Przetargi.pl
Konserwacja i serwisowanie central wentylacyjnych, agregatów wody lodowej i agregatów freonowych zamontowanych na obiektach szpitalnych Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego ...

Specjalistyczny Szpital im. dra Alfreda Sokołowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 58-309 Wałbrzych, Sokołowskiego 4
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-10-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Szpital im. dra Alfreda Sokołowskiego
    Sokołowskiego 4
    58-309 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    REGON: 890047446
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdrowie.walbrzych.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja i serwisowanie central wentylacyjnych, agregatów wody lodowej i agregatów freonowych zamontowanych na obiektach szpitalnych Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego ...
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie przeglądu (konserwacji), usuwania awarii (pogotowie serwisowe) urządzeń klimatyzacyjnych oraz wentylacji mechanicznej pomieszczeń na rzecz Zamawiającego w obiektach Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu.Przedmiot zamówienia obejmuje następujące elementy:ul. Sokołowskiego 4 w Wałbrzychu • Usługa przeglądów, konserwacji i usuwania usterek centrali nawiewno-wywiewnej VTS – budynek pulmonologii – szt. 4- apteka – szt. 2- pomieszczenie Dializ – szt. 1- Szatnia – szt. 1• Usługa przeglądów, konserwacji i usuwania usterek centrali nawiewno-wywiewnej PROWENT Mistral – szt. 9- Izba przyjęć SOR poziom (0) – szt. 3- poddasze – szt. 2- Szatnia – poziom (-1) – szt. 1- Blok operacyjny – poziom (1)– szt. 3• Usługa przeglądów, konserwacji i usuwania usterek centrali nawiewno-wywiewnej VENTUS VS-21 PRC – szt. 2- Sala wprowadzeń – szt. 1- poczekalnia przychodni bud. C– szt. 1• Usługa przeglądów, konserwacji i usuwania usterek centrali nawiewno-wywiewnej KOMFOVENT – szt. 1- Szatnia poziom (-1) – szt. 1• Usługa przeglądów, konserwacji i usuwania usterek centrali nawiewno-wywiewnej EUROCOND EC12 – szt. 3- Sala operacyjna nr 3/4 – szt. 1- Sala operacyjna nr 5/6 – szt. 1- pom. Sterylizatorni – szt. 1• Usługa przeglądów, konserwacji i usuwania usterek centrali nawiewno-wywiewnej EUROCOND EC4 – szt. 1- Sala wybudzeń – szt. 1• Usługa przeglądów, konserwacji i usuwania usterek centrali nawiewno-wywiewnej EUROCOND EC6 – szt. 2- Sala operacyjna nr 1/2 – szt. 1- Sala operacyjna nr 7 – szt. 1• Usługa przeglądów, konserwacji i usuwania usterek centrali nawiewno-wywiewnej Promont S9 – szt. 1- pomieszczenia Anestezji i Intensywnej Terapii – szt .1• Usługa przeglądów, konserwacji i usuwania usterek centrali nawiewno-wywiewnej KOMFOVENT CF-1300 Hemodynamiki – szt.1- pomieszczenia nowa pracownia Hemodynamiki – szt . 1• Usługa przeglądów, konserwacji i usuwania usterek centrali nawiewno-wywiewnej KOMFOVENT– szt. 2 - nowa sala wybudzeń – szt. 1- sala konferencyjna – szt. 1 • Usługa przeglądów, konserwacji i usuwania usterek centrali nawiew/wywiew KLIMOR MCKH033535L z nagrzewnicą wodną , chłodnicą freonową i nawilżaniem – szt.1 - Budynek G – Onkoterapia akceleratory – szt.1• Usługa przeglądów, konserwacji i usuwania usterek centrali nawiew/wywiew KLIMOR MCKT01625R z nagrzewnicą wodną – szt.1 - Budynek G – korytarz techników – szt. 1• Usługa przeglądów, konserwacji i usuwania usterek centrali nawiew SYSTEMAIR z nagrzewnicą wodną – szt.1- Budynek G – stara cześć Onkoterapia – szt. 1• Usługa przeglądów, konserwacji i usuwania usterek Agregatu Chłodniczego z modułem hydraulicznym – szt. 5- firmy Daikin , modułu central: Sala operacyjna 5/6 , sterylizatornia - szt. 1- firmy Clint , modułu central: Sala Wybudzeń , sala operacyjna 1/2 oraz 3/4 – szt. 1- firmy Swegon , modułu centrali: Sala operacyjna nr 7 - szt. 1- firmy Rigel , modułu centrali: pomieszczenie Dializ - szt. 1- Agregat w pomieszczeniu Pomp Vacum ( centrali OIOM ) – szt. 1• Usługa przeglądów, konserwacji i usuwania usterek Agregatu Chłodniczego FUJITSU VRF – szt. 2 - Izba przyjęć – szt. 2• Usługa przeglądów, konserwacji i usuwania usterek Agregatu Chłodniczego MITSUBISHI– szt.1 - centrala Sala Wprowadzeń – szt. 1• Usługa przeglądów, konserwacji i usuwania usterek Agregatu Chłodniczego HAIER VRF – szt. 2- SOR – szt. 2• Usługa przeglądów, konserwacji i usuwania usterek Agregatu Chłodniczego pomieszczenia Hemodynamiki – szt. 1- centrala nowa pracownia Hemodynamiki – szt. 1• Usługa przeglądów, konserwacji i usuwania usterek Agregatu Chłodniczego pomieszczenia pracownia Apteka – szt. 1- centrala pracownia Apteka – szt. 1• Usługa przeglądów, konserwacji i usuwania usterek Agregatu Chłodniczego ALPICAIR – szt. 1 - centrala nowa sala wybudzeń – szt. 1• Usługa przeglądów, konserwacji i usuwania usterek Agregatu Chłodniczego CLINT MHA/K91 – szt. 1- bud. G centrala akceleratory – szt. 1• Usługa przeglądów, konserwacji i usuwania usterek Agregatu Chłodniczego CLINT MEA/K/SP 61 – szt. 2- bud. G akceleratory – szt. 2• Usługa przeglądów, konserwacji i usuwania usterek Agregatu Chłodniczego AIR BLUE EPSILON 20ST 1PS – szt. 1- budynek G ONKOR – szt. 1• Usługa przeglądów, konserwacji i usuwania usterek Nawilżacza Parowego CAREL A016986 18kg/h – szt. 1- bud. G centrala akceleratory – szt. 1• Usługa przeglądów, konserwacji i usuwania usterek Klimatyzatorów międzystropowych MOU z funkcją wentylacji – szt. 5- bud. G administracja , technicy , modelarnia , onkory – szt. 3 typu 60NH- bud. G brachyterapia – szt. 1 typu 36NH2- bud G poczekalnia , recepcja – szt. 1 typu 24NH2ul. Batorego 4 w Wałbrzychu1. Usługa przeglądów, konserwacji i usuwania usterek wentylacyjno GEA – szt. 1 sala zabiegowa i sala wybudzeń – szt. 12. Usługa przeglądów, konserwacji i usuwania usterek agregatu chłodniczego GEA – szt. 1sala zabiegowa i sala wybudzeń – szt. 1Definicje:1. Awaria - zdarzenie, podczas którego urządzenie klimatyzacyjne, wentylacyjne przestało poprawnie działać, skutkiem czego jest wzrost/obniżenie temperatury w pomieszczeniu, co może spowodować zagrożenia zdrowia lub uszkodzenie innych urządzeń zainstalowanych w pomieszczeniu.2. Czas reakcji - okres od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego do czasu, w którym Wykonawca musi podjąć działania serwisowe w siedzibie Zamawiającego lub przeprowadzić telefoniczną diagnozę z udziałem przedstawiciela Zamawiającego. W tym czasie Wykonawca zobowiązuje się określić Zamawiającemu szacowany czas naprawy oraz przedstawić kosztorys wstępny.3. Czas naprawy - czas liczony od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego do chwili poprawnego uruchomienia urządzenia przez Wykonawcę. Do czasu naprawy wlicza się czas reakcji.4. Roboczogodzina - faktyczny czas bezpośredniej naprawy urządzenia w siedzibie Zamawiającego wraz z kosztem dojazdu.5. Przegląd (konserwacja) - zakres czynności koniecznych do wykonania zawartych w Dokumentacji Techniczno - Ruchowej i instrukcji obsługi urządzenia.6. Protokół odbioru - dokument powykonawczy, sporządzany każdorazowo po przeprowadzonym przeglądzie/serwisie lub po naprawie awarii urządzenia wentylacyjno-klimatyzacyjnego.7. Kosztorys wstępny - dokument zawierający szacunkową liczbę roboczogodzin.8. Kosztorys powykonawczy - dokument zawierający faktyczną liczbę roboczogodzin.9. Dni robocze - za dni robocze uważa się dni od poniedziałku do piątku, godz. 7:00 -14:35 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.Założenia ogólnePunkt 1:1. Zamówienie obejmuje usługi świadczone przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego w zakresie przeglądu (konserwacji), usuwania usterek, utrzymania w pełnej sprawności technicznej powyżej wymienionych urządzeń wentylacyjno-klimatyzacyjnych.2. W ramach świadczonej usługi Wykonawca zobowiązany będzie do usuwania awarii w centralach wentylacyjnych i klimatyzatorach stacjonarnych. Wykonawca obowiązany będzie również do oceny przydatności do dalszej eksploatacji klimatyzatorów wraz z podaniem informacji o opłacalności do ewentualnej naprawy przed przystąpieniem do czynności naprawy. Ewentualne naprawy uszkodzeń dokonywane będą każdorazowo po zatwierdzeniu kosztów wykonania przez Zamawiającego w oparciu o stawkę serwisową roboczogodziny.3. Zamawiający wymaga przeprowadzenia wizji lokalnej dla prawidłowej oceny istniejących systemów i urządzeń oraz sposobu ich umiejscowienia.4. Realizacja usług w okresie od dnia podpisania umowy przez kolejne 48 miesięcy.5. Przystąpienie do realizacji usługi, nastąpi najpóźniej w ciągu trzech dni od dnia podpisania umowy.6. Zamawiający wymaga żeby oferent wykazał się realizacją przynajmniej dwoma zamówieniami w kwocie min. 90 000,00 PLN każda z usług, w tym jedna realizowana w obiekcie szpitalnym. Jako potwierdzenie realizacji wykonanych usług należy przedstawić protokoły odbioru wykonanych usług oraz referencje. Punkt 2: Dane szczegółowe1. Przeglądy (konserwacje) będą przeprowadzane 2 razy w ciągu roku (w marcu i wrześniu). Zamawiający w razie potrzeb wezwie Wykonawcę do wymiany filtrów wstępnych.2. Dokładny termin wykonania przeglądu (konserwacji) ustala się w terminach tj.;30.03., 30.06., 30.09. i 30.12. W przypadku konieczności wyłączenia urządzeń w toku czynności serwisowych/konserwacyjnych, Wykonawca każdorazowo przed podjęciem prac musi uzyskać zgodę Zamawiającego.3. Czynności wchodzące w zakres przeglądu (konserwacji) dla poszczególnych urządzeń muszą być realizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, wytycznymi producentów zawartymi w Dokumentacji Techniczno-Ruchowej i instrukcji obsługi urządzenia.4. Po zakończeniu przeglądu (konserwacji) Wykonawca i Zamawiający dokonują odbioru prac, podpisując klimatyzatorów, które podlegają rejestracji w Centralnym Rejestrze Operatorów Urządzeń i Systemów Ochrony Przeciwpożarowej (CRO), wymagane jest wykonanie przeglądu przez uprawnionych serwisantów posiadających certyfikat wydany przez Prezesa Urzędu Dozoru Technicznego zgodnie z ustawą Poz. 881, z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych. Wymogiem jest, dostarczenie kopii przeglądu serwisowego dla urządzeń podlegających rejestracji w ciągu trzech dni od daty wykonania przeglądu. Nie wywiązanie się z powyższego skutkować będzie naliczeniem kar umownych.5. Podpisanie przez przedstawiciela Zamawiającego protokołu odbioru, bez zgłoszenia zastrzeżeń oraz uwag co do jakości wykonanej usługi, przeglądu (konserwacji) stanowić będzie podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury VAT. Do faktury VAT za wykonaną usługę Wykonawca dołączy szczegółowy kosztorys po wykonawczy, jeśli występuje.6. Koszt przeglądu (konserwacji) obejmuje koszt wykonania usługi, dojazd do siedziby Zamawiającego oraz materiały eksploatacyjne niezbędne do jego wykonania takie jak ... W związku z ograniczeniami więcej w SWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50700000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu zgodnie z art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp,2) nie podlegają wykluczeniu zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Zgodnie z treścią art. 7 ust. 1 w/w ustawy, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.3) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Na podstawie dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną 100 000,00 zł.d) zdolności technicznej lub zawodowej:Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej dwie usługi serwisowe w tym jedna realizowana w obiekcie szpitalnym w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, polegające na usłudze konserwacji, serwisowania i usuwania awarii central wentylacyjnych, agregatów wody lodowej i agregatów freonowych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-11-10

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach