Przetargi.pl
Dostawa pomocy branżowych - sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu pn. Edukacja zawodowa w praktyce o numerze identyfikacyjnym WND-POKL.09.02.00-26-103/13, finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet nr IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, działanie 9.2., z dostawą do 16 szkół z terenu woj. świętokrzyskiego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części.

Świętokrzyskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli ogłasza przetarg

  • Adres: 25-431 Kielce, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 42
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3624548 , fax. 041 3624899
  • Data zamieszczenia: 2014-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Świętokrzyskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli
    ul. Marsz. J. Piłsudskiego 42 42
    25-431 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3624548, fax. 041 3624899
    REGON: 29236722800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.scdn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa pomocy branżowych - sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu pn. Edukacja zawodowa w praktyce o numerze identyfikacyjnym WND-POKL.09.02.00-26-103/13, finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet nr IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, działanie 9.2., z dostawą do 16 szkół z terenu woj. świętokrzyskiego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje: Część 1: kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części 1 zamówienia: 111 729,79 zł.: 1.dostawę następującego sprzętu i oprogramowania: 1 szt. projektor; 20 szt. tablety; 2 szt. dysk twardy; 2 szt. karta graficzna; 2 szt. karta sieciowa; 2 szt. pamięć RAM; 2 szt. płyta główna; 2 szt. procesor; 2 szt. zasilacz; 1 szt. aparat cyfrowy; 1 szt. ploter; 1 szt. aparat lustrzanka cyfrowa; 1 szt. karta pamięci; 1 szt. statyw fotograficzny; 1 szt. torba fotograficzna; 1 szt. lupa fotograficzna; 15 szt. Adobe Photoshop CS6 Extended PL WIN Student Edition; 1 szt. Notebook; 6 szt. dysk twardy wewnętrzny; 6 szt. pamięć RAM; 6 szt. router z wifi; 6 szt. serwer wydruku; 6 szt. switch; 6 szt. zasilacz komputerowy; 5 szt. system operacyjny; 1 szt. wizualizer; 3 szt. zewnętrzny napęd DVD; 2 szt. wskaźnik laserowy; 1 szt. Microsoft Office; 1 szt. kserokopiarka; 1 szt. drukarka kolorowa, laserowa; 1 szt. dysk sieciowy- zewnętrzny; 6 szt. router DSL; 6 szt. stół monterski; 3 szt. switch; 6 szt. tester okablowania (multimetr); 6 szt. tester sieci LAN (multimetr); 6 szt. tester zasilaczy ATX, BTX i ATX; 6 szt. tester płyt głównych; 6 szt. zaciskarka RJ-45; 25 szt. program AUTOCAD design academy; 1 szt. program Norma Pro z bazą cenową; 1 szt. program Norma Pro edukacyjny na 15 stanowisk; 4 szt. komputer stacjonarny; 4 szt. monitor; 1 szt. kamera cyfrowa. Oprogramowanie systemowe: MS Windows i Microsoft Office stanowi uzupełnienie istniejących oprogramowani w szkołach i to wymóg dla zachowania jednorodności oprogramowania, doposażenie sieci komputerowej w system CISCO to wymóg dla zachowania jednorodności systemu w szkole. 2)dostawę do 16 szkół z woj. świętokrzyskiego sprzętu i oprogramowania. Konkretne lokalizacje zostaną przekazane wykonawcy po podpisaniu umowy. 3)instalację na komputerach oprogramowania, 4)montaż i integrację urządzeń, rozruch technologiczny oraz wykonanie prób, 5)wykonywanie serwisu gwarancyjnego, w każdej z lokalizacji na terenie woj. świętokrzyskiego. Część 2: kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części 2 zamówienia: 20300,00 , 1) dostawę doposażenia sieci komputerowej, zgodnie z pkt. 47 załącznik nr 1 do siwz, 2)dostawę do szkoły w Starachowicach, woj. świętokrzyskie sprzętu na doposażenie sieci komputerowej. 4)montaż i integrację urządzeń, rozruch technologiczny oraz wykonanie prób,5)wykonywanie serwisu gwarancyjnego. Część 3: kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części 3 zamówienia: 2500,00 zł.: 1) dostawę 1 szt. plotera tnącego, zgodnie z pkt. 48 złącznika nr 1 do siwz; 2)dostawę do szkoły w Ożarowie, woj. świętokrzyskie plotera tnącego i oprogramowania. 4)montaż i integrację urządzeń, rozruch technologiczny oraz wykonanie prób, 5)wykonywanie serwisu gwarancyjnego. III.1. Warunki realizacji dostaw: 1.Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2013r. i nie może być przedmiotem praw osób trzecich. 2.Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przedmiot zamówienia, który zaproponował w złożonej ofercie, spełniający wymogi SIWZ. 3.Przedmiot zamówienia winien być dostarczony do szkół zlokalizowanych na terenie woj. świętokrzyskiego, w miejsca wskazane przez Dyrektora Placówki oraz zamontowany we wskazanej sali i we wskazanym przez niego miejscu. Lista szkół, do których należy dostarczyć sprzęt jest załącznikiem nr 1 do wzoru umowy. 4.Wykonawca ponosi ryzyko związane z dostawą, rozładunkiem, montażem, ustawieniem, instalacją, rozruchem, wykonaniem prób, do czasu podpisania protokołu odbioru końcowego przez Dyrektora Placówki w każdej z lokalizacji na terenie woj. świętokrzyskiego. Jeśli harmonogram prac nie przewiduje dostawy i instalacji sprzętu w ciągu jednego dnia, Wykonawca w pełni odpowiada za utratę lub zniszczenie sprzętu również w sytuacji, kiedy sprzęt znajduje się w szkole lub u innych osób. 5.Dyrektorzy Placówek w każdej z lokalizacji na terenie woj. świętokrzyskiego są upoważnionymi przedstawicielami Zamawiającego do dokonania odbioru przedmiotu zamówienia i podpisania protokołu odbioru (wzór protokołu stanowi załącznik do umowy). Dyrektor może upoważnić inną osobę do odebrania sprzętu. Upoważnienie musi mieć formę pisemną. 6.Wykonawca powiadomi faksem lub e-mailem, za zwrotnym potwierdzeniem odbioru, Dyrektorów Placówek na 2 dni wcześniej o terminie dostawy i instalacji sprzętu, nie wliczając dni ustawowo wolnych od pracy. 7.Jeżeli w trakcie odbioru stwierdzone zostaną wady jakościowe, Wykonawca wymieni wadliwy sprzęt na nowy, wolny od wad lub usunie wady w drodze naprawy, w zależności od wyboru Zamawiającego, w terminie nie dłuższy niż 5 dni roboczych.W przypadku stwierdzenia braków ilościowych, Wykonawca uzupełni braki w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze. 8.Podpisanie protokołu odbioru końcowego następuje po dostarczeniu kompletnej dostawy wraz z oprogramowaniem i dokumentacją, zainstalowaniem oprogramowania, montażem i integracją urządzeń. 10.Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia i uzgodnienia z Zamawiającym następujących dokumentów: 2)pełny wykaz sprzętu, oprogramowania i związanej z nim dokumentacji; 3)informację dotyczącą sposobu świadczenia usług serwisowych i gwarancyjnych oraz sposobu zgłaszania awarii wraz ze zbiorową kartą gwarancyjną. Po uzgodnieniu ww. dokumentów staną się one załącznikami nr 3,4,5 do umowy. III.2.Gwarancja jakości i reklamacje 1.Wykonawca udzieli gwarancji minimum na: gwarancja na poszczególne sprzęty jest zapisana w załączniku nr 1 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i obowiązuje od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. 2.Wszelkie koszty związane z wykonywaniem obowiązków gwarancyjnych ponosi Wykonawca. 3.W przypadku konieczności wykonania naprawy gwarancyjnej w siedzibie Wykonawcy lub innym miejscu wskazanym przez Wykonawcę, ryzyko utraty sprzętu lub jego uszkodzenia ponosi Wykonawca do czasu ponownego dostarczenia do właściwej lokalizacji. 4.W okresie gwarancyjnym Wykonawca przystąpi do usunięcia wad jakościowych przedmiotu zamówienia w ciągu trzech dni roboczych od dnia zgłoszenia. 5. Zamawiający wymaga, aby czas usunięcia wad w ramach gwarancji nie przekraczał 10 dni roboczych. Jeżeli wykonawca nie będzie w stanie usunąć usterek w ww. terminie, zobowiązany będzie do czasu usunięcia wad, dostarczyć sprzęt zastępczy o równoważnych parametrach i kompatybilny z zamontowanym sprzętem, w ciągu trzech dni roboczych od powzięcia informacji o niemożliwości dotrzymania terminu naprawy. 6.Zamawiający, w okresie gwarancji, zastrzega sobie prawo żądania wymiany każdego z istotnych elementów na nowy, gdy po 3 naprawach gwarancyjnych - niezależnie od tego, czy będą dotyczyły tej samej czy różnych wad - ww. sprzęt nadal będzie wykazywał wady. W takim przypadku Wykonawca dokona wymiany sprzętu w terminie 7 dni roboczych od daty zgłoszenia takiego żądania przez Zamawiającego. 7.Osobami upoważnionymi przez Zamawiającego do składania reklamacji i żądania wymiany sprzętu są dyrektorzy placówek właściwi wg lokalizacji na terenie woj. świętokrzyskiego. 8.Datą rozpoczęcia okresu gwarancyjnego jest data podpisania przez strony (dyrektora danej placówki oraz przedstawiciela Wykonawcy) protokołu odbioru końcowego sprzętu. 9.Dyrektor każdej placówki, w której zostanie zainstalowany sprzęt, musi otrzymać wyciąg z umowy dotyczący warunków gwarancji oraz informację dotyczącą sposobu świadczenia usług serwisowych i gwarancyjnych oraz sposobów zgłaszania awarii (zgodnie z ofertą) podpisaną przez Wykonawcę. W załączeniu do powyższego dokumentu Wykonawca musi dostarczyć do każdej placówki zbiorową, podpisaną przez Wykonawcę, kartę gwarancyjną. Muszą się w niej znaleźć: dokładne nazwy wszystkich dostarczonych urządzeń oraz rubryki, do których zostaną wpisane informacje o ewentualnych naprawach: daty zgłoszenia oraz przyjęcia awarii urządzeń, daty napraw, podpis osoby potwierdzającej wykonanie tych napraw oraz miejsce na wpisanie uwag. W przypadku dostarczenia urządzenia zastępczego Wykonawca wpisuje numer seryjny tego urządzenia do rubryki Uwagi. W dokumencie tym Wykonawca określi (jeżeli jest to konieczne), w przypadku których urządzeń niezbędne są indywidualne karty gwarancyjne. Wskazane indywidualne karty gwarancyjne muszą zostać wypełnione oraz podpisane przez Wykonawcę lub producenta sprzętu. 10.Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wykaz certyfikowanych przez producenta punktów serwisowych w Polsce w zakresie naprawy oferowanych sprzętów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 386521001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 3 000,00 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.scdn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach