Przetargi.pl
Usuwanie awarii i utrzymanie instalacji elektrycznej i domofonowej w gotowości eksploatacyjnej w zasobach własnych i zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o. o. ul. Cieślaka 6b w Szczecinku.

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o ogłasza przetarg

  • Adres: 78-400 Szczecinek, ul. W. Cieślaka 6B
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. (094) 374 12 25
  • Data zamieszczenia: 2009-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o
    ul. W. Cieślaka 6B 6B
    78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie
    tel. (094) 374 12 25
    REGON: 33058252900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm-tbs.szczecinek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usuwanie awarii i utrzymanie instalacji elektrycznej i domofonowej w gotowości eksploatacyjnej w zasobach własnych i zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o. o. ul. Cieślaka 6b w Szczecinku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usuwanie awarii i utrzymanie instalacji elektrycznej i domofonowej w gotowości eksploatacyjnej w zasobach własnych i zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o. o. w Szczecinku łącznie z dyspozycyjnością tj. usuwanie awarii po godz. 1500 w dni robocze, całodobowo w dni wolne od pracy w niedzielę i święta. Zakres rzeczowy obejmuje wykazy nieruchomości stanowiące załączniki do SIWZ: załącznik Nr 1A - budynki własność Spółki - 49 mieszkalne i 4 użytkowe, załącznik Nr 1B - budynki własność Miasto - 85 mieszkalnych i 14 użytkowych, załącznik Nr 1C - budynki wspólnot mieszkaniowych z udziałem Spółki - 217 mieszkalnych, załącznik Nr 1D - budynki wspólnot mieszkaniowych z udziałem Miasta - 19 mieszkalnych, załącznik Nr 1E - budynki wspólnot mieszkaniowych własność osoba fizyczna - 10 mieszkalnych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmiany przedmiotu zamówienia, w następujących przypadkach: -przyjęcia w zarząd obcych nieruchomości , -utworzeniem nowej wspólnoty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453100003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1.Spełnienie warunków art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2.Niepodleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 3.Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (o łącznej wartości nie mniejszej niż 50.000zł), potwierdzone, że zostały wykonane należycie. 4.Posiadanie wymaganych uprawnień budowlanych (branżowe tj. świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji grupa 1 pkt. 2) oraz aktualnych dokumentów stwierdzających członkostwo w Izbie Inżynierów Budownictwa. Posiadanie wykwalifikowanych osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Potwierdzające znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 5.Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (odpowiedzialność deliktowa oraz odpowiedzialność kontraktowa - wynikająca z niewykonania bądź nienależytego wykonania zobowiązania) na kwotę nie mniejszą niż 50.000 zł. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków oraz sprawdzenia kompletności i poprawności na podstawie dostarczonych oświadczeń i dokumentów. Warunki będą oceniane wg formuły spełnia-nie spełnia. Zamawiający wymaga spełnienia wszystkich warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych; 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Oświadczenie, że oferent nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4.Oświadczenie zgodnie z art. 24 ust 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych na temat karalności urzędujących członków władz Wykonawcy. Potwierdzające posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 5.Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie i w terminie. 6.Wykaz osób pozostających w dyspozycji Wykonawcy, które będą uczestniczyć w wykonaniu niniejszego zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 7.Dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Potwierdzające znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 8.Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (odpowiedzialność deliktowa oraz odpowiedzialność kontraktowa - wynikająca z niewykonania bądź nienależytego wykonania zobowiązania) na kwotę nie mniejszą niż 50.000 zł. Prosimy o załączenie Ogólnych Warunków Ubezpieczenia. A. Pozostałe oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy: 1.Wypełniony formularz ofertowy. 2.Oryginał lub kopia poświadczona notarialnie pełnomocnictwa do składania oświadczeń w imieniu wykonawcy, w przypadku ustanowienia pełnomocnika; 3.Wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom z określeniem rodzaju, zakresu i ilości robót; 4.Projekt umowy z podwykonawcą, jeżeli taki występuje;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgm-tbs.szczecinek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach