Przetargi.pl
Świadczenie usługi odbioru i unieszkodliwiania odpadów pokonsumpcyjnych ulegających biodegradacji z terenów administrowanych przez 22 Bazę Lotnictwa Taktycznego w Malborku w latach 2021-2022

22 Baza Lotnictwa Taktycznego ogłasza przetarg

  • Adres: 82-200 Malbork, 17 Marca
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 536 713, 261 536 216,, , fax. 261 536 275
  • Data zamieszczenia: 2020-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 22 Baza Lotnictwa Taktycznego
    17 Marca 20
    82-200 Malbork, woj. pomorskie
    tel. 261 536 713, 261 536 216,, , fax. 261 536 275
    REGON: 19247126500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.22blot.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi odbioru i unieszkodliwiania odpadów pokonsumpcyjnych ulegających biodegradacji z terenów administrowanych przez 22 Bazę Lotnictwa Taktycznego w Malborku w latach 2021-2022
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi odbioru i unieszkodliwiania odpadów pokonsumpcyjnych ulegających biodegradacji z terenu 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku i 49. Bazy Lotniczej w Pruszczu Gdańskim. Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwie części: Część 1 Odbiór i unieszkodliwianie odpadów pokonsumpcyjnych z terenu 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku Usługa dotyczy odpadów kuchennych ulegających biodegradacji o kodzie 20 01 08 w ilości szacowanej: Zamówienie podstawowe a) Rok 2020 – 20 000 kg b) Rok 2021 - 20 000 kg Zamówienie z uwzględnieniem prawa opcji a) Rok 2021 – 19 500 kg b) Rok 2022 - 19 500 kg Część 2 Odbiór i unieszkodliwianie odpadów pokonsumpcyjnych z terenu 49. Bazy Lotniczej w Pruszczu Gdańskim Usługa dotyczy odpadów kuchennych ulegających biodegradacji o kodzie 20 01 08 w ilości szacowanej: Zamówienie podstawowe a) Rok 2021 – 8 000 kg b) Rok 2022 - 8 000 kg Zamówienie z uwzględnieniem prawa opcji a) Rok 2021 – 7 500 kg b) Rok 2022 - 7 500 kg Wykonawca przystępując do postępowania akceptuje fakt, że ilość odpadów jest zależna od bieżących potrzeb jednostek wojskowych na rzecz których realizowana jest usługa i w trakcie realizacji umowy ilości mogą ulec zmianie. Wykonanie usługi będzie następowało sukcesywnie do wysokości faktycznych potrzeb w okresie obowiązywania umowy. USŁUGA OBEJMUJE M.IN : 1. Odbiór odpadów w godz. 8.00 - 13.30 (do uzgodnienia w trybie roboczym) z miejsca gromadzenia odpadów kuchennych w m. Malbork (cz. 1) i m. Pruszcz Gdański (cz. 2), NIE rzadziej niż co 5 dni roboczych. 2. Odbiór odpadów polegać ma na wymianie wypełnionych odpadami pojemników na czyste. Ilość pojemników ma zapewnić Zamawiającemu swobodne gromadzenie odpadów do dnia ponownego odbioru odpadów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90533000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniają wykonawcy, którzy dysponują aktualnym zezwoleniem zgodnie z ustawą o odpadach z 14.12.2012 r. (Dz.U. z 2020 r. poz.797.) właściwego organu (ze względu na miejsce prowadzenia działalności) na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami, tj.: a) aktualne zezwolenie wydane przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów lub przetwarzania odpadów, wydane na podstawie przepisów Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach, za wyjątkiem podmiotów wymienionych w art.45 ww. ustawy o odpadach. W przypadku braku aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania lub przetwarzania odpadów – umowa lub umowa przedwstępna z podmiotem, do którego będą przekazywane odpady wraz z aktualnym zezwoleniem wydanym dla danego podmiotu na prowadzenie działalności w zakresie zbierania lub przetwarzania odpadów objętych zamówieniem, b) decyzja powiatowego lekarza weterynarii na przewóz odpadów kat. 3 określonymi środkami transportu zgodnie z Ustawą z dnia 11 marca 2004 roku o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt – w przypadku gdy odpady będą przetwarzane lub c) decyzja powiatowego lekarza weterynarii nadającego numer identyfikacyjny na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów kat. 3 tj. ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego zgodnie z Ustawą z dnia 11 marca 2004 roku o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (Dz.U. z 2020 r., poz. 1421) – w przypadku, gdy odpady będą przetwarzane.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy (zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ). b) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie);

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach