Przetargi.pl
Usunięcie szkód w infrastrukturze technicznej powstałych po gradobiciu na dachach Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego we Wrocławiu.

Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego ogłasza przetarg

  • Adres: 50-556 Wrocław, Borowska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 733 11 40 , fax. 071 733 11 49
  • Data zamieszczenia: 2017-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego
    Borowska 213
    50-556 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 733 11 40, fax. 071 733 11 49
    REGON: 28901200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usunięcie szkód w infrastrukturze technicznej powstałych po gradobiciu na dachach Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego we Wrocławiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest : Usunięcie szkód w infrastrukturze technicznej powstałych po gradobiciu na dachach Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego we Wrocławiu 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. a) Rodzaj i jakość dostarczonych materiałów i urządzeń powinny odpowiadać standardom podobnych materiałów i urządzeń stosowanych w USK. Wykonawca w okresie gwarancyjnym zobowiązany jest do usuwania wad i awarii zainstalowanych urządzeń. W przypadku pakietu I i II czas reakcji serwisu w okresie gwarancji w przypadku zgłoszenia awarii wynosi maksymalnie 24 godziny. Czas naprawy i uruchomienia urządzenia max. 48 godzin niezależnie od dnia tygodnia a w przypadku konieczności zamówienia części 14 dni. W przypadku pakietu III i IV czas naprawy w okresie gwarancji w przypadku zgłoszenia wady wykonywanych prac wynosi maksymalnie 14 dni. b) Podczas realizacji umowy Wykonawca ma obowiązek zapewnienia stałego kierownictwa i nadzoru nad robotami przez osoby mające wymagane uprawnienia, w szczególności badania dopuszczające do prac na wysokości. c) Również poszczególne roboty muszą być realizowane przez osoby posiadające wymagane uprawnienia, w szczególności badania dopuszczające do prac na wysokości. d) W przypadku pakietu I i II wykonawca musi posiadać i dołączyć do oferty certyfikat potwierdzający że wykonawca spełnia wymogi i upoważnia go do prac przy układach klimatyzacji w związku z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 8.01.2016 do ustawy z dnia 15.05.2015 o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych. e) W przypadku pakietu I i II wymagana jest od wykonawcy autoryzacja producenta przynajmniej jednego z naprawianych urządzeń (GEA lub AERMEC), lub potwierdzenie iż podwykonawca ją posiada. f) Wykonawca ma obowiązek uzyskać wszystkie niezbędne pozwolenia wymagane prawem. g) Wykonawca odpowiada za właściwą jakość świadczonych usług. W przypadku nie wykonania lub nienależytego wykonywania obowiązków objętych umową Zleceniodawca ma prawo odstąpić od umowy po bezskutecznym wezwaniu do wykonania prac lub zlecić wykonanie prac innemu wykonawcy. Całkowitymi kosztami wykonawstwa zastępczego Zamawiający ma prawo obciążyć Wykonawcę. h) Przy pracach z użyciem dźwigów do obowiązków Wykonawcy należy wydzielić i zabezpieczyć strefę prac tak aby nie wstrzymywać ruchu. i) Jeżeli prowadzenie prac z użyciem dźwigów wymaga zamknięcia ruchu prace muszą być wykonywane po godz. 16.00 oraz w dni wolne od pracy j) Przed rozpoczęciem demontażu skraplaczy należy odessać czynnik chłodniczy. Po montażu a przed uruchomieniem uszkodzonych skraplaczy przeprowadzić kontrolę szczelności instalacji chłodniczych azotem technicznym. Następnie osuszyć układy używając pompy próżniowej. Przy uruchomieniu dodać odpowiednią ilość czynnika chłodniczego posiadającego aprobatę producenta agregatu k) Przed odbiorami w przypadku pakietu I i II dostarczyć dokumentację powykonawczą obejmującą zakres przeprowadzonych prac, usytuowanie urządzeń, sposób montażu urządzeń, dostarczone przez producenta certyfikaty urządzeń i materiałów, protokoły z prób szczelności układów chłodniczych. W przypadku pakietów III i IV dostarczyć dokumentację powykonawczą obejmującą zakres przeprowadzonych prac, usytuowanie urządzeń, dostarczone przez producenta certyfikaty materiałów. Zakres prac w przypadku pakietu I i II obejmuje: a. Ustalenie harmonogramu prac z Głównym Energetykiem b. Wydzielenie i zabezpieczenie miejsc prac dźwigów przez Wykonawcę c. Wydzielenie i zabezpieczenie miejsc prac przez Wykonawcę na dachach budynków USK oraz każdorazowe zabezpieczenie wejść na dachy d. Zaprojektowanie, dobór, dostawa i montaż skraplaczy wraz z innymi niezbędnymi urządzeniami a w tym: -Demontaż osłon agregatu -Odessanie czynnika chłodniczego -Wycięcie i demontaż płyt czołowych skraplacza -Montaż nowych płyt -Ewentualne modyfikacje instalacji chłodniczych agregatów wody lodowej w uzgodnieniu z Głównym Energetykiem e. Dostawę wszystkich urządzeń i materiałów fabrycznie nowych (rok produkcji co najmniej 2016), nieużywanych i posiadających wymagane prawem atesty i certyfikaty w tym atesty i certyfikaty wymagane zgodnie z prawem Unii Europejskiej, niezbędnych do wykonania Przedmiotu Zamówienia, spełniających poniższe wymagania techniczne Zamawiającego f. Próba ciśnieniowa szczelności g. Uzupełnienie czynnika chłodniczego posiadającego aprobatę producenta agregatu po próbach ciśnieniowych h. Uruchomienie agregatów wody lodowej na obiekcie po zakończeniu prac i. Przeprowadzenia testów pracy układów j. Uprzątnięcie miejsc pracy i przywrócenie ich do stanu pierwotnego k. Przekazanie Zamawiającemu wymaganych prawem atestów, deklaracji zgodności i certyfikatów oraz protokołów Zakres prac w przypadku pakietu III obejmuje: a. Ustalenie harmonogramu prac z Głównym Energetykiem b. Wydzielenie i zabezpieczenie miejsc prac przez Wykonawcę na dachach budynków USK oraz każdorazowe zabezpieczenie wejść na dachy c. Prostowanie lameli płyt skraplaczy w jednostkach zewnętrznych układów klimatyzacji - budynek FA jednostka Electra model ONG12RC - budynek K jednostka Daikin model RZQ100B8W1B - budynek K jednostka Daikin model 2MKS40BVMB - budynek K agregat wody lodowej GEA model GLAC 1301 BA2 - budynek J jednostka Fuji model ROG30LFT - budynek J1 jednostka Electra model ROG30LFT d. Naprawy osłon i izolacji termicznych oraz siatek osłonowych w jednostkach zewnętrznych układów klimatyzacji - budynek FA 2 szt. - budynek K 2 szt. - budynek J 6 szt. - budynek J1 2 szt. e. Dobór dostawa i montaż izolacji termicznych, siatek, osłon zabezpieczających oraz innych uszkodzonych elementów układów agregatów mniejszej mocy f. Dostawę wszystkich urządzeń i materiałów fabrycznie nowych (rok produkcji co najmniej 2016), nieużywanych i posiadających wymagane prawem atesty i certyfikaty w tym atesty i certyfikaty wymagane zgodnie z prawem Unii Europejskiej, niezbędnych do wykonania Przedmiotu Zamówienia, spełniających poniższe wymagania techniczne Zamawiającego g. Uprzątnięcie miejsc pracy i przywrócenie ich do stanu pierwotnego h. Przekazanie Zamawiającemu wymaganych prawem atestów, deklaracji zgodności i certyfikatów użytych materiałów Zakres prac w przypadku pakietu IV obejmuje: a. Uzgodnienie harmonogramu prac b. Dobór, dostawa i montaż 30 sztuk kominków do pap termozgrzewalnych oraz 120 sztuk wywietrzników kominków kanalizacji wraz z innymi niezbędnymi materiałami montażowymi c. Uprzątnięcie miejsc pracy i przywrócenie ich do stanu pierwotnego d. Przekazanie Zamawiającemu wymaganych prawem atestów, deklaracji zgodności i certyfikatów użytych materiałów Katalog czynności związanych z wykonaniem pakietu I i II: a. Prace monterskie podczas zakładania płyt skraplaczy w agregatach chłodniczych b. Prace instalacyjne na układzie chłodniczym agregatów wody lodowej c. Wykonanie niezbędnych testów, pomiarów oraz prób i uruchomienie układu schładzania d. Prace odtworzeniowe powierzchni dachu e. Wykonanie dokumentacji powykonawczej f. Usuwanie awarii w okresie gwarancyjnym Katalog czynności związanych z wykonaniem pakietu III i IV: a. Prace montażowe wykonywane na dachach podczas montażu kominków do pap termozgrzewalnych oraz wywietrzników kominków kanalizacji wraz z innymi niezbędnymi materiałami montażowymi b. Prace odtworzeniowe powierzchni dachu c. Wykonanie dokumentacji powykonawczej d. Usuwanie wad i awarii w okresie gwarancyjnym
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50700000-2

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach