Przetargi.pl
Świadczenie kompleksowych, całodobowych usług w zakresie usuwania i przechowywania na parkingu strzeżonym pojazdów zabezpieczonych w trybie art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym oraz statków i innych obiektów pływających zabezpieczonych w trybie art. 30 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych.

Powiat Jarosławski - Zarząd Powiatu Jarosławskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 37-500 Jarosław, ul. Jana Pawła II
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 166 246 200 , fax. 166 246 249
  • Data zamieszczenia: 2020-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Jarosławski - Zarząd Powiatu Jarosławskiego
    ul. Jana Pawła II 17
    37-500 Jarosław, woj. podkarpackie
    tel. 166 246 200, fax. 166 246 249
    REGON: 65090030600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.jaroslawski.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie kompleksowych, całodobowych usług w zakresie usuwania i przechowywania na parkingu strzeżonym pojazdów zabezpieczonych w trybie art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym oraz statków i innych obiektów pływających zabezpieczonych w trybie art. 30 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie według potrzeb, kompleksowych, całodobowych usług w zakresie usuwania i przechowywania na parkingu strzeżonym pojazdów zabezpieczonych w trybie art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym oraz statków i innych obiektów pływających zabezpieczonych w trybie art. 30 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych. 2. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch Zadań. 3. Zadanie Nr 1: Świadczenie kompleksowych, całodobowych usług w zakresie usuwania i przechowywania na parkingu strzeżonym pojazdów zabezpieczonych w trybie art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym. 4. Przedmiot zamówienia w zakresie Zadania Nr 1 są usługi wykonywane na terenie powiatu jarosławskiego w trybie określonym w art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 110, z późn. zm.) polegające na: 1) usuwaniu pojazdów z dróg położonych na terenie powiatu jarosławskiego na wyznaczony przez Zamawiającego strzeżony parking depozytowy, tj.: a) rowerów, motorowerów i motocykli, b) pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej (dcm) do 3,5 tony, c) pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej (dcm) powyżej 3,5 tony do 7,5 tony, d) pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej (dcm) powyżej 7,5 tony do 16 ton, e) pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej (dcm) powyżej 16 ton; 2) przechowywaniu pojazdów usuniętych z dróg położonych na terenie powiatu jarosławskiego na wyznaczonym przez Zamawiającego strzeżonym parkingu depozytowym, tj.: a) rowerów, motorowerów i motocykli, b) pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej (dcm) do 3,5 tony, c) pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej (dcm) powyżej 3,5 tony do 7,5 tony, d) pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej (dcm) powyżej 7,5 tony do 16 ton, e) pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej (dcm) powyżej 16 ton. 5. Usługi usuwania pojazdów z dróg położonych na terenie powiatu jarosławskiego na wyznaczony przez Zamawiającego strzeżony parking depozytowy obejmują: 1) dojazd do miejsca zdarzenia odpowiednim sprzętem transportowym przeznaczonym do usuwania i przemieszczania pojazdów; 2) załadunek i zabezpieczenie pojazdu, w tym ładunku jeśli znajduje się na pojeździe przed uszkodzeniem, zniszczeniem lub kradzieżą w czasie transportu na parking; 3) dojazd z pojazdem usuwanym na parking depozytowy; 4) rozładunek sprzętu transportowego i przekazanie pojazdu na parking depozytowy. 6. Usługi przechowywania pojazdów usuniętych z dróg położonych na terenie powiatu jarosławskiego na wyznaczonym przez Zamawiającego strzeżonym parkingu depozytowym obejmują: 1) przyjęcie pojazdu na parking i zgłoszenie tego faktu Zamawiającemu; 2) ewidencjonowanie przyjętych pojazdów; 3) zabezpieczenie wnętrza pojazdów z uszkodzonymi kabinami przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi poprzez przykrycie ich plandeką np. z brezentu, folii itp.; 4) zabezpieczenie w garażu przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi rowerów, motorowerów, motocykli i ich części oraz części samochodowych lub w przypadku zajętych stanowisk garażowych przykrycie ich plandeką np. z brezentu, folii itp.; 5) zabezpieczenie ładunku, jeśli znajduje się na pojeździe, przed uszkodzeniem, zniszczeniem lub kradzieżą w czasie przechowywania do czasu wydania pojazdu osobie uprawnionej; 6) zabezpieczenie pojazdów i ich części oraz ich ładunków przed dostępem osób postronnych; 7) wydanie pojazdu osobie uprawnionej; 8) prowadzenie i gromadzenie stosownej dokumentacji związanej z wykonywanymi usługami. 7. Zadanie Nr 2: „Świadczenie kompleksowych, całodobowych usług w zakresie usuwania i przechowywania na parkingu strzeżonym statków i innych obiektów pływających zabezpieczonych w trybie art. 30 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych”. 8. Przedmiot zamówienia w zakresie Zadania Nr 2 są usługi wykonywane na terenie powiatu jarosławskiego w trybie określonym w art. 30 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r, poz. 350, z późn. zm.) polegające na: 1) usuwaniu statków i innych obiektów pływających z obszarów wodnych położonych na terenie powiatu jarosławskiego na wyznaczony przez Zamawiającego strzeżony parking depozytowy, tj.: a) rowerów wodnych, b) skuterów wodnych, c) poduszkowców, d) statków o długości kadłuba do 10 m, e) statków o długości kadłuba do 20 m, f) statków o długości kadłuba powyżej 20 m; 2) przechowywaniu statków i innych obiektów pływających usuniętych z obszarów wodnych położonych na terenie powiatu jarosławskiego na wyznaczonym przez Zamawiającego strzeżonym parkingu depozytowym, tj.: a) rowerów wodnych, b) skuterów wodnych, c) poduszkowców, d) statków o długości kadłuba do 10 m, e) statków o długości kadłuba do 20 m, f) statków o długości kadłuba powyżej 20 m. 9. Usługi usuwania statków i innych obiektów pływających z obszarów wodnych położonych na terenie powiatu jarosławskiego na wyznaczony przez Zamawiającego strzeżony parking depozytowy obejmują: 1) dojazd do miejsca zdarzenia z odpowiednim sprzętem transportowym umożliwiającym usuwanie i przemieszczania statków i innych obiektów pływających; 2) załadunek i zabezpieczenie statku lub innego obiektu pływającego, w tym ładunku jeśli znajduje się na tym statku lub innym obiekcie pływającym przed uszkodzeniem, zniszczeniem lub kradzieżą w czasie transportu na parking; 3) dojazd z usuwanym statkiem lub innym obiektem pływającym na parking; 4) rozładunek sprzętu transportowego i przekazanie statku lub innego obiektu pływającego na parking. 10. Usługi przechowywania statków i innych obiektów pływających usuniętych z obszarów wodnych położonych na terenie powiatu jarosławskiego na wyznaczonym przez Zamawiającego strzeżonym parkingu depozytowym obejmują: 1) przyjęcie statku lub innego obiektu pływającego na parking i zgłoszenie tego faktu Zamawiającemu; 2) ewidencjonowanie przyjętych statków i innych obiektów pływających; 3) zabezpieczenie ładunku jeśli znajduje się na statku lub innym obiekcie pływającym przed uszkodzeniem, zniszczeniem lub kradzieżą w czasie przechowywania do czasu wydania statku lub innego obiektu pływającego osobie uprawnionej; 4) zabezpieczenie statków i innych obiektów pływających i ich części oraz ich ładunków przed dostępem osób postronnych; 5) wydanie statku lub innego obiektu pływającego osobie uprawnionej; 6) prowadzenie i gromadzenie stosownej dokumentacji związanej z wykonywanymi usługami. 11. Usługi stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia zarówno w zakresie Zadania Nr 1, jak i Zadania Nr 2 świadczone będą całodobowo, tj. 24 godziny na dobę, przez siedem dni w tygodniu (również w niedziele i święta). 12. Wykonawca zagwarantuje całodobowe świadczone usług, stanowiących przedmiot zamówienia tj. 24 godziny na dobę (również w niedziele i święta) oraz ciągłość świadczone usług przez siedem dni w tygodniu (również w niedziele i święta). 13. Wykonawca musi dysponować odpowiednim sprzętem transportowym, tj. pojazdami umożliwiającymi usunięcie każdego rodzaju pojazdu oraz statku lub innego sprzętu pływającego. 14. Wykonawca zobowiązany będzie przybyć (przyjechać) na miejsce zdarzenia w celu wykonania usługi stanowiącej przedmiot zamówienia z odpowiednim sprzętem transportowym w czasie nie dłuższym niż 60 minut od momentu otrzymania zlecenia od uprawnionego podmiotu, tj. od chwili telefonicznego powiadomienia o konieczności wykonania usługi stanowiącej przedmiot zamówienia / umowy (również w niedziele i święta). Czas przybycia (przyjazdu) Wykonawca z odpowiednim sprzętem transportowym na miejsce zdarzenia nie może przekroczyć 60 minut od momentu otrzymania zlecenia od uprawnionego podmiotu. 15. W przypadku usług usuwania z dróg położonych na terenie powiatu jarosławskiego na wyznaczony przez Zamawiającego strzeżony parking depozytowy rowerów, motorowerów i motocykli oraz pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej (dcm) do 3,5 tony Wykonawca w Formularzu ofertowym będzie mógł zadeklarować wyrażony w minutach skrócony czas przybycia z odpowiednim sprzętem transportowym na miejsce zdarzenia, niż maksymalny 60 minutowy, o którym mowa powyżej w ust. 22 i zgodnie z postanowieniami Rozdział XX ust. 12 SIWZ otrzymać punkty w tym kryterium oceny ofert. 16. Deklarując w Formularzu ofertowym skrócony czas przybycia z odpowiednim sprzętem transportowym na miejsce zdarzenia w przypadku usług usuwania z dróg położonych na terenie powiatu jarosławskiego na wyznaczony przez Zamawiającego strzeżony parking depozytowy rowerów, motorowerów i motocykli oraz pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej (dcm) do 3,5 tony, Wykonawca zobowiązany jest wziąć pod uwagę przepisy ruchu drogowego oraz największą odległość drogową obliczoną pomiędzy adresem miejsca parkowania (garażowania) pojazdów służących do świadczenia ww. usług, wskazanym przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym, którym może być adres oferowanego parkingu lub inny adres np. miejsca związanego z prowadzaną przez niego działalnością lub adres zamieszkania, a najbardziej oddaloną od miejsca parkowania (garażowania) pojazdów miejscowością z pośród niżej wymienionych miejscowości położonych na terenie powiatu jarosławskiego: Korczowa, Jodłówka, Świebodna, Mołodycz, Wola Buchowska, Ożańsk. 17. UWAGA! Wykonawca w Formularzu ofertowym nie może zadeklarować skrócony czas przybycia z odpowiednim sprzętem transportowym na miejsce zdarzenia, nierealny z punktu widzenia odległości niezbędnej do pokonania przez Wykonawcę przy jednoczesnym przestrzeganiu przepisów ruchu drogowego i ograniczeń prędkości obowiązujących na trasie przejazdu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania sprawdzenia możliwości przybycia Wykonawcy na miejsce zdarzenia w zadeklarowanym skróconym czasie przybycia za pomocą portali internetowych umożliwiających wyznaczenie trasy oraz pomiar odległości i czasu potrzebnego na przejazd tej trasy, tj.: https://www.google.pl/maps/, https://www.zumi.pl/, lub podobnych, umożliwiających wyznaczanie trasy, pomiar jej długości i czasu potrzebnego na jej przejazd, przy normalnym obciążeniu ruchem drogowym. 18. Strzeżonym parkingiem depozytowym wyznaczonym przez Zamawiającego, na którym będą deponowane i przechowywane zabezpieczane pojazdy oraz statki i inne obiekty pływające wraz z ich częściami będzie parking strzeżony prowadzony przez Wykonawcę, któremu zostanie udzielone zamówienie. 19. Wykonawca musi dysponować parkingiem spełniającym wymagania technicznoorganizacyjne określone przez Zamawiającego i szczegółowo opisane w Rozdziale II Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ. 20. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi parkowania odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Rozdziale II Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą (wraz z Formularzem ofertowym) „Opis techniczny oferowanego przez Wykonawcę parkingu depozytowego”, którego wzór stanowi Załącznik Nr 2A do SIWZ. 21. UWAGA! Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia oferowanego przez Wykonawcę parkingu depozytowego poprzez przeprowadzenie wizji lokalnej parkingu dokonanej przez przedstawicieli Zamawiającego. 22. Wykonawca ponosić będzie pełną odpowiedzialność za powierzone mienie (pojazdy, ich części, wyposażenie, ładunek oraz statki, inne obiekty pływające, ich części, wyposażenie, ładunek). 23. W ramach zamówienia wybrany Wykonawca będzie zobowiązany: 1) nieodpłatnie przetransportować w terminie 3 dni, przechowywane już na strzeżonym parkingu depozytowym położonym w Jarosławiu, ul. Krakowskiej 37, pojazdy i ich części zabezpieczone w trybie przepisów art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym na zaoferowany przez Wykonawcę strzeżony parking depozytowy; 2) nieodpłatnie przechowywać na strzeżonym parkingu depozytowym zaoferowanym przez Wykonawcę pojazdy i ich części zabezpieczone w trybie art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym przed dniem 21. 08. 2011 r.; 3) nieodpłatnie przetransportować przechowywane już na strzeżonym parkingu depozytowym położonym w Jarosławiu, ul. Krakowskiej 37, statki i inne obiekty pływające oraz ich części zabezpieczone w trybie przepisów art. 30 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych na zaoferowany przez Wykonawcę strzeżony parking depozytowy; 4) w przypadku pojazdów zabezpieczonych w trybie przepisów art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym po dniu 20. 08. 2011 r. za każdą dobę: a) powyżej 1 miesiąca przechowywania pojazdu na strzeżonym parkingu depozytowym, licząc od dnia usunięcia pojazdu z drogi, stosować opłaty w wysokości 50% ryczałtowej ceny jednostkowej brutto za przechowywanie danego rodzaju pojazdu zaoferowanej przez Wykonawcę w złożonym Formularzu ofertowym, b) powyżej 3 miesięcy przechowywania pojazdu na strzeżonym parkingu depozytowym, licząc od dnia usunięcia pojazdu z drogi, stosować opłaty w wysokości 25% ryczałtowej ceny jednostkowej brutto za przechowywanie danego rodzaju pojazdu zaoferowanej przez Wykonawcę w złożonym Formularzu ofertowym; 5) w przypadku statków i innych obiektów pływających zabezpieczonych w trybie przepisów art. 30 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych, za każdą dobę: a) powyżej 1 miesiąca przechowywania na strzeżonym parkingu depozytowym statku lub innego obiektu pływającego, licząc od dnia usunięcia statku lub innego obiektu pływającego z obszaru wodnego, stosować opłaty w wysokości 50% ryczałtowej ceny jednostkowej brutto za przechowywanie danego rodzaju statku lub innego obiektu pływającego zaoferowanej przez Wykonawcę w złożonym Formularzu ofertowym, b) powyżej 3 miesięcy przechowywania na strzeżonym parkingu depozytowym statku lub innego obiektu pływającego, licząc od dnia usunięcia statku lub innego obiektu pływającego z obszaru wodnego, stosować opłaty w wysokości 25% ryczałtowej ceny jednostkowej brutto za przechowywanie danego rodzaju statku lub innego obiektu pływającego zaoferowanej przez Wykonawcę w złożonym Formularzu ofertowym; 6) podjąć i świadczyć usługi stanowiące przedmiot zamówienia na każde zlecenie usunięcia: a) pojazdu z drogi na wyznaczony przez Zamawiającego strzeżony parking depozytowy zlecone przez uprawniony organ w trybie przepisów art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym, b) statku lub innego obiektu pływającego z obszaru wodnego na wyznaczony przez Zamawiającego strzeżony parking depozytowy zlecone przez uprawniony organ w trybie przepisów art. 30 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych; 7) do całodobowej gotowości do przyjęcia zlecenia i wykonania usług stanowiących przedmiot zamówienia / umowy (również w niedziele i święta); 8) zapewnić całodobową łączność, tj. 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu (również w niedziele i święta) przy użyciu telefonów stacjonarnych lub komórkowych w celu umożliwienia przekazywania dyspozycji / zlecenia w każdym momencie świadczenia usług; 9) posiadać i udostępnić Zamawiającemu numer telefonu czynnego w dni robocze w godzinach 8:00 – 16:00 oraz adres e-mail lub numer faksu z uruchomioną funkcją potwierdzenia otrzymania wiadomości w celu umożliwienia bieżącego kontaktu między Zamawiającym a Wykonawcą; 10) do szybkiego i sprawnego wykonywania dyspozycji usunięcia i przyjęcia pojazdu albo statku lub innego obiektu pływającego na parking oraz wydania pojazdu albo statku lub innego obiektu pływającego z parkingu osobie uprawnionej; 11) świadczenia usługi stanowiących przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami: a) ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym, b) ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych, c) rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 22 czerwca 2011 r. w sprawie usuwania pojazdów, których używanie może zagrażać bezpieczeństwu lub porządkowi ruchu drogowego albo utrudniających prowadzenie akcji ratowniczej (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r. poz. 2085), d) aktów wykonawczymi do ww. ustaw; 12) prowadzić i gromadzić dokumentację związaną w wykonywaniem zamówienia, w szczególności niezbędną do należytego wykonania przedmiotu umowy. 13) nie ujawniać osobom trzecim informacji pozyskanych w wyniku świadczenia usług stanowiących przedmiot zamówienia i traktować wszelkie informacji uzyskanych w wyniku realizacji umowy jako poufne. 24. Ilości oraz rodzaje pojazdów, statków i innych obiektów pływające, o których mowa w ust. 31 pkt 1 – 5 zostały wyszczególnione w Rozdziale III Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ. 25. Szczegółowy opis przedmiotu niniejszego zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ). 26. Szczegółowy zakres usług stanowiących przedmiot zamówienia oraz warunki ich realizacji, a także wymagania Zamawiającego oraz szczegółowe zobowiązania Wykonawcy zawierają „Istotne postanowienia umowy” stanowiące Załącznik Nr 12 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50118110-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000,00 PLN (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenia kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert i musi obejmować cały okres związania ofertą, przy czym za termin wniesienia wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego przyjmuje się termin uznania kwoty wadium w rachunek Zamawiającego (termin faktycznego wpływu i zaksięgowania środków na rachunku Zamawiającego potwierdzony przez bank prowadzący rachunek Zamawiającego). 4. Wadium w pieniądzu Wykonawcy wnoszą przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 1) dla przelewów krajowych: Santander Bank Polska S. A. nr rachunku 83 1500 1634 1216 3002 8476 0000; 2) dla przelewów z zagranicy: Santander Bank Polska S. A. Kod SWIFT (BIC code): WBKPPLPP, numer IBAN: PL83150016341216300284760000. 5. W tytule przelewu wpisać: Wadium przetargowe Nr referencyjny: ZP.272.14.2020, a do oferty Wykonawca może dołączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię dowodu wpłaty wadium potwierdzającą dokonanie przelewu środków na rachunek Zamawiającego. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium w innej formie niż w pieniądzu tj. w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa powyżej w ust. 2 pkt 2 – 5 muszą być wystawione na Powiat Jarosławski, ul. Jana Pawła II 17, 37 – 500 Jarosław i muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca będzie związany ofertą. 8. Z treści gwarancji lub poręczenia musi jednoznacznie wynikać nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta / poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium, na każde pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium zgłoszone w terminie związania ofertą w okolicznościach określonych w przepisie art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 9. Oryginały dokumentów, o których mowa powyżej w ust. 7 można złożyć poprzez dołączenie ich do oferty, umieszczając je w odrębnej, wewnętrznej kopercie, oddzielnie od pozostałych dokumentów oferty lub w taki sposób, aby Zamawiający swobodnie mógł w wyznaczonym terminie zwrócić Wykonawcy wadium, a do oferty (dokumentów składających się na ofertę) Wykonawca może dołączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem ich kserokopię. 10. W przypadku oddzielnego przesyłania dokumentów, o których mowa w ust. 7 (gwarancje, poręczenia) za pośrednictwem poczty lub usługi kurierskiej, oryginał tych dokumentów należy przesłać na adres korespondencyjny Zamawiającego, umieszczając na kopercie oprócz adresu i nazwy zamówienia dodatkowo napis: Wadium przetargowe Nr referencyjny: ZP.272.14.2020 oraz wysłać tak, aby dotarły one do Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. Terminowość wniesienia wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) Zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z treścią art. 5 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 2140 z późn. zm.), podjęcie i wykonywanie transportu drogowego, wymaga uzyskania zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, dlatego Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że posiada uprawnienia do podjęcie i wykonywania transportu drogowego rzeczy. 2. Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostanie oceniony Wykonawca, który w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, co wynika z odrębnych przepisów, wykaże, że posiada wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego lub dokument w postaci licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy, wydanej na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo inny dokument równoważny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa ofertę na Formularzu ofertowym, którego wzór stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ , dołączając „Opis techniczny oferowanego przez Wykonawcę parkingu depozytowego”, którego wzór stanowi Załącznik Nr 2A do SIWZ. 2. W przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia oraz potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu składa wraz z ofertą (wzór Formularza ofertowego stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ) w formie oryginału, aktualne na dzień składania ofert: zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – wzór stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów (Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp), w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach własnych (wzory oświadczeń - Załącznik Nr 3 i Nr 4 do SIWZ). 4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór – Załącznik Nr 5 do SIWZ). Zgodnie z §9 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia w celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 5. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa powyżej w ust. 2 oraz ust. 4, musi być podpisane przez osobę (osoby) umocowaną prawnie tj. przez osobę (osoby) uprawnioną do reprezentacji tego podmiotu albo upoważnioną na podstawie odrębnie udzielonego pełnomocnictwa. 6. Zmawiający żąda wskazania / określenia przez Wykonawcę w ofercie (w Formularzu ofertowym, którego stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom (art. 36b ust. 1 ustawy Pzp) oraz podania przez Wykonawcę firm (nazw) podwykonawców (jeśli są mu znane). 7. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego - https://bip.jaroslawski.pl/przetargi - informacji z otwarcia ofert, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, – bez dodatkowego wezwania – złoży Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (z Wykonawcami, którzy złożyli odrębne oferty) – wzór stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ (art. 24 ust. 11 ustawy Pzp). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może przedstawić wraz z ww. oświadczeniem dowody, że jego powiązania z innym Wykonawcą ubiegającym się o to samo zamówienie nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach