Przetargi.pl
Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag pochodzących z działalności rolniczej z terenu gmin : Wolsztyn, Siedlec i Przemęt – uczestników Związku Międzygminnego Obra”

Związek Międzygminny "Obra" ogłasza przetarg

  • Adres: 64-200 Wolsztyn, Berzyna 6
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 683 474 270 , fax. 683 474 272
  • Data zamieszczenia: 2020-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Związek Międzygminny "Obra"
    Berzyna 6
    64-200 Wolsztyn, woj. wielkopolskie
    tel. 683 474 270, fax. 683 474 272
    REGON: 41129252700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmobra.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Związek Międzygminny "Obra"

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag pochodzących z działalności rolniczej z terenu gmin : Wolsztyn, Siedlec i Przemęt – uczestników Związku Międzygminnego Obra”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia publicznego jest usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej z terenu gmin : Wolsztyn, Siedlec i Przemęt – uczestników Związku Międzygminnego Obra , Zakres zamówienia obejmuje: 1. Kod odbioru odpadu: 02 01 04. 2. Szacunkowa ilość odpadów do odbioru i unieszkodliwienia lub poddania odzyskowi, na podstawie zgłoszeń rolników to ok. 725,44 Mg 3. Zadeklarowane ilości odpadów: - Folia rolnicza 541,526 - Siatka do owijania balotów 77,414 - Sznurek do owijania balotów 14,019 -Opakowania po nawozach 38,790 - Opakowania typu Big Bag 53,795 4. Wykonawca składa ofertę obliczoną w oparciu o zadeklarowane przez rolników ilości odpadów. UWAGA: Planowana ilość odpadów do odbioru i unieszkodliwienia lub poddania odzyskowi, może ulec zmianie z powodu błędnego oszacowania przez właścicieli nieruchomości. 5. Rozliczenia będą dokonywane na podstawie rzeczywistej wagi rodzajów odpadów zgodnie z ofertą cenową – wg tabeli dla poszczególnych frakcji odpadów po ich cenach jednostkowych. 6. Niniejsze zamówienie będzie współfinansowane ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach Programu „Usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej”. 7. Zamawiający wskazuje miejsce na terenie Związku Międzygminnego „Obra” , gdzie rolnicy będą zobowiązani dostarczyć odpady we własnym zakresie tj.: - stacja przeładunkowa Powodowo gm.Wolsztyn - nieczynne składowisko w Siekówko gm. Przemęt Rolnicy we własnym zakresie zobowiązani będą dostarczyć odpady do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w terminie ustalonym z Wykonawcą zadania. 8. Prace wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia: 1) ważenie odbieranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big Bag przy użyciu własnych urządzeń, 2) załadunek odpowiednio zapakowanych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big Bag oraz uporządkowanie miejsca wykonywania usługi z w/w odpadów, 3) transport odebranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big Bag do miejsca ich odzysku lub unieszkodliwienia środkami transportu posiadającymi aktualne zezwolenie na transport odpadów, 4) rozładunek i przekazanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big Bag do odzysku lub unieszkodliwienia. 9. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest: 1) spisać z każdą osobą dostarczającą odpady protokół odbioru odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big Bag, którego jeden egzemplarz przekaże Zamawiającemu Protokół w szczególności powinien zawierać następujące dane: a) imię i nazwisko rolnika z terenu gmin członków Związku Międzygminnego „Obra” , który dostarcza odpady, b) adres, z którego pochodzą dostarczone odpady z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big Bag, c) datę odbioru, d) wagę odbieranego odpadu w rozbiciu na : folie rolnicze białe, folie rolnicze czarne , siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big Bag, e) podpis rolnika, f) podpis wykonawcy ( właściciela firmy) lub osoby upoważnionej przez wykonawcę ze wskazaniem pełnionej funkcji 2) do prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określonej w art. 66 i 67 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r. poz. 797 z późn. zm.), 3) wykonania przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem wymogów obowiązującego w tym zakresie prawa, do przekazania Zamawiającemu stosownych dokumentów potwierdzających właściwe i zgodne z przepisami wykonanie przedmiotu zamówienia, 4) do wykonania co najmniej 15 zdjęć podczas wykonywania prac na różnym etapie, czytelnych, dobrej jakości, kolorowych zdjęć, ilustrujących przebieg realizacji zadania, 5) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającego oryginałów lub potwierdzonych za zgodność kopii kart przekazania odpadów, osobno dla każdego z rolników, którzy przekazali odpady folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big Bag poddanych odzyskowi lub unieszkodliwieniu. Poświadczone za zgodność z oryginałem kopie kart ewidencji odpadów potwierdzających przyjęcie odpadów przez prowadzącego zbieranie lub przetwarzanie odpadów w procesie odzysku lub unieszkodliwienia, wraz z ich zbiorczym zestawieniem powinny być wygenerowane z systemu BDO 6) po wykonaniu zadania Wykonawca przedłoży Zamawiającemu sprawozdanie zawierające: a) adres gospodarstwa rolnego, z którego dostarczone zostały odpady, b) ilości odebranego odpadu w Mg w rozbiciu na folie rolnicze, siatki i sznurki do owijania balotów, opakowania po nawozach i typu Big Bag, 7) po wykonaniu zadania Wykonawca złoży oświadczenia o prawidłowym wykonaniu prac z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych, 8) zachowania w tajemnicy wszelkich informacji i danych otrzymanych od Zamawiającego oraz od właścicieli nieruchomości, którzy dostarczą odpady, 9) wykonania wszelkich innych działań lub czynności nieopisanych w zapytaniu, a wynikających z procedur określonych w przepisach, niezbędnych do właściwego i kompletnego wykonania zamówienia, 10) dostarczenia wygenerowanych z systemu BDO i poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii dokumentów ewidencji odpadów potwierdzających ostateczne zagospodarowanie odpadów w procesie unieszkodliwienia lub odzysku, wraz z ich zbiorczym zestawieniem w terminie do 31 marca 2021r. Wszelkie działania lub czynności nieopisane powyżej, a wynikające z procedur określonych w ustawach oraz przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompletnego wykonania zamówienia Wykonawca winien wykonać w ramach przedmiotu zamówienia i uwzględnić w kosztach i terminie wykonania przedmiotu zamówienia. Uwaga : Wykonawca zobowiązany jest : - posiadać aktualne zezwolenie na przetwarzanie lub zbieranie i przetwarzanie odpadów, w przypadku gdy będzie również podmiotem przetwarzającym odpady, Miejsce wykonania usługi -odbioru • stacja przeładunkowa Powodowo • nieczynne składowisko w Siekówko gm. Przemęt
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90533000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: . Przystępując do przetargu, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 5 000,00 zł /słownie : pięć tysięcy złotych 00/100 / 2. Forma wadium: Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: • pieniądzu, • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, • gwarancjach bankowych, • gwarancjach ubezpieczeniowych, • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 z późn. zm). 3. Wymagania: Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 4. Termin i miejsce wniesienia wadium: W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Nr rachunku: 23 1020 4144 0000 6202 0147 0434 . Najpóźniej w dacie i godzinie składania ofert pieniądze muszą się znaleźć na koncie Zamawiającego. Zamawiający zaleca, aby kserokopię dowodu wpłaty (polecenie przelewu) dołączyć do oferty. Zaleca się w tytule przelewu wpisać: Wadium – postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nr ZMO.GO.271.4.2020. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w niniejszej specyfikacji, kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Ponadto do oferty należy dołączyć, w osobnej koszulce, oryginał tego dokumentu. Nie bindować i nie zszywać z ofertą. Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni, licząc od daty składania ofert – termin związania ofertą. Oferta zabezpieczona na okres krótszy niż wymagany zostanie odrzucona. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje odrzuceniem oferty. 5. Dokumenty muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87, ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że posiada: - wpis do BDO (Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarce odpadami) w zakresie transportującego odpady o kodzie odpadu 020104. Zgodnie z art. 233 Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 797), zezwolenia na transport odpadów, wydane na podstawie przepisów dotychczasowych zachowują ważność na czas jaki zostały wydane, nie dłużej jednak niż do czasu upływu terminu do złożenia wniosku o wpis do rejestru, o którym mowa w art. 40 ust.1 ww. ustawy lub z dniem uzyskania wpisu do tego rejestru, w przypadku gdy wpis nastąpił w terminie wcześniejszym;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: posiadać aktualne zezwolenie na przetwarzanie lub zbieranie i przetwarzanie odpadów, w przypadku gdy będzie również podmiotem przetwarzającym odpady,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach