Gmina Luzino ogłasza przetarg
- Adres: 84-242 Luzino, ul. Ofiar Stutthofu 11
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 6782068 w. 49 , fax. 058 6782325
- Data zamieszczenia: 2009-12-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Luzino
ul. Ofiar Stutthofu 11 11
84-242 Luzino, woj. pomorskie
tel. 058 6782068 w. 49, fax. 058 6782325
REGON: 00053989700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.luzino.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
USUWANIE AWARII, BIEŻACE REMONTY SIECI WOD - KAN, WYMIANA WODOMIERZY I ODBIORY PRZYŁĄCZY NA TERENIE GMINY LUZINO W 2010 ROKU - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa - Usuwanie awarii, bieżace remonty sieci wod - kan, wymiana wodomierzy i odbiory przyłączy na terenie Gminy Luzino w 2010 roku. Zadanie nr 1 Usuwanie awarii i bieżące remonty sieci wod - kan, wymiana wodomierzy i odbiory przyłączy wraz z zaplombowaniem wodomierzy na terenie sołectwa Luzino - Część I. Zadanie nr 2 Usuwanie awarii i bieżące remonty sieci wod - kan, wymiana wodomierzy i odbiory przyłączy wraz z zaplombowaniem wodomierzy poza terenem sołectwa Luzino - Część II - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504111000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: NIe dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 15. Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełnienia tych warunków. 15.1. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 15.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 15.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 15.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; 15.1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ust. 1 Ustawy prawo zamówień publicznych 15.2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 15.2.1. W zakresie warunku wskazanego w punkcie 15.1.1 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 16.1.1. 15.2.2. W zakresie warunku wskazanego w punkcie 15.1.2 wymagane jest posiadanie przez Wykonawcę niezbędnego doświadczenia rozumianego jako zrealizowane w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną usługę, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 16.1.2. 15.2.3. W zakresie warunku wskazanego w punkcie 15.1.3 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 16.1.3. 15.2.4. W zakresie warunku wskazanego w punkcie 15.1.4 ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w punkcie 16.1.3.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 16. Oświadczenia i dokumenty jakie powinni dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych w punkcie 15. 16.1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 16.1.1. Warunki szczegółowe określone w punkcie 15.2.1. SIWZ - do ofert każdy z Wykonawców powinien załączyć: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 16.1.2. Warunki szczegółowe określone w punkcie 15.2.2. SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców - wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 16.1.3. Warunki szczegółowe określone w punkcie 15.2.3 SIWZ oraz w punkcie 15.2.4 SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć: - oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: dyspozycyjność
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.luzino.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa naprawy i legalizacji wodomierzy w 2015 r
Dodano: 2015-02-23 - Usługa naprawy i legalizacji wodomierzy w 2014 r.
Dodano: 2014-01-07 - Usługa naprawy i legalizacji wodomierzy w 2013 r.
Dodano: 2012-11-21 - Usługa naprawy i legalizacji wodomierzy w 2011 r.
Dodano: 2011-01-10 - Usługa naprawy i legalizacji wodomierzy w 2010 r. w ilości ok. 1727 szt
Dodano: 2009-11-06