Przetargi.pl
Usuwanie i przechowywanie pojazdów w trybie ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz statków i innych obiektów pływających w trybie ustawy o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych 2023/24.

POWIAT JAROSŁAWSKI ogłasza przetarg

  • Adres: 37-500 Jarosław, ul. Jana Pawła II 17
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: POWIAT JAROSŁAWSKI
    ul. Jana Pawła II 17
    37-500 Jarosław, woj. podkarpackie
    REGON: 650900306
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.jaroslawski.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usuwanie i przechowywanie pojazdów w trybie ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz statków i innych obiektów pływających w trybie ustawy o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych 2023/24.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie według potrzeb, kompleksowych, całodobowych usług w zakresie usuwania i przechowywania na parkingu strzeżonym pojazdów zabezpieczonych w trybie art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym oraz statków i innych obiektów pływających zabezpieczonych w trybie art. 30 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych.2. Część nr 1 zamówienia pod nazwą: Usuwanie pojazdów w trybie ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz statków i innych obiektów pływających w trybie ustawy o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych 2023/24, składa się z dwóch Zadań.3. Przedmiotem Części nr 1 zamówienia w zakresie Zadania Nr 1 jest świadczenie kompleksowych, całodobowych usług polegających na usuwaniu pojazdów z dróg położonych na terenie powiatu jarosławskiego na wyznaczony przez Zamawiającego strzeżony parking depozytowy w trybie określonym w art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym, tj.:1) rowerów, motorowerów, motocykli, hulajnóg elektrycznych i urządzeń transportu osobistego;2) pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej (dcm) do 3,5 tony;3) pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej (dcm) powyżej 3,5 tony do 7,5 tony;4) pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej (dcm)powyżej 7,5 tony do 16 ton;5) pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej (dcm) powyżej 16 ton.4. Usługi usuwania pojazdów z dróg położonych na terenie powiatu jarosławskiego na wyznaczony przez Zamawiającego strzeżony parking depozytowy w trybie określonym w art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym obejmują:1) dojazd do miejsca zdarzenia odpowiednim sprzętem transportowym przeznaczonym do usuwania i przemieszczania pojazdów;2) załadunek i zabezpieczenie pojazdu, w tym ładunku, jeśli znajduje się na pojeździe, przed uszkodzeniem, zniszczeniem lub kradzieżą w czasie transportu na parking depozytowy;3) dojazd z pojazdem usuwanym na parking depozytowy;4) rozładunek sprzętu transportowego i przekazanie pojazdu na parking depozytowy, w tym ładunku, jeśli znajduje się na pojeździe, potwierdzone protokołem przyjęcia pojazdu na parking, w tym ładunku, jeśli znajduje się na pojeździe, sporządzonym przez pracownika parkingu w dwóch egzemplarzach (po jednym dla każdej ze stron) i podpisanym przez osobę deponującą i osobę przyjmującą pojazd na parking depozytowy;5) prowadzenie i gromadzenie stosownej dokumentacji związanej z wykonywanymi usługami.5. Decyzję o usunięciu pojazdu z drogi i skierowaniu na wyznaczony strzeżony parking depozytowy podejmują uprawnione organy, określone przepisami art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym, powiadamiając telefonicznie Wykonawcę o konieczności usunięcia pojazdu z drogi na strzeżony parking depozytowy.6. Przedmiotem Części nr 1 zamówienia w zakresie Zadania Nr 2 jest świadczenie kompleksowych, całodobowych usług polegających na usuwaniu z obszarów wodnych położonych na terenie powiatu jarosławskiego na wyznaczony przez Zamawiającego strzeżony parking depozytowy statków i innych obiektów pływających w trybie określonym w art. 30 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych, tj.:1) rowerów wodnych i skuterów wodnych;2) poduszkowców;3) statków o długości kadłuba do 10 m;4) statków o długości kadłuba do 20 m;5) statków o długości kadłuba powyżej 20 m.7. Usługi usuwania statków i innych obiektów pływających z obszarów wodnych położonych na terenie powiatu jarosławskiego na wyznaczony przez Zamawiającego strzeżony parking depozytowy w trybie określonym w art. 30 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych obejmują:1) dojazd do miejsca zdarzenia z odpowiednim sprzętem transportowym umożliwiającym usuwanie i przemieszczania statków i innych obiektów pływających;2) załadunek i zabezpieczenie statku lub innego obiektu pływającego, w tym ładunku, jeśli znajduje się na tym statku lub innym obiekcie pływającym, przed uszkodzeniem, zniszczeniem lub kradzieżą w czasie transportu na parking depozytowy;3) dojazd z usuwanym statkiem lub innym obiektem pływającym na parking depozytowy;4) rozładunek sprzętu transportowego i przekazanie statku lub innego obiektu pływającego na parking depozytowy, w tym ładunku, jeśli znajduje się na statku lub innym obiekcie pływającym, potwierdzone protokołem przyjęcia statku lub innego obiektu pływającego na parking, w tym ładunku, jeśli znajduje się na statku lub innym obiekcie pływającym, sporządzonym przez pracownika parkingu w dwóch egzemplarzach (po jednym dla każdej ze stron) i podpisanym przez osobę deponującą i osobę przyjmującą statek lub inny obiekt pływający na parking depozytowy;5) prowadzenie i gromadzenie stosownej dokumentacji związanej z wykonywanymi usługami.8. Decyzję o usunięciu statku lub innego obiektu pływającego z obszaru wodnego i skierowaniu na wyznaczony parking podejmuje uprawniony organ, określony przepisami art. 30 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych, powiadamiając telefonicznie Wykonawcę o konieczności usunięcia statku lub innego obiektu pływającego z obszaru wodnego na strzeżony parking depozytowy.9. Każdorazowo Wykonawca niezwłocznie powiadomi Zamawiającego o usunięciu na wyznaczony parking depozytowy:1) pojazdu w trybie art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym;2) statku lub innego obiektu pływającego w trybie art. 30 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych.10. Strzeżonym parkingiem depozytowym wyznaczonym przez Zamawiającego, na którym będą deponowane i przechowywane zabezpieczane pojazdy oraz statki i inne obiekty pływające wraz z ich częściami oraz znajdującymi się na nich ładunkami będzie parking strzeżony prowadzony przez Wykonawcę, któremu zostanie udzielone zamówienie w zakresie Części nr 2 zamówienia, tj. przez Wykonawcę z którym zostanie zawarta umowa o wykonanie Części nr 2 zamówienia.11. Usługi stanowiące przedmiot Części nr 1 zamówienia zarówno w zakresie Zadania Nr 1, jak i Zadania Nr 2 świadczone będą całodobowo, tj. 24 godziny na dobę, przez siedem dni w tygodniu (również w niedziele i święta). 12. Wykonawca zagwarantuje całodobowe świadczone usług, stanowiących przedmiot Części nr 1 zamówienia tj. 24 godziny na dobę (również w niedziele i święta) oraz ciągłość świadczenia usług przez siedem dni w tygodniu (również w niedziele i święta).13. Wykonawca musi dysponować odpowiednim sprzętem transportowym, tj. pojazdami umożliwiającymi usunięcie każdego rodzaju pojazdu oraz statku lub innego obiektu pływającego w ramach usług stanowiących przedmiot Części nr 1 zamówienia.14. Wykonawca zobowiązany będzie przybyć (przyjechać) na miejsce zdarzenia w celu wykonania usługi stanowiącej przedmiot Części nr 1 zamówienia z odpowiednim sprzętem transportowym w czasie nie dłuższym niż 60 minut od momentu otrzymania zlecenia od uprawnionego podmiotu, tj. od chwili telefonicznego powiadomienia o konieczności wykonania usługi (również w niedziele i święta). Czas przybycia (przyjazdu) Wykonawca z odpowiednim sprzętem transportowym na miejsce zdarzenia nie może przekroczyć 60 minut od momentu otrzymania zlecenia od uprawnionego podmiotu.15. Zlecenie to telefoniczne powiadomienie Wykonawcy przez uprawniony organ o konieczności usunięcia pojazdu z drogi albo statku lub innego obiektu pływającego z obszaru wodnego, na strzeżony parking depozytowy.16. Wykonawca ponosić będzie pełną odpowiedzialność za powierzone mienie (pojazdy, ich części, wyposażenie, ładunek oraz statki, inne obiekty pływające, ich części, wyposażenie, ładunek) od momentu przyjęcia do momentu protokolarnego przekazania na parking depozytowy.17. W ramach Części nr 1 zamówienia wybrany Wykonawca będzie zobowiązany:1) podjąć i świadczyć usługi stanowiące przedmiot Części nr 1 zamówienia na każde zlecenie:a) usunięcia pojazdu z drogi na wyznaczony przez Zamawiającego strzeżony parking depozytowy zlecone przez uprawniony organ w trybie przepisów art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym,b) usunięcia statku lub innego obiektu pływającego z obszaru wodnego na wyznaczony przez Zamawiającego strzeżony parking depozytowy zlecone przez uprawniony organ w trybie przepisów art. 30 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych;2) do całodobowej gotowości do przyjęcia zlecenia i wykonywania usług stanowiących przedmiot Części nr 1 zamówienia / umowy (również w niedziele i święta);3) zapewnić całodobową łączność, tj. 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu (również w niedziele i święta) przy użyciu telefonów stacjonarnych lub komórkowych w celu umożliwienia przekazywania dyspozycji / zlecenia w każdym momencie świadczenia usług stanowiących przedmiot Części nr 1 zamówienia;4) posiadać i udostępnić Zamawiającemu numer telefonu czynnego w dni robocze w godzinach 8:00–16:00 oraz adres e-mail lub numer faksu;5) do niezwłocznego i sprawnego wykonywania dyspozycji usunięcia pojazdu albo statku lub innego obiektu pływającego i przekazania go na parking depozytowy;6) świadczenia usług stanowiących przedmiot Części nr 1 zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;7) nie ujawniać osobom trzecim informacji pozyskanych w wyniku świadczenia usług stanowiących przedmiot Części nr 1 zamówienia i traktować wszelkie informacji uzyskanych w wyniku realizacji umowy jako poufne;8) prowadzić i gromadzić dokumentację związaną z wykonywaniem Części nr 1 zamówienia, w szczególności niezbędną do należytego wykonania przedmiotu umowy.18. Szczegółowy opis przedmiotu Części nr 1 zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ.19. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać Części nr 1 zamówienia zgodnie z przepisami prawa, postanowieniami SWZ, zapisami złożonej oferty oraz warunki określonymi w Projekcie umowy, stanowiącym Załącznik Nr 9.1 do SWZ.1. Część nr 2 zamówienia pod nazwą: Przechowywanie pojazdów usuniętych w trybie ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz statków i innych obiektów pływających usuniętych w trybie ustawy o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych 2023/24, składa się z dwóch Zadań.2. Przedmiotem Części nr 2 zamówienia w zakresie Zadania Nr 1 jest świadczenie kompleksowych, całodobowych usług polegających na przechowywaniu pojazdów usuniętych z dróg położonych na terenie powiatu jarosławskiego w trybie określonym w art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym na wyznaczonym przez Zamawiającego strzeżonym parkingu depozytowym, tj.:1) rowerów, motorowerów, motocykli, hulajnóg elektrycznych i urządzeń transportu osobistego;2) pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej (dcm) do 3,5 tony;3) pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej (dcm) powyżej 3,5 tony do 7,5 tony;4) pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej (dcm)powyżej 7,5 tony do 16 ton;5) pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej (dcm) powyżej 16 ton.3. Usługi przechowywania pojazdów usuniętych z dróg położonych na terenie powiatu jarosławskiego, w trybie określonym w art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym, na wyznaczonym przez Zamawiającego strzeżonym parkingu depozytowym obejmują:1) przyjęcie pojazdu na parking depozytowy potwierdzone protokołem przyjęcia sporządzonym przez pracownika parkingu w dwóch egzemplarzach i podpisanym przez osobę deponującą i osobę przyjmującą pojazd na parking depozytowy;2) ewidencjonowanie pojazdów przyjętych na parking depozytowy;3) zabezpieczenie w garażu przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi motorowerów, motocykli, rowerów, hulajnóg elektrycznych i urządzeń transportu osobistego oraz ich części, a w przypadku zajętych stanowisk garażowych przykrycie ich plandeką np. z brezentu, folii itp.;4) zabezpieczenie wnętrza pojazdów z uszkodzonymi kabinami przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi poprzez przykrycie ich plandeką np. z brezentu, folii itp.;5) zabezpieczenie ładunku, jeśli znajduje się na pojeździe, przed uszkodzeniem, zniszczeniem lub kradzieżą w czasie przechowywania do czasu wydania pojazdu osobie uprawnionej;6) zabezpieczenie pojazdów i ich części oraz ich ładunków przed dostępem osób postronnych;7) wydanie pojazdu osobie uprawnionej, posiadającej stosowne dokumenty;8) każdorazowo niezwłoczne powiadomienie Zamawiającego o przyjęciu oraz wydaniu pojazdu;9) prowadzenie i gromadzenie stosownej dokumentacji związanej z wykonywanymi usługami.4. Przedmiotem Części nr 2 zamówienia w zakresie Zadania Nr 2 jest świadczenie kompleksowych, całodobowych usług polegających na przechowywaniu statków i innych obiektów pływających usuniętych z obszarów wodnych położonych na terenie powiatu jarosławskiego w trybie określonym w art. 30 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych na wyznaczonym przez Zamawiającego strzeżonym parkingu depozytowym, tj.:1) rowerów wodnych i skuterów wodnych;2) poduszkowców;3) statków o długości kadłuba do 10 m;4) statków o długości kadłuba do 20 m;5) statków o długości kadłuba powyżej 20 m.5. Usługi przechowywania statków i innych obiektów pływających usuniętych z obszarów wodnych położonych na terenie powiatu jarosławskiego, w trybie określonym w art. 30 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych, na wyznaczonym przez Zamawiającego strzeżonym parkingu depozytowym obejmują:1) przyjęcie statku lub innego obiektu pływającego na parking depozytowy potwierdzone protokołem przyjęcia sporządzonym przez pracownika parkingu w dwóch egzemplarzach (po jednym dla każdej ze stron) i podpisanym przez osobę deponującą i osobę przyjmującą statek lub inny obiekt pływający na parking depozytowy;2) ewidencjonowanie statków i innych obiektów pływających przyjętych na parking depozytowy;3) zabezpieczenie wnętrza kabin statków i innych obiektów pływających z uszkodzonymi kabinami przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi poprzez przykrycie ich plandeką np. z brezentu, folii itp.;4) zabezpieczenie ładunku, jeśli znajduje się na statku lub innym obiekcie pływającym, przed uszkodzeniem, zniszczeniem lub kradzieżą w czasie przechowywania do czasu wydania statku lub innego obiektu pływającego osobie uprawnionej;5) zabezpieczenie statków i innych obiektów pływających i ich części oraz ich ładunków przed dostępem osób postronnych;6) wydanie statku lub innego obiektu pływającego osobie uprawnionej, posiadającej stosowne dokumenty;7) każdorazowo niezwłoczne powiadomienie Zamawiającego o przyjęciu oraz wydaniu statku lub innego obiektu pływającego;8) prowadzenie i gromadzenie stosownej dokumentacji związanej z wykonywanymi usługami.6. Każdorazowo Wykonawca niezwłocznie powiadomi Zamawiającego o przyjęciu na parking oraz o wydaniu z parkingu:1) pojazdu usuniętego w trybie art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym;2) statku lub innego obiektu pływającego usuniętego w trybie art. 30 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych.7. Wykonawca musi dysponować parkingiem spełniającym wymagania technicznoorganizacyjne szczegółowo opisane w Rozdziale B2 Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiącego Załącznik Nr 1 do SWZ, który będzie strzeżonym parkingiem depozytowym wyznaczonym przez Zamawiającego.8. Usługi stanowiące przedmiot Części nr 2 zamówienia świadczone będą całodobowo, tj. 24 godziny na dobę, przez siedem dni w tygodniu (również w niedziele i święta). 9. Wykonawca zagwarantuje całodobowe świadczone usług, stanowiących przedmiot Części nr 2 zamówienia tj. 24 godziny na dobę (również w niedziele i święta) oraz ciągłość świadczenia usług przez siedem dni w tygodniu (również w niedziele i święta).10. Wykonawca ponosić będzie pełną odpowiedzialność za powierzone mienie (pojazdy, ich części, wyposażenie i ładunek oraz statki i inne obiekty pływające, ich części, wyposażenie i ładunek) od momentu protokolarnego przyjęcia na parking depozytowy do momentu wydania uprawnionej osobie, posiadającej stosowne dokumenty.11. W ramach Części nr 2 zamówienia wybrany Wykonawca będzie zobowiązany:1) nieodpłatnie przetransportować w terminie 3 dni na zaoferowany parking depozytowy przechowywane już na parkingu położonym w Jarosławiu, ul. Krakowskiej 37: a) pojazdy i ich części,b) statki i inne obiekty pływające oraz ich części.2) nieodpłatnie przechowywać pojazdy i ich części zabezpieczone w trybie art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym przed dniem 21. 08. 2011 r.;3) w przypadku pojazdów zabezpieczonych w trybie przepisów art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym po dniu 20. 08. 2011 r. oraz w przypadku statków i innych obiektów pływających zabezpieczonych w trybie przepisów art. 30 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych, za każdą dobę przechowywania na parkingu depozytowym pojazdu albo statku lub innego obiektu pływającego:a) powyżej 1 miesiąca, licząc od dnia usunięcia pojazdu z drogi albo statku lub innego obiektu pływającego z obszaru wodnego, stosować opłaty w wysokości 50% ryczałtowej ceny jednostkowej brutto za przechowywanie danego rodzaju pojazdu albo statku lub innego obiektu pływającego, zaoferowanej przez Wykonawcę w złożonym Formularzu ofertowym,b) powyżej 3 miesięcy, licząc od dnia usunięcia pojazdu z drogi albo statku lub innego obiektu pływającego z obszaru wodnego, stosować opłaty w wysokości 25% ryczałtowej ceny jednostkowej brutto za przechowywanie danego rodzaju pojazdu albo statku lub innego obiektu pływającego, zaoferowanej przez Wykonawcę w złożonym Formularzu ofertowym;4) podjąć i świadczyć usługi stanowiące przedmiot Części nr 2 zamówienia na każde zlecenie;5) do całodobowej gotowości do wykonywania usług stanowiących przedmiot Części nr 2 zamówienia (również w niedziele i święta);6) zapewnić całodobową łączność, tj. 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu (również w niedziele i święta) przy użyciu telefonów stacjonarnych lub komórkowych w celu umożliwienia przekazywania dyspozycji / zlecenia w każdym momencie świadczenia usług;7) posiadać i udostępnić Zamawiającemu numer telefonu czynnego w dni robocze w godzinach 8:00–16:00 oraz adres e-mail lub numer faksu z uruchomioną funkcją potwierdzenia otrzymania wiadomości w celu umożliwienia bieżącego kontaktu między Zamawiającym a Wykonawcą;8) do niezwłocznego i sprawnego wykonywania dyspozycji przyjęcia pojazdu albo statku lub innego obiektu pływającego na parking depozytowy oraz wydania pojazdu albo statku lub innego obiektu pływającego z parkingu osobie uprawnionej, posiadającej stosowne dokumenty;9) świadczenia usług stanowiących przedmiot Części nr 2 zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;10) nie ujawniać osobom trzecim informacji pozyskanych w wyniku świadczenia usług stanowiących przedmiot Części nr 2 zamówienia i traktować wszelkie informacji uzyskanych w wyniku realizacji umowy jako poufne;11) prowadzić i gromadzić dokumentację związaną z wykonywaniem Części nr 2 zamówienia, w szczególności niezbędną do należytego wykonania przedmiotu umowy.12. Ilości oraz rodzaje pojazdów, statków i innych obiektów pływające, o których mowa powyżej w ust. 11 pkt 1 – 3 zostały wyszczególnione w Rozdziale B3 Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiącego Załącznik Nr 1 do SWZ.13. Zlecenie to telefoniczne powiadomienie Wykonawcy o wydaniu przez uprawniony organ dyspozycji usunięcia pojazdu z drogi albo statku lub innego obiektu pływającego z obszaru wodnego, na strzeżony parking depozytowy.14. Szczegółowy opis przedmiotu Części nr 2 zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ.15. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać Część nr 2 zamówienia zgodnie z przepisami prawa, postanowieniami niniejszej SWZ, zapisami złożonej oferty oraz warunki określonymi w Projekcie umowy, stanowiącym Załącznik Nr 9.2 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50118110-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:1) Część nr 1 zamówienia: 1 360,00 PLN;2) Część nr 2 zamówienia: 2 530,00 PLN.2. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) w pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 462).3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert i musi obejmować cały okres związania ofertą, przy czym za termin wniesienia wadium w pieniądzu, wpłacone przelewem na rachunek bankowy, przyjmuje się termin uznania kwoty wadium w rachunek Zamawiającego (termin faktycznego wpływu i zaksięgowania środków na rachunku Zamawiającego potwierdzony przez bank prowadzący rachunek Zamawiającego).4. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy:1) dla przelewów krajowych: Santander Bank Polska S. A. nr rachunku 83 1500 1634 1216 3002 8476 0000;2) dla przelewów z zagranicy: Santander Bank Polska S. A. Kod SWIFT (BIC code): WBKPPLPP, numer IBAN: PL83150016341216300284760000.5. W tytule przelewu wpisać: Wadium przetargowe Nr referencyjny: ZP.272.15.2023, Część nr… .6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.7. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 2 pkt 2 – 4, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.8. Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium w innej formie niż w pieniądzu tj. w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 2 pkt 2 – 4 muszą być opatrzone przez wystawcę (osobę uprawnioną do wystawienia tzn. przedstawiciela gwaranta lub poręczyciela) kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, muszą być wystawione na Powiat Jarosławski, ul. Jana Pawła II 17, 37 – 500 Jarosław oraz muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca będzie związany ofertą.9. Z treści gwarancji lub poręczenia musi jednoznacznie wynikać nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta / poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium, na każde pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium zgłoszone w terminie związania ofertą w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.10. Oryginały dokumentów, o których mowa powyżej w ust. 7 wystawione na Powiat Jarosławski w postaci elektronicznej i opatrzone przez wystawcę kwalifikowanym podpisem elektronicznym należy przekazać Zamawiającemu za pośrednictwem platformazakupowa.pl przy użyciu formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego” dostępnego pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_jaroslawski/proceedings, tj. w miejscu publikacji SWZ lub poprzez dołączenie do oferty.11. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli Wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp. Terminowość wniesienia wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) Zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych.12. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, wadium (w każdej z dopuszczalnych form) może być wniesione przez jednego, kilku lub wszystkich Wykonawców, pod warunkiem, że łączna wysokość wniesionego wadium odpowiadać będzie wymaganej kwocie. W takim przypadku wnosząc wadium oprócz wskazania tytułem jakiego postępowania [Numer referencyjny: ZP.272.15.2023, Część nr…] wadium jest wnoszone należy również wskazać w czyim imieniu / w imieniu kogo jest wnoszone.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie:a) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 129, z późn. zm.),b) art. 108 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych;2) spełniają warunki dotyczące:a) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, w zakresie określonym poniżej w ust. 2 pkt 1, jeżeli składają ofertę na wykonanie Części nr 1 zamówienia,b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, w zakresie określonym poniżej w ust. 2 pkt 2, jeżeli składają ofertę na wykonanie Części nr 1 zamówienia oraz w zakresie określonym poniżej w ust. 3, jeżeli składają ofertę na wykonanie Części nr 2 zamówienia,c) zdolności technicznej lub zawodowej, w zakresie określonym poniżej w ust. 2 pkt 3 - 5, jeżeli składają ofertę na wykonanie Części nr 1 zamówienia.2. Zamawiający uzna, że Wykonawca składający ofertę na wykonanie Części nr 1 zamówienia spełnia warunki udziału w postępowaniu odnośnie:1) posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, jeżeli wykaże, że posiada aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r. poz. 2201 z późn. zm.) lub dokument w postaci aktualnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy, wydanej na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo inny równoważny dokument;2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczonyod odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, z łączną sumą gwarancyjną tego ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000,00 zł (słownie złotych: sto tysięcy 00/100) na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia;3) zdolności technicznej lub zawodowej, w zakresie dotyczącym posiadania doświadczenia, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych należycie wykonuje w ramach tych świadczeń nadal wykonywanych, co najmniej dwie (2) usługi (2 zamówienia / 2 umowy / 2 kontrakty) polegające na kompleksowym świadczeniu całodobowych usług w zakresie usuwania pojazdów z dróg na parking lub inne wskazane miejsce, o wartości nie mniejszej niż 70 000,00 zł brutto każda;4) zdolności technicznej lub zawodowej, w zakresie dotyczącym dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji zamówienia co najmniej dwiema osobami skierowanymi (przeznaczonymi) do wykonania usług transportowych, tj.:a) kierowcą pojazdu o dopuszczalnej ładowności minimum 4,2 tony – posiadającym uprawnienia do kierowania pojazdami samochodowymi o dopuszczalnej masie całkowitej (dmc) przekraczającej 3,5 tony, tj. posiadającym co najmniej prawo jazdy kategorii C lub uprawnienia równoważne,b) kierowcą holownika – posiadającym uprawnienia do kierowania pojazdami samochodowymi o dopuszczalnej masie całkowitej (dmc) przekraczającej 3,5 tony, tj. posiadającym co najmniej prawo jazdy kategorii C lub uprawnienia równoważne;5) zdolności technicznej lub zawodowej, w zakresie dotyczącym dysponowania odpowiednim sprzętem transportowym umożliwiającym usunięcie z drogi każdego rodzaju pojazdu, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji zamówienia następującymi pojazdami „Pomocy Drogowej”:a) co najmniej jednym (1) pojazdem, z platformą o dopuszczalnej ładowności minimum 2,0 tony, wyposażonym w odpowiednią wyciągarkę, przeznaczonym do transportu pojazdów i przyczep o dopuszczalnej masie całkowitej (dmc) do 3,5 tony,b) co najmniej jednym (1) pojazdem, z platformą o dopuszczalnej ładowności minimum 4,2 tony, wyposażonym w odpowiednią wyciągarkę, przeznaczonym do transportu pojazdów i przyczep o dopuszczalnej masie całkowitej (dmc) do 4,2 tony, w tym przeładowanych pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej (dmc) do 3,5 tony,c) co najmniej jednym (1) pojazdem holownikiem do holowania pojazdów ciężarowych o dopuszczalnej masie całkowitej (dmc) powyżej 4,2 tony, tj. samochodów ciężarowych, ciągników samochodowych, autobusów, naczep, przyczep, ciągników rolniczych, itp.UWAGA! Przez pojazdy „Pomocy Drogowej” należy rozumieć pojazdy posiadające wpisy w dowodach rejestracyjnych, z których jednoznacznie wynika, rodzaj pojazdu: pojazd specjalny, przeznaczenie: „Pomoc Drogowa”.3. Zamawiający uzna, że Wykonawca składający ofertę na wykonanie Części nr 2 zamówienia spełnia warunki udziału w postępowaniu odnośnie sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, z łączną sumą gwarancyjną tego ubezpieczenia nie mniejszą niż 200 000,00 zł (słownie złotych: dwieście tysięcy 00/100) na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-18

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach