Przetargi.pl
Usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Przesmyki

Gmina Przesmyki ogłasza przetarg

  • Adres: 08-109 Przesmyki, ul. 11 Listopada 13
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 6412311, 6412322 , fax. 025 6412322 w. 103
  • Data zamieszczenia: 2010-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Przesmyki
    ul. 11 Listopada 13 13
    08-109 Przesmyki, woj. mazowieckie
    tel. 025 6412311, 6412322, fax. 025 6412322 w. 103
    REGON: 71158256900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Przesmyki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem przetargu nieograniczonego jest wykonanie usługi pn Usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Przesmyki Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem: Demontaż pokryć dachowych wykonanych z wyrobów zawierających azbest (płyt azbestowo-cementowych falistych oraz płyt azbestowo-cementowych płaskich) z budynków zlokalizowanych na terenie Gminy Przesmyki, załadunek, transport i zdeponowanie na składowisku powstałych odpadów zawierających azbest wraz z kosztami utylizacji. Wykaz nieruchomości z których należy usunąć azbest zostanie przekazany Wykonawcy po rozstrzygnięciu przetargu i podpisaniu umowy. Wykonawca wyłoniony w przetargu skontaktuje się i umówi na dogodny termin z właścicielem posesji, na demontaż wyrobów zawierających azbest. Wykonawca zapewnia organizację i zabezpieczenie placu robót. Do obowiązków Wykonawcy należy, uporządkowanie nieruchomości po zakończeniu robót i przedstawienie dokumentu stwierdzającego rzetelność wykonania prac i oczyszczenia terenu z azbestu Potwierdzenie przyjęcia odpadu od właściciela nieruchomości (karta ewidencji odpadu i karta przekazania odpadu Wykonawcy)- wymaga akceptacji upoważnionego pracownika Urzędu Gminy. Wykonawca zamówienia staje się posiadaczem i wytwórcą wszystkich odpadów niebezpiecznych - powstałych w wyniku prowadzenia prac. Przekazanie Zamawiającemu dokumentów potwierdzających przyjęcie odpadów - miejsce utylizacji (karta przekazania odpadu na składowisko) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą za szkody spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami: - Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r o odpadach (Dz. U. z 2007r Nr 39 poz. 251 z późn. zm.) - Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008r Nr 25 poz. 150 z póżn. zm.) - Ustawą z dnia 19 czerwca 1997r o zakazie stosowania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004r Nr 3, poz.20 z późn. zm.) - Ustawą z dnia 28 października 2002r o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych ( Dz. U Nr 199, poz. 1671 z późn. zm.). - Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005r w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. z 2005 r. Nr 216, poz. 1824) - Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 2 kwietnia 2004 r w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest ( Dz. U. z 2004 r. Nr 71, poz.649) - Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 14 lutego 2006r w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2006 r. Nr 30, poz. 213). 3 Zadanie jest w finansowane ze środków (dotacji) Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie maksymalna łączna wysokość wynagrodzenia wykonawcy wynosi do 100 000,00 zł
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906500008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przesmyki.e-bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach