Urząd Gminy Malbork ogłasza przetarg
- Adres: 82-200 Malbork, ul. Ceglana 7
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 055 6472807 w. 23 , fax. 055 6472807 w. 10
- Data zamieszczenia: 2009-12-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Malbork
ul. Ceglana 7 7
82-200 Malbork, woj. pomorskie
tel. 055 6472807 w. 23, fax. 055 6472807 w. 10
REGON: 00053447000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://ugmalbork.mojbip.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie kredytu w wysokości 435.700,00 złotych na pokrycie kosztów inwestycji - naprawa drogi powiatowej na terenie Gminy Malbork - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu w wysokości 435.700,00 złotych na pokrycie kosztów inwestycji - naprawa drogi powiatowej na terenie Gminy Malbork - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661300000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: -
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy: - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena warunków udziału - na podstawie analizy oświadczeń złożonych wraz z ofertą, a wyszczególnionych w SIWZ, wg kryterium: spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Formularz oferty (załącznik Nr 1 do SIWZ) - Formularz kalkulacji ceny oferty (załącznik Nr 1A do SIWZ) - Oświadczenie oferenta o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. (załącznik Nr 2 do SIWZ) - Oświadczenie oferenta o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. (załącznik Nr 3 do SIWZ) - Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie, jeżeli dotyczy. B) Wszystkie kserokopie i odpisy dokumentów wymaganych wymienionych w poprzednim punkcie muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania oferenta. C) Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (kopia dokumentu nie poświadczona za zgodność z oryginałem) spowoduje odrzucenie oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugmalbork.mojbip.pl.
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie kredytu długoterminowego inwestycyjnego w wysokości 1.600 000,00 zł na częściowe sfinansowanie zadania pn.: Budowa instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 na terenie Gminy Linia.
Dodano: 2016-07-27 - Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego w kwocie do 1 207 950,00 zł
Dodano: 2015-10-21 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetowego, spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek oraz sfinansowanie zadań inwestycyjnych na kwotę do 4 200 000,00 złotych
Dodano: 2015-07-31 - Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego w kwocie do 2 001 527,00 zł
Dodano: 2014-09-10 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego dla Miasta i Gminy Debrzno oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek na kwotę do 3.308.115,50 złotych.
Dodano: 2014-07-17 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego dla Miasta i Gminy Debrzno oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek na kwotę do 11.398.563,50 złotych.
Dodano: 2014-07-08 - Zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego jednostki samorządu terytorialnego oraz spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów
Dodano: 2014-05-08 - Zaciągnięcie kredytu bankowego na wyprzedzające finansowanie działań współfinansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rybackiego oraz z publicznych środków krajowych
Dodano: 2013-10-14 - Zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów
Dodano: 2013-07-15 - Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości do 900.000 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów.
Dodano: 2013-06-21