Przetargi.pl
Rozbudowa infrastruktury wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie gminy Warnice

Gmina Warnice ogłasza przetarg

  • Adres: 74-201 Warnice, Warnice 66
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 561 28 90 , fax. 91 561 28 90
  • Data zamieszczenia: 2024-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Warnice
    Warnice 66
    74-201 Warnice, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 561 28 90, fax. 91 561 28 90
    REGON: 811685705
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa infrastruktury wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie gminy Warnice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: Rozbudowa infrastruktury wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie gminy Warnice, w formule „zaprojektuj i wybuduj”.2. Inwestycja zlokalizowana jest na działkach nr 17/7, 7/8, 17/5, 90/2, 91 obr. Reńsko dz. nr 426, 431/1, 454 obr. Obryta gm. Warnice.3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie: 1) Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej wraz z przyłączem wody i zasileniem elektroenergetycznym przepompowni ścieków w m. Reńsko – m. Obryta. (opisane w Programie funkcjonalno-użytkowym jako ZADANIE A) w formule „zaprojektuj i wybuduj”:a) Etap I – część projektowa:Zakres prac projektowych: Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej, dokumentacji budowlanej i wykonawczej wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę. Projekt ma być zgodny z obowiązującymi przepisami prawa, zaleceniami Programu Funkcjonalno-Użytkowego, Opisem przedmiotu zamówienia, Projektem umowy i niniejszej SWZ wraz z załącznikami, w tym:- wykonanie projektu budowlanego – 3 egz.;- wykonanie projektu wykonawczego branży sanitarnej i elektrycznej – 3 egz.;- wykonanie przedmiarów robót – 3 egz.;- projekt czasowej organizacji ruchu – zatwierdzony 3 egz.;- Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót – 3 egz.;- Kosztorys inwestorski - 3 egz.;- Komplet niezbędnych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych z odpowiednimi instytucjami;- Informację projektanta do planu BIOZ;- Wypisy z rejestru gruntów z aktualnymi adresami i mapą ewidencyjną;- uzyskanie akceptacji projektu przez Zamawiającego;- uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszystkich niezbędnych zgód właścicieli nieruchomości na lokalizację projektowanej do budowy infrastruktury w tym prawa do dysponowania nieruchomością na cele budowlane;- uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych zgód, decyzji administracyjnych, uzgodnień i wszelkich dokumentów wymaganych obowiązującymi przepisami prawa. Zamawiający informuje, iż do dnia 30.04.2024 r. złoży wniosek o wydanie decyzji środowiskowej na realizację przedmiotowej inwestycji, planowany termin uzyskania decyzji środowiskowej to lipiec 2024 r.;- wykonanie niezbędnych opracowań, których konieczność wyniknie w toku prac projektowych oraz uzyskanie uzgodnień z dysponentami sieci znajdujących się w pasach drogowych projektowanych dróg i z właściwymi władzami;- uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwolenie na budowę i rozbiórkę;- przekazanie praw autorskich do dokumentacji. Całość po opracowaniu należy przekazać dla Zamawiającego w wersji papierowej i elektronicznej (2 egz. na płycie CD/DVD) – PDF oraz dwg.b) Etap II – wykonanie robót budowlanych:- Wykonanie odcinka sieci kanalizacji sanitarnej (S1÷S4) Ø200mm PVC L≈72m (ilość do ustalenia na etapie projektowania)- Wykonanie przyłącza wody wraz ze studnia wodomierzową (W1÷W2) Ø40mm PE RC L≈7,6m (ilość do ustalenia na etapie projektowania)- Wykonanie przepompowni ścieków ok. Q=4 dm3/s, ΔH=51,4 m H2O – 1 szt. (weryfikacja na etapie projektowania)- Wykonanie ogrodzenia terenu przepompowni L≈20,0 m (w tym brama dwuskrzydłowa 4m - ilość do ustalenia na etapie projektowania)- Wykonanie utwardzenia terenu przepompowni kostką betonową (szarą) ≈ 22m2 (ilość do ustalenia na etapie projektowania)- Wykonanie instalacji elektroenergetycznej zasilenia przepompowni wraz z oświetleniem jej terenu – L≈15 m (ilość do ustalenia na etapie projektowania)- Wykonanie rurociągu tłocznego ścieków (S4÷T50) Ø90mm PE RC L≈2164,0 m (ilość do ustalenia na etapie projektowania)- Wykonanie studni z zaworami odpowietrzającymi – ilość do ustalenia na etapie projektowania- Demontaż i odtworzenie nawierzchni z kostki bet. ≈ ok 220 m2 (ilość do ustalenia na etapie projektowania)- Demontaż i odtworzenie nawierzchni z asfaltowej. ≈ ok 27 m2 (ilość do ustalenia na rozbiórka etapie projektowania)- Demontaż stalowych elementów oczyszczalni ścieków w m. Reńsko- Demontaż betonowych murów, budynku socjalnego oczyszczalni ścieków w m. Reńsko itp.- Zasypanie zbiorników, studni, osadników oczyszczalni ścieków w m. Reńsko- Zamulenie kanałów wyłączonych z eksploatacji- Demontaż hydrantu nadziemnego dn80 wraz z armaturą (przekazanie na stan Zamawiającego)- obsługa geodezyjna;- inwentaryzacja i dokumentacja powykonawcza w tym geodezyjna – 2 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej na płycie CD/DVD;- nadzór autorski projektantów wszystkich branż;- opłaty za nadzory obce, badania itp. jeżeli są wymagane przepisami prawa; - dostarczenie kompletu sprzętu, oznakowań, instrukcji, środków ochrony indywidualnej i zbiorowej z zakresu bhp i ochrony przeciwpożarowej, wymaganych przepisami szczegółowymi dla zakresu prowadzonych robót budowlanych, - uzyskanie pozwolenia na użytkowanie lub zaświadczenia o nie wnoszeniu sprzeciwu do zrealizowanych robót budowlanych.4. Zakres przedmiotu zamówienia nie obejmuje zakresu opisanego w Programie Funkcjonalno-Użytkowym zadania B – Budowa kanalizacji deszczowej w m. Wierzbno.5. Zaleca się, aby Wykonawca przed sporządzeniem oferty dokonał wizji lokalnej terenu objętego zamówieniem i jego otoczenia, a także zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej terenu budowy ponosi Wykonawca. 6. Wykonawca musi liczyć się z sytuacją, że rodzaje robót i ilości opisane w programie funkcjonalno-użytkowym są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie po opracowaniu dokumentacji projektowej.7. Wielkości właściwości funkcjonalno-użytkowych wyrażonych w m2, mb mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu o 10%. Szczegółowe rozwiązania wpływające na zwiększenie zakresu robót stanowią ryzyko Wykonawcy i nie będą traktowane jako roboty dodatkowe.8. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się w Projekcie umowy, Programie Funkcjonalno-Użytkowym, Opisie przedmiotu zamówienia, które stanowią załączniki do niniejszej SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach