Przetargi.pl
Usuwanie i pozbywanie się nieczystości, błota, śniegu i lodu z przystanków komunikacyjnych na terenie Miasta Włocławek

Gmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Zielony Rynek 11/13
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 4144000 , fax. 54 4144257
  • Data zamieszczenia: 2012-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek
    ul. Zielony Rynek 11/13 11/13
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 4144000, fax. 54 4144257
    REGON: 91086691000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloclawek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usuwanie i pozbywanie się nieczystości, błota, śniegu i lodu z przystanków komunikacyjnych na terenie Miasta Włocławek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania usługi usuwania i pozbywania się nieczystości, błota, śniegu i lodu z przystanków komunikacyjnych usytuowanych na terenie miasta Włocławek wykorzystywanych dla potrzeb przewozów zbiorowych realizowanych przez komunikację miejską. Zakres rzeczowy: Zakres prac i czynności do wykonywania przez wykonawcę w ramach usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na przystankach komunikacji miejskiej: 1. Posprzątanie terenu przystankowego, polegającego na usunięciu śmieci: papierów, szkieł, niedopałków papierosów, kamieni, liści, traw itp. obejmującego obszar położony wewnątrz wiaty przystankowej, z przodu od wiaty do krawędzi jezdni, wewnątrz zatoki przystankowej, od ścian bocznych i tylnych po 3 metry w każdą stronę oraz zakole przystankowe na całej długości. 2. W przypadku słupka przystankowego lub grzybka wraz z ławką (wiata typu Kalisz) - z przodu terenu do krawędzi jezdni oraz w promieniu 5 metrów od osi słupka lub ławki dla pasażerów. 3. W okresie zimowym zakres czynności obejmuje dodatkowo likwidację sopli z urządzeń przystankowych, odgarnianie i wywóz śniegu oraz posypywanie piaskiem i likwidację oblodzeń terenu objętego sprzątaniem. W okresie zimowym winny być obsługiwane przystanki wyszczególnione jako kat. A, B i C. Usuwanie zaśmieceń poprzez usunięcie papierów, niedopałków papierosów, kamieni i itp., winno odbywać się zgodnie z pkt. 9 usuwanie śniegu i oblodzeń oraz sopli z urządzeń przystankowych, posypywanie piaskiem wszystkich przystanków i usuwanie gołoledzi winno odbywać się na bieżąco tj. w momencie występowania odpadów śnieżnych i gołoledzi. 4. W przypadku podjęcia czynności odśnieżania w czasie, po którym usunięcie śniegu do podłoża jest nieskuteczne, bieżące odkuwanie (usuwanie) zbitego śniegu, lodu oraz pryzmowanie wykonywać należy na powierzchniach w/w. 5. Usunięcie plakatów informacyjnych i ogłoszeń rozklejonych na urządzeniach przystankowych podczas wykonywania czynności sprzątania przystanków określonych w pkt. 9. wraz z zmywaniem kleju i innych pozostałości na urządzeniach. 6. Wyposażenia na własny koszt wszystkich przystanków (każdy przystanek wyposażony musi być w jeden kosz ) objętych zamówieniem w kosze na śmieci i inne zanieczyszczenia. Przystanki wymienione w kategorii D należy wyposażyć w kosze w okresie od 20.06.2013 r. do 31.08.2013r. Kosze winny być pomalowane na kolor niebieski, w tonacji takiej jak urządzenia przystankowe, w które przystanki są wyposażone. Wykonawca zobowiązany jest do: - utrzymania estetycznego stanu i wyglądu koszy: - naprawy koszy uszkodzonych - uzupełniania koszy skradzionych. Wykonawca może na koszach umieścić nazwę (logo) swojej firmy. 7. Usunięcie śmieci z koszy, wywóz i składowanie na własny koszt. 8. Usunięcie w niedziele i święta, szkła z potłuczonych wiat na interwencję Zamawiającego. 9. Ustala się, że przystanki będą sprzątane wg kolejności. Kategoria A - co najmniej sprzątanie we wszystkie dni robocze od poniedziałku do soboty - 15 przystanków, Kategoria B - co najmniej sprzątanie 2 razy w tygodniu w dni robocze tj. poniedziałek i czwartek - 51 przystanków, Kategoria C - co najmniej sprzątanie 1 raz w tygodniu w dni robocze - 226 przystanków wg. harmonogramu ustalonego przez Wykonawcę uzgodnionego z Zamawiającym, Kategoria D - co najmniej sprzątanie 1 raz w tygodniu, w dzień roboczy tj. poniedziałek w okresie od 28 czerwca do 31 sierpnia - 2 przystanki. Dla kategorii B i C w przypadku gdy dzień sprzątania jest dniem świątecznym sprzątanie przenosi się na roboczy dzień, poprzedzający planowany dzień sprzątania przystanków.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wloclawek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach