Zarząd Inwestycji Miejskich ogłasza przetarg
- Adres: 53-135 Wrocław, ul. Januszowicka 15A
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3607356 , fax. 071 360 73 31
- Data zamieszczenia: 2009-11-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Inwestycji Miejskich
ul. Januszowicka 15A 15A
53-135 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 3607356, fax. 071 360 73 31
REGON: 93104008800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zim.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
USUWANIE AWARII I WYKONYWANIE DROBNYCH REMONTÓW W ZAKRESIE: robót budowlanych, dekarskich , elektrycznych, sanitarnych wewnętrznych, sanitarnych zewnętrznych w placówkach oświatowych oraz innych obiektach podległych gminie Wrocław z podziałem na zadania - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
ZADANIE 1: Usuwanie awarii i wykonywanie drobnych remontów w zakresie robót budowlanych ZADANIE 2: Usuwanie awarii i wykonywanie drobnych remontów w zakresie robót dekarskich ZADANIE 3: Usuwanie awarii i wykonywanie drobnych remontów w zakresie robót elektrycznych ZADANIE 4: Usuwanie awarii i wykonywanie drobnych remontów w zakresie wewnętrznych instalacji sanitarnych ZADANIE 5: Usuwanie awarii i wykonywanie drobnych remontów w zakresie zewnętrznych instalacji sanitarnych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 20.000 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. i ponadto: 1.5. dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tzn.: dla zadań od nr 1-2 a) kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej Wymagane jest, by w/w osoba była członkiem właściwej izby samorządu zawodowego. b) dysponują minimum 5 brygadami liczącymi co najmniej po 2 pracowników - na każde zadanie dla zadania nr 3 c) kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności instalacji i sieci elektrycznych. Wymagane jest, by w/w osoba była członkiem właściwej izby samorządu zawodowego d) dysponują minimum 5 brygadami liczącymi co najmniej po 2 pracowników - na każde zadanie dla zadania nr 4 e) kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności instalacji sanitarnych. Wymagane jest, by w/w osoba była członkiem właściwej izby samorządu zawodowego. f) dysponują minimum 5 brygadami liczącymi co najmniej po 2 pracowników - na każde zadanie dla zadania od nr 5 g) kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności sieci sanitarnych. Wymagane jest, by w/w osoba była członkiem właściwej izby samorządu zawodowego. h) dysponują minimum 5 brygadami liczącymi co najmniej po 2 pracowników - na każde zadanie 1.6. dysponują samochodami dostawczymi lub dostawczo-osobowymi w ilości minimum 2 sztuk (na każde zadanie) 1.7. dysponują odpowiednią łącznością, w skład której powinny wchodzić co najmniej: a) telefon stacjonarny lub komórkowy działający w godzinach od 7:30 do 16:00 do odbierania zgłoszeń o awariach, dopuszcza się także komunikowanie drogą elektroniczną poprzez podanie adresu e- mailowego. 1.8. posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie, tzn.: b) W okresie ostatnich pięciu lat zrealizowali minimum 2 zamówienia dotyczące usuwania (przez okres minimum 1 roku) awarii w obiektach użyteczności publicznej (np.: obiektach oświatowych, służby zdrowia, kolejowych, wojskowych, gminnych) lub spółdzielczych zasobach mieszkaniowych w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia dla poszczególnych zadań. Z opisem robót, podaniem ich wartości, wielkości oraz daty i miejsca wykonania. c) Wykazane zamówienia muszą być poparte dokumentami potwierdzającymi, że zostały wykonane z należytą starannością. 1.9. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności. 2. Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie w oparciu o złożoną ofertę i załączniki do niej, wg zasady spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty - podpisany na każdej stronie (wzór nr 1) 2. Dowód wniesienia wadium 3. Pełnomocnictwo - W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy - W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy PZP) Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4÷8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Oświadczenie Wykonawcy w sprawie ubiegania się o zamówienie publiczne (wzór nr 1.1.) UWAGA !!! W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokumenty wymienione w punktach od 4do 8 musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 9. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - (wzór 1.2.), zawierający dane: kierownika budowy posiadającego uprawnienia do kierowania robotami w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia (dla poszczególnych zadań) 10. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 9, Wykonawca wskazał inne podmioty udostępniające osoby zdolne do wykonania zamówienia 11. Uprawnienia budowlane w/w osób wskazanych w załączniku (wzór 1.2 ) do pełnienia funkcji kierownika budowy, zgodnie z zakresem przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań 12. Aktualne zaświadczenia z właściwej Izby Samorządu Zawodowego o przynależności do Izby osób pełniących samodzielne funkcje w budownictwie. (j.w.) 13. Wykaz wykonanych robót budowlanych (doświadczenie zawodowe w wykonawstwie) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali 2 zamówienia dotyczące usuwania (przez okres minimum 1 roku) awarii w obiektach użyteczności publicznej (np.: obiektach oświatowych, służby zdrowia, kolejowych, wojskowych, gminnych) lub spółdzielczych zasobach mieszkaniowych w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia dla poszczególnych zadań wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wzór 1.3), zawierający wraz opisem robót, podaniem ich wartości, wielkości oraz daty i miejsca wykonania. 14. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 15. Oświadczenie o dysponowaniu: - minimum 5 brygadami liczącymi co najmniej po 2 pracowników - na każde zadanie, - samochodami dostawczymi lub dostawczo-osobowymi w ilości minimum 2 sztuk ( na każde zadanie), - wymaganą (odpowiednią łącznością) 16. Kosztorys ofertowy sporządzony metodą szczegółową wraz z wykazem materiałów i sprzętu 17. Tabela ryczałtowego wynagrodzenia za niektóre rodzaje robót objętych zamówieniem (załącznik nr 6)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zim.wroc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi Chełm- Nieszczyce
Dodano: 2016-07-05 - przebudowie oddziału przedszkolnego, wydzieleniu toalety w sali dydaktycznej oraz dostosowaniu szkoły do wymagań przepisów przeciwpożarowych w Szkole Podstawowej nr 8 w Oleśnicy przy ul. Wiejskiej 35 (dz. nr 8/5, AM-8)
Dodano: 2016-05-31 - Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części szkoły podstawowej z przeznaczeniem na oddział przedszkolny oraz przebudowa klatek schodowych w Szkole Podstawowej nr 4 w Oleśnicy (dz. nr 33, AM 53).
Dodano: 2016-05-05 - Przebudowa dróg G103015D i G103016D relacji Tymowa- Chełmek Wołowski
Dodano: 2016-03-04 - Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego p.n. Budowa oczyszczalni ścieków w m. Czernina Dolna
Dodano: 2015-09-03 - Remont budynku administracyjno - socjalnego Spółki Hydro-Tech w Nowogrodźcu
Dodano: 2015-07-22 - Odnowa Dolnośląskiej Wsi w Gminie Nowa Ruda poprzez budowę siłowni plenerowej w Woliborzu
Dodano: 2015-07-16 - Przebudowa pomieszczeń budynku A Publicznego Przedszkola nr 2 w Świebodzicach na Żłobek
Dodano: 2015-07-10 - Remont dachu na budynku mieszkalnym w miejscowości Grodziszcze 5D, gmina Stoszowice
Dodano: 2015-06-18 - PRZEBUDOWA DROGI DOJAZDOWEJ DO GRUNTÓW ROLNYCH W MIEJSCOWOŚCI DZIADOWA KODA - SZKLARKA
Dodano: 2015-05-13