Przetargi.pl
Usuwanie skutków powypadkowych na drogach publicznych w granicach miasta Legnicy w 2010,2011,2012r

Zarząd Dróg Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 59-220 Legnica, ul. Mickiewicza 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8523471 , fax. 076 8523478
  • Data zamieszczenia: 2009-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich
    ul. Mickiewicza 2 2
    59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8523471, fax. 076 8523478
    REGON: 39027809000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.lca.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usuwanie skutków powypadkowych na drogach publicznych w granicach miasta Legnicy w 2010,2011,2012r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Prace w zakresie usuwania skutków powypadkowych i innych zdarzeń losowych powodujących zagrożenie bezpieczeństwa ruchu drogowego na wszystkich drogach publicznych w granicach administracyjnych miasta Legnicy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12000.00 zł ( dwanaście tysięcy)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełnić warunki art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp - ocena warunku wg podpisanego załącznika nr 2, Prowadzić działalnośc gospodarczą w zakresie objętym zamówieniem - ocena warunku wg aktualnego odpisu z właściwego rejestru wystawione nie wcześniej niz 6 m-cy przed uplywem terminu składania ofert oraz zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów, Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - ocena warunku wg załącznika 4 i 6 oraz oświadczenia wykonawczy iż będzie miał warunki aby przystąpić do usuwania skutków powypadkowych nie później niż 30 min. po zgłoszeniu wypadku, posiadać sprzęt i wyposażenie wg zał. 5 oraz pkt 4.3 SIWZ, posiadać doświadczenie zawodowe w realizacji tego typu robót przez okres min. 3 lat wg zał. 7, Wykonać siłami własnymi min. 70% zakresu rzeczowego- ocena warunku wg zał. 6, Być ubezpieczonym od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - ocena warunku wg załącznika 6,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy wg zał. 1, oświadczenie o spełnieniu warynków art. 24 i 22 ust 1-3 wg zał. 2, parafowany projekt umowy wg zał. 3, aktualny odpis z rejestru, zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów, informacja o pracownikach zał. nr 4, wykaz sprzętu wg zał. 5, oświadczenie wykonawcy potwierdzające możliwośc przystąpienia do usuwania skutków powypadkowych nie później niż 30 min. po zgłoszeniu wypadku, wykaz osób i podmiotów zał. nr 6, doświadczenie zawodowe zał. nr 7, dokumenty potwierdzające nalezyte wykonywanie usług, polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.podpisany zał. nr 9 warunki zmian w umowie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdm.lca.pl BIP
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach