Przetargi.pl
PLATFORMA DO REJESTRACJI PACJENTÓW DLA DOLNOŚLĄSKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO DOLMED S.A.

Dolnośląskie Centrum Medyczne Dolmed SA ogłasza przetarg

  • Adres: 53-674 Wrocław, Legnicka 40
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 717711775
  • Data zamieszczenia: 2022-10-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląskie Centrum Medyczne Dolmed SA
    Legnicka 40
    53-674 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 717711775
    REGON: 020126777
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PLATFORMA DO REJESTRACJI PACJENTÓW DLA DOLNOŚLĄSKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO DOLMED S.A.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:Definicje: Specjalista – lekarz, lekarz dentysta, psycholog, rehabilitant, położna, dietetyk, terapeuta lub inna osoba nie wymieniona powyżej wykonująca czynności w zakresie świadczeń zdrowotnych, świadcząca usługi zdrowotne i medyczne.Użytkownik – osoba korzystająca z Platformy do Rejestracji Pacjentów.1 Kalendarz wizyt :1) Automatyczna publikacja grafiku usług medycznych i zdrowotnych dostarczonego przez Zamawiającego z możliwością dokonywania rezerwacji terminu wykonania usługi,2) Rezerwacja terminu usługi możliwa jest do realizacji poprzez Internet i dedykowane Call Center Wykonawcy,3) Umożliwia samodzielne dodawanie przez Zamawiającego terminów dostępnych do zarezerwowania usługi,4) Zamawiający zarządza grafikiem usług medycznych i zdrowotnych,5) Dostęp przez stronę internetową i dedykowaną aplikację mobilną do korzystania z funkcjonalności udostępnionych w ramach kalendarza wizyt (zarówno Zamawiający jak i Użytkownik),6) Możliwość odwołania lub przełożenia terminu wykonania usługi za pośrednictwem strony internetowej, aplikacji mobilnej lub dedykowanego Call Center Wykonawcy,7) Możliwość umówienia terminu realizacji usługi bez zakładania konta Użytkownika,8) Informacja o dostępności pierwszego wolnego terminu wykonania usługi,9) Zamawiający przewiduje 25 grafików z możliwością zwiększenia ilości o maksymalnie 25 dodatkowych grafików w ramach prawa opcji.2 Wyszukiwarka Możliwość określenia parametrów wyszukiwania rezerwacji usługi minimum poprzez wskazanie: rodzaju badania, specjalisty, przedziału czasowego.3 Profil Specjalisty:1) Możliwość edycji profilu przez Zamawiającego, w tym poprzez zamieszczanie zdjęć i innych informacji,2) Zakres prezentowanych informacji:a) Imię i nazwisko Specjalisty,b) Zakres specjalizacji, c) Zakres oferowanych usług / badań,d) Tryb wizyty (stacjonarna, teleporada lub online),e) Informacja o lokalizacji gabinetu (adresie) wraz z mapą graficzną (pinezka),f) Informacja o cenie oferowanych usług / badań, g) Kalendarz z terminarzem wolnych wizyt Specjalisty,h) Informacja o ocenie i opiniach innych Użytkowników,i) Notatka biograficzna Specjalisty4 Telefoniczna rejestracja Użytkowników:1. Możliwość rezerwowania terminu wizyty u Zamawiającego z wykorzystaniem dedykowanego Call Center Wykonawcy,2. Call Center dostępne dla Użytkowników minimum od poniedziałku do piątku w godzinach od 9 do 18. 5 Statystyki:Dostęp do statystyk dotyczących statusu realizacji usług świadczonych przez Zamawiającego z wykorzystaniem Platformy do Rejestracji Wykonawcy.6 Metody płatności (opcjonalnie):Wykonawca opcjonalnie zapewnia dostęp do płatności elektronicznych, przykładowo: Przelewy24, Blik oraz Szybki Przelew (PayU), TPay 7 Przetwarzanie danych osobowych:Wykonawca stosuje środki techniczne i organizacyjne, tak aby przetwarzanie powierzonych danych osobowych było zgodne z prawem i zapewniało ochronę praw osób, których dane dotyczą. 8 Komunikacja z Użytkownikami:1) Wykonawca zapewnia komunikację z Użytkownikami minimum w zakresie:a) wysyłki informacji SMS na podany przez Użytkownika numer telefonu. Wiadomości mogą zawierać informację o terminie wizyty i jej miejscu lub prośbę o opinię po wizycie,b) Wysyłki informacji e-mail na podany przez Użytkownika adres e-mail. Wiadomości mogą zawierać informację o terminie wizyty i jej miejscu lub prośbę o opinię po wizycie,2) Komunikacja z Użytkownikiem odbywa się na podstawie udzielonej zgody przez osobę w odniesieniu, do której komunikacja ma mieć miejsce,3) Wykonawca zapewnia nielimitowaną ilość bezpłatnych wiadomości SMS i e-mail,4) Wykonawca zapewnia Zamawiającemu możliwość konfiguracji wybranych treści powiadomień i komunikatów wysyłanych do Użytkowników9 Współpraca z systemami i aplikacjami Zamawiającego:1) Integracja kalendarza wizyt prezentowanego na Platformie do Rejestracji Pacjentów z systemem LabBit za pośrednictwem API,2) Platforma do Rejestracji Pacjentów umożliwia współpracę w zakresie automatycznego odbierania i wysyłania informacji o aktualnym statusie dostępnych terminów usług i wykonanych rezerwacji z systemem LabBit,3) Autoryzacja wykonywana jest z wykorzystaniem zmiennego klucza bezpieczeństwa i/lub tokenu,4) Wykonawca zapewnia, że dane przetwarzane poprzez Platformę do Rejestracji Pacjentów są przechowywane na serwerach na terenie UE,5) Wykonawca zapewnia rozwiązania pozwalające zabezpieczyć współpracę Platformy do Rejestracji Pacjentów z systemem LabBit przed ewentualnymi konfliktami terminów usług.10 Język narzędzia:Wykonawca zapewnia możliwość wyboru języka platformy min. Język polski i język angielski (opcjonalnie).11 Obszar specjalizacji:Platforma dedykowana dla branży medycznej.12 Serwis:Dostępność serwisu 24 h na dobę,Reakcja serwisu: na telefon, mail.13 Termin realizacji 12 miesięcy od daty podpisania umowy.14 Szczegółowe wymagania:1. Usługa będzie realizowana w ramach istniejącej platformy rejestracyjnej Wykonawcy,2. Realizacja usługi nie może powodować zaangażowania Zamawiającego w zakresie dostarczania dodatkowej infrastruktury IT.Treść oferty Wykonawcy musi odpowiadać treści specyfikacji warunków zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, który stanowi treść oferty i nie podlega uzupełnianiu (załącznik nr 2 do SWZ).Zamówienie powinno być realizowane z należytą starannością, zgodnie ze wszystkimi wymaganiami zawartymi w SWZ i ewentualnymi informacjami dla Wykonawców. Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały przedmiot zamówienia. Stosownie do dyspozycji art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca i podwykonawca (w przypadku powierzenia podwykonawcy wykonania części zamówienia) przy realizacji przedmiotu zamówienia, zatrudniał na podstawie stosunku pracy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy osoby wykonujące prace w zakresie:a. udzielania Pacjentom pełnych, poprawnych informacji w zakresie oferowanych przez Platformę usług,b. administrowania treścią strony internetowej na której znajduje się Platforma,c. przyjmowania zleceń i zgłoszeń dotyczących bieżącej współpracy z Zamawiającym, błędów i awarii.Realizując powyższy obowiązek Wykonawca winien złożyć w Formularzu ofertowym oświadczenie odnośnie wymaganego zatrudnienia. Szczegółowe wymagania dotyczące obowiązku zatrudniania na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeksu pracy wraz ze sposobem weryfikacji zatrudnienia tych osób, uprawnieniami Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia wymagań zostały określone we wzorze umowy (załącznik nr 7 do SWZ).Zamawiający w postępowaniu w ramach prawa opcji zastrzega możliwość zmniejszenia ilości zamawianych usług ponad zakres zamówienia określony w załączniku nr 1 do umowy tj. do 50% na zasadach określonych w § 5 wzoru umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72400000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach