Przetargi.pl
Usuwanie folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big-Bag

Gmina Liniewo ogłasza przetarg

  • Adres: 83-420 Liniewo, ul. Dworcowa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 878 520 , fax. 586 878 522
  • Data zamieszczenia: 2020-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Liniewo
    ul. Dworcowa 3
    83-420 Liniewo, woj. pomorskie
    tel. 586 878 520, fax. 586 878 522
    REGON: 19167519000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.liniewo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usuwanie folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big-Bag
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi: a) odbiór, transport i utylizacja odpadów pochodzących z działalności rolniczej z jednego miejsca na terenie Gminy Liniewo wskazanego przez Zamawiającego. b) przygotowanie do transportu, ważenie odpadów, załadunek i transport na miejsce składowania (utylizacji) lub recyklingu leży po stronie Wykonawcy. Wykonawca do oferty ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu następujące dokumenty: -kopię dokumentów potwierdzających uprawnienie Wykonawcy do wykonywania działalności związanej z odbieraniem oraz transportem odpadów z działalności rolniczej, Usuwane odpady powinny być składowane na składowiskach do tego przeznaczonych lub oddane do recyklingu. W czasie odbioru końcowego Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację odbiorową: - kartę przekazania odpadów na składowisko lub do podmiotu zajmującego się recyklingiem tego rodzaju odpadów. Szacunkowa wielkość zamówienia jaką należy przyjąć do wyliczenia ceny wynosi: transport i utylizacja wyrobów pochodzących z działalności rolniczej – około 125 Mg, w tym:  folie po sianokiszonce – 92,25 Mg  opakowania po nawozach oraz BIG-BAG – 24,78 Mg  siatki i sznurki do owijania balotów – 8,1 Mg sporządzona na podstawie zgłoszeń od mieszkańców. Ilość odpadów może ulec zmianie. Zamawiający rozliczy realizację umowy na podstawie faktycznie odebranych odpadów. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia ilości utylizowanych odpadów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający szczegółowe warunki udziału w postępowaniu, tj.: a) posiadanie zezwolenia na odbiór i transport odpadów objętych zamówieniem wydanym przez organ właściwy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz OFERTA - załącznik nr 1 do SIWZ, 2) pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust 2 ustawy, jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia (tylko, jeśli dotyczy), 3) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – zgodnie ze wzorem załącznik nr 4 do SIWZ. 4) pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (tylko, jeśli dotyczy). Dokument zobowiązania w swej treści musi zawierać, co najmniej następujące informacje: a) dane podmiotu udostępniającego zasób, b) dane podmiotu przyjmującego zasób, c) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, d) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, e) charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, f) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, g) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach