robót, które będą realizowali podwykonawcy i zobowiązuję się do przedstawienia Zamawiającemu oświadczeń podwykonawców, w których podwykonawcy zobowiążą się do niezwłocznego informowania Zamawiającego o każdorazowym opóźnieniu w zapłacie przez Wykonawcę za wykonane przez nich roboty. Termin zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy przewidziany w umowie o podwykonawstwo nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia wykonawcy, podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy faktury lub rachunku, potwierdzających wykonanie zleconej podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy dostawy, usługi lub roboty budowlanej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452462005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: dla części 1 zamówienia - 50 000 PLN, dla części 2 zamówienia - 44 000 PLN należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium winno być wniesione w: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) gwarancjach bankowych 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( tj. Dz. U. Nr 42, poz. 275 z 2007 r. z późn. zmianami) Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy zamawiającego: PEKAO S.A. nr konta 48 1240 6292 1111 0010 5126 1194 Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego w Tarnowie ul. Ostrogskich 5 sekretariat (I piętro). Dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczeń musi spełniać następujące wymogi: - być wystawione na Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie -zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust 4a i)lub 5 Ustawy. - okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji i rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzmiuw.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach