Przetargi.pl
USUWANIE I UNIESZKODLIWIANIE WYROBÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST Z TERENU GMINY ŁUBNICE

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 28-232 Łubnice, Łubnice 66
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 015 8659236
  • Data zamieszczenia: 2014-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    Łubnice 66 66
    28-232 Łubnice, woj. świętokrzyskie
    tel. 015 8659236
    REGON: 00099137300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USUWANIE I UNIESZKODLIWIANIE WYROBÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST Z TERENU GMINY ŁUBNICE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu /Usuwania i unieszkodliwiania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Łubnice/ w szacunkowej ilości 22 472,54 m? tj. 247,19 Mg. Podana ilość wyrobów azbestowych ma charakter szacunkowy, w związku z tym zakres zamówienia może ulec zmianie i będzie określony na podstawie faktycznych ilości odebranych wyrobów zawierających azbest. Masa wyrobów zawierających azbest została oszacowana w oparciu o zastosowanie przelicznika 1m2 = 11 kg i ustalona w oparciu o informacje podane przez mieszkańców Gminy w złożonych przez nich deklaracjach. Szczegółowy zakres prac obejmuje: - demontaż, pakowanie, załadunek, transport i unieszkodliwianie w szacunkowej ilości 6 067,34 m? tj. 66,74 Mg oraz - pakowanie, załadunek, transport i unieszkodliwianie w szacunkowej ilości 16 405,20 m? t.j. 180,45 Mg pokrycia dachowego wykonanego z płyt falistych azbestowo-cementowych dla budownictwa z terenu Gminy Łubnice. W ramach prac wykonane zostaną: demontaż, pakowanie, załadunek, transport odpadu niebezpiecznego z miejsc wskazanych przez Zamawiającego zlokalizowanych na terenie Gminy Łubnice, do miejsca utylizacji, rozładunek i zdeponowanie wraz z kosztami utylizacji na składowisku odpadów niebezpiecznych zawierających azbest oraz prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów poprzez: - potwierdzenie przejęcia odpadu od właściciela nieruchomości (protokół odbioru odpadu) sporządzony w dwóch egzemplarzach: dla odbierającego, celem przekazania do Urzędu Gminy Łubnice, drugi dla właściciela nieruchomości, zawierający co najmniej następujące informacje: imię i nazwisko właściciela nieruchomości, od którego demontowane i/lub odbierane są odpady zawierające azbest, adres nieruchomości, z której następuje odbiór odpadów, datę odbioru, ilość odebranych odpadów wyrażoną w Mg oraz m? oraz potwierdzenie prawidłowego wykonania usługi. - udokumentowanie przekazania odpadu na składowisko - miejsce unieszkodliwiania (karta przekazania odpadu - sporządzona w trzech egzemplarzach: dla Zamawiającego, dla Wykonawcy, dla odbiorcy odpadu); Utylizacja odpadów zawierających azbest może nastąpić wyłącznie na najbliższym składowisku odpadów niebezpiecznych, zgodnie z zasadą bliskości (ustawa z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach - tekst jednolity Dz. U. z 2013 poz. 21), którego zarządzający posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiania odpadów zawierających azbest. Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania odpadów, w tym zawierających azbest na składowisko odpadów niebezpiecznych zgodnie z art. 20 ust 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach - do najbliżej położonych miejsc, w których mogą być poddane unieszkodliwieniu. Wykaz nieruchomości określający lokalizację i dane właścicieli posesji, na których należy zdemontować oraz z terenu, których należy usunąć odpady zawierające azbest Wykonawca otrzyma po podpisaniu umowy. Zakres prac i termin wykonania każdorazowo powinien być ustalany przez Wykonawcę z właścicielami nieruchomości. Wykonawca po ustaleniu z właścicielami nieruchomości terminów odbioru odpadów zawierających azbest, sporządzi harmonogram terminów demontażu i odbioru odpadów zawierających azbest i przekaże go Zamawiającemu. Wykonawca w ramach oferowanej ceny winien zapewnić: -organizację poszczególnych etapów związanych z wykonywaniem usługi i zabezpieczenie placu, na którym usługa jest wykonywana, -uporządkowanie terenu po zakończeniu wykonywania usługi oraz ewentualną wypłatę odszkodowań z tytułu zniszczeń powstałych w wyniku prowadzenia robót lub prac związanych z nimi. Wykonawca ma obowiązek posiadania, przez cały okres realizacji umowy, ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 50 000 zł. Zapewnienie wagi oraz koszt ważenia wyrobów zawierających azbest leży po stronie Wykonawcy. Ważenie zdemontowanych i odbieranych odpadów zawierających azbest powinno odbywać się w obecności właściciela nieruchomości. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności: - Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r.. o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz.21.z późn. zm.), - Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 1232 z późn. zm.), - Ustawą z dnia 19 czerwca 1997 r. o zakazie stosowania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r. Nr 3, poz. 20 z późn. zm.). - Ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r.. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2011 r. Nr 287, poz. 1367 z późn. zm.). - Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005 r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. z 2005 r. Nr 216, poz.1824). - Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004r. Nr 71, poz. 649 ze zm). - Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U.z 2010 r. Nr 249, poz.1673). - Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 13 grudnia 2010 r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest (Dz. U. z 2011 r. Nr 8, poz.31). - Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz.1623 z późn. zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906500008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia i godziny (czasu lokalnego) składania ofert w wysokości: 3 000 PLN 1. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U.z 2007 Nr 42 poz 275). 2. W przypadku, kiedy wadium jest wnoszone w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem z dopiskiem USUWANIE I UNIESZKODLIWIANIE WYROBÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST Z TERENU GMINY ŁUBNICE na następujące konto: Nadwiślański Bank Spółdzielczy w Solcu Zdroju O/Łubnice, Nr 05851700070060000000260029 (ksero przelewu należy dołączyć do oferty). 3. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 4. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 5. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z pkt 3, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust 3., nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 9. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Wymaga się załączenia do oferty dokumentu wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: lubnice.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach