Przetargi.pl
Usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej z terenu gminy Brusy

Gmina Brusy ogłasza przetarg

  • Adres: 89-632 Brusy, ul. Na Zaborach
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 969 302 , fax. 523 969 303
  • Data zamieszczenia: 2020-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brusy
    ul. Na Zaborach 1
    89-632 Brusy, woj. pomorskie
    tel. 523 969 302, fax. 523 969 303
    REGON: 92351251000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: brusy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej z terenu gminy Brusy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest załadunek, transport oraz przekazanie do odzysku lub unieszkodliwienia odpadów z folii rolniczej, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big Bag pochodzących od producentów rolnych z terenu gminy Brusy. Zadanie realizowane jest w ramach programu priorytetowego „Usuwania folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej” i finansowane będzie ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (NFOŚiGW) w Warszawie. 2. Zakres rzeczowy obejmuje: 1) załadunek odpadów w wyznaczonym miejscu na terenie miasta Brusy; 2) transport odpadów do miejsca ich odzysku lub unieszkodliwienia środkami transportu posiadającymi aktualne zezwolenie na transport odpadów; 3) rozładunek i przekazanie odpadów do odzysku lub unieszkodliwienia do recyklera/instalacji wybranej przez Wykonawcę; 4) prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów, określonej w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 797 ze zm.). 3. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w 2 etapach: 1) Etap I – obejmuje odebranie z miejsca wskazanego przez Zamawiającego, transport i unieszkodliwienie odpadów w ilości szacunkowej 339,93 Mg a jego realizacja musi zakończyć się do 31 lipca 2020 r., 2) Etap II - obejmuje odebranie z miejsca wskazanego przez Zamawiającego, transport i unieszkodliwienie odpadów w ilości szacunkowej 145,69 Mg a jego realizacja musi zakończyć się do 30 września 2020 r. Wykonawca zobowiązany będzie zorganizować odebranie odpadów w czerwcu/lipcu w ramach realizacji Etapu I zadania oraz drugi uzupełniający odbiór w terminie uzgodnionym z Zamawiającym w ramach realizacji Etapu II zadania. Odbieranie odpadów w ramach każdego etapu może łącznie trwać kilkanaście dni. W przypadku wyczerpania krajowego limitu pomocy de minimis w rolnictwie Etap II zadania może się nie odbyć. 4. Szacunkowa masa odpadów rolniczych przeznaczonych do zbierania, transportu oraz odzysku lub unieszkodliwienia wynosi łącznie do 485,62 Mg, w tym: 1) folia rolnicza 454,46 Mg, 2) siatka i sznurki do owijania balotów 7,72 Mg, 3) opakowania po nawozach 7,94 Mg, 4) opakowania typu Big Bag 15,50 Mg. Powyższe masy są wartościami szacunkowymi wynikającymi z przeprowadzonej przez tut. urząd inwentaryzacji i mogą ulec zmianie (zmniejszeniu o 70%). Łączna waga odpadów odebranych z terenu gminy Brusy powinna zgadzać się z wagą odpadów przekazanych do recyklerów/instalacji. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo niezawarcia umowy z Wykonawcą w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z NFOŚIGW w Warszawie. Umowa z Wykonawcą nie zostanie również podpisana w przypadku wystąpienia ryzyka wyczerpania krajowego limitu pomocy de minimis w rolnictwie. 6. Zamawiający wskaże Wykonawcy miejsce na terenie miasta Brusy, z którego Wykonawca zobowiązany będzie odebrać odpady. 7. Wykonawca zobowiązany jest również: 1) posiadać wpis do BDO- rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, 2) posiadać nadany numer rejestrowy uprawiony do prowadzenia działalności w zakresie transportu odpadów, 3) posiadać aktualne zezwolenie na przetwarzanie lub zbieranie i przetwarzanie odpadów, w przypadku gdy będzie również podmiotem przetwarzającym odpady, 4) do wykonywania przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem wymogów obowiązującego w tym zakresie prawa; do przekazania Zamawiającemu stosownych dokumentów potwierdzającym właściwe i zgodne z przepisami wykonanie przedmiotu zamówienia, a w szczególności będzie zobowiązany do przekazania Zamawiającemu: a) wygenerowanych z systemu BDO i poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii kart ewidencji odpadów potwierdzających przyjęcie odpadów przez prowadzącego zbieranie lub przetwarzanie odpadów w procesie odzysku lub unieszkodliwiania, wraz z ich zbiorczym zestawieniem, b) wygenerowanych z systemu BDO kart przekazania odpadów do docelowej instalacji (w statusie z potwierdzonym transportem), wraz z ich zbiorczym zestawieniem (w przypadku przejęcia odpadów z terenu gminy Brusy przez podmiot zajmujący się wyłącznie zbieraniem odpadów), c) wygenerowanych z systemu BDO i poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii dokumentów ewidencji odpadów potwierdzające ostateczne zagospodarowanie odpadów w procesie unieszkodliwiania lub odzysku, wraz z ich zbiorczym zestawieniem. 5) wykonać dokumentację fotograficzną tj. 10-15 kolorowych, czytelnych i dobrej jakości zdjęć ilustrujących przebieg realizacji zadania na różnych etapach, 6) do przestrzegania wymogów prawnych dotyczących postępowania z odpadami, 7) zapewnić personel posiadający wiedzę i przeszkolić go w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu umowy z najwyższą starannością i w ustalonym terminie, 8) zapewnić wszystkie urządzenia i sprzęt niezbędny do realizacji przedmiotu umowy, 9) do posiadania polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 10) do przedłożenia Zamawiającemu oświadczenia o prawidłowym wykonaniu przedmiotu umowy z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych. Wszelkie działania lub czynności, które nie zostały uwzględnione powyżej, a wynikające z procedur określonych w ustawach oraz przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompletnego wykonania zadania, Wykonawca winien wykonać w ramach przedmiotu zamówienia i uwzględnić w kosztach i terminie wykonania przedmiotu zamówienia. 8. Rozliczenie zadania nastąpi na podstawie rzeczywistej masy odebranych odpadów oraz ceny przedstawionej w ofercie Wykonawcy (ceny jednostkowej brutto zł/Mg). Wykonawca wystawi fakturę VAT, po przekazaniu Zamawiającemu prawidłowo wypełnionych dokumentów potwierdzających realizację przedmiotu umowy oraz po podpisaniu, przez niego oraz Zamawiającego lub upoważnioną przez niego osobę, protokołu odbioru wykonanych usług.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90533000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz oferty - zgodny z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ; 2) Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (propozycja - Załącznik Nr 5 do SIWZ). 3) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Propozycja treści oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach