Przetargi.pl
Usunięcie wad i usterek w inwestycji „Budowa i przebudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w granicach aglomeracji Węgorzyno – Etap I”

Gmina Węgorzyno ogłasza przetarg

  • Adres: 73-155 Węgorzyno, Rynek
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 913 971 563 , fax. 913 971 567
  • Data zamieszczenia: 2020-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Węgorzyno
    Rynek 1
    73-155 Węgorzyno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 913 971 563, fax. 913 971 567
    REGON: 81168596400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.wegorzyno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usunięcie wad i usterek w inwestycji „Budowa i przebudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w granicach aglomeracji Węgorzyno – Etap I”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1 Przedmiotem zamówienia jest naprawa wykonanej w 2012 r. sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i przyłączy grawitacyjnych w ramach inwestycji pn. "Budowa i przebudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w granicach aglomeracji Węgorzyno- Etap I". 4.2 Zakres projektu to ostatni etap robót naprawczych kanalizacji sanitarnej. Zakres terytorialny robót naprawczych obejmuje część miasta zdefiniowaną jako etap I utworzonej aglomeracji, czyli część miasta na południe od ul. Kościuszki, ale bez kanalizacji: -poprawionej technicznie wcześniej w ul. Grunwaldzkiej, Ks.F. Sosnowskiego i Drawskiej; -bez kanalizacji w ulicach wybudowanych dróg utwardzonych z kanalizacją deszczową ( Pionierów; Sikorskiego; Zamkowa i Witosa) objętej odrębnym projektem w ramach etapu 2. 4.3 Zakres techniczny robót naprawczych: roboty naprawcze w zakresie tego etapu, w którym wydzielono 17 zadań ("miejsc robót") ponumerowanych wg rozwinięć ciągów kanalizacyjnych przebiegających od przepompowni P-2. Oraz przełączenie posesji po naprawie kanalizacji. a) Zad. nr 1 - ul. Grunwaldzka, przełożenie odcinka sieci i wykonanie nowego przyłącza z przewiertem pod ulicą oraz montaż trzech nowych studzienek b) Zad. nr 2 - ul. 2-go Marca, przełożenie odcinka sieci z montażem nowej studzienki i wykonanie nowego przyłącza dla budynku nr 3 do innego kanału c) Zad. nr 3 - ul. Drawska, montaż nowej studzienki i wykonanie nowego przyłącza dla posesji nr 10 oraz wykonanie nowego przewiertu pod drogą do dz. 280/2 (posesja nr 9) d) Zad. nr 4 - ul. Drawska, przełożenie przyłącza z wykonaniem przewiertu e) Zad. nr 5 - ul. Drawska, przełożenie części przyłącza z montażem nowej studzienki f) Zad. nr 6 - ul. Drawska, przełożenie trzech odcinków sieci i jednego przyłącza na trasie ciągu kanalizacyjnego przebiegającego przez ogródki działkowe g) Zad. nr 7 - ul. Drawska, przełożenie odcinka sieci - WYKONANE h) Zad. nr 8 - ul. Drawska, przełożenie części przyłącza i usunięcie kolizji z wodociągiem i) Zad. nr 9 - ul. Drawska, przełożenie dwóch odcinków sieci oraz trzech przyłączy ( w tym dwóch częściowo) na trasie ciągu kanalizacyjnego przebiegającego przez ogródki działkowe j) Zad. nr 10 - ul. Podgórna, przełożenie części przyłącza k) Zad. nr 11 - ul. Podgórna, przełożenie odcinka sieci i części przyłącza z montażem nowej studzienki - WYKONANE l) Zad. nr 12 - ul. Podgórna, przełożenie części przyłącza z montażem nowej studzienki m) Zad. nr 13 - ul. Podgórna, montaż nowej studzienki na sieci n) Zad. nr 14 - ul. Południowa, przełożenie odcinka sieci i przyłącza oraz wykonanie nowego przyłącza z przewiertem pod ulicą, z montażem nowej studzienki o) Zad. nr 15 - ul. Zielona, przełożenie dwóch odcinków sieci związanych z przepompownią P-3 oraz trzech przyłączy, z rozbiórką nawierzchni na całej szerokości p) Zad. nr 16 - ul. Zielona, przełożenie odcinków sieci oraz czterech przyłączy, z rozbiórką nawierzchni na całej szerokości q) Zad. nr 17 - ul. Podgórna, wykonanie ogrodzenia i placu utwardzonego dla przepompowni P -2 r) Zad. nr 18 - przygotowanie sieci kanalizacyjnej i przepompowni ścieków do użytkowania 4.4 Szczegółowy zakres zamówienia określa Umowa, dokumentacja projektowa i STWIOR
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 15.1 Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości określonej poniżej: 10.000,00 zł. (słownie dziesięć tysięcy złotych) 15.2 Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 15.3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm.). 15.4. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku Bank Spółdzielczy w Goleniowie Oddział w Węgorzynie nr rachunku: 24 9375 1025 3900 0954 2000 0020 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „Usuwanie wad i usterek – Aglomeracja I”. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 15.5. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP. 15.6. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy może być załączone w oryginale do oferty lub złożone w oryginale przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego. Wadium musi zabezpieczać ofertę na daną część zamówienia przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b PZP. 15.7. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP . 15.8. Wadium musi zabezpieczać ofertę na daną część zamówienia przez cały okres związania ofertą. Oferta wykonawcy, która nie będzie zabezpieczona wadium lub nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 12.6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 12.2: 1) ppkt 4 – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 PZP; 2) ppkt 5 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 12.7. Dokumenty, o których mowa w pkt 12.6 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 12.8. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 12.6, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis pkt 12.7 stosuje się. 12.9. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 12.10. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w pkt 12.2 ppkt 4), składa dokument, o którym mowa w pkt 12.6, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 i 21 PZP. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis pkt 12.7 zdanie pierwsze stosuje się.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach