Przetargi.pl
USUNIĘCIE SKUTKÓW POWODZI W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 410 NA TERENIE GMINY CISEK - REMONT WRAZ Z PROJEKTEM

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-231 Opole, ul. Oleska 127
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4581324 do 28 , fax. 077 4581352
  • Data zamieszczenia: 2010-08-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu
    ul. Oleska 127 127
    45-231 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 4581324 do 28, fax. 077 4581352
    REGON: 00012652800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USUNIĘCIE SKUTKÓW POWODZI W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 410 NA TERENIE GMINY CISEK - REMONT WRAZ Z PROJEKTEM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    przedmiotem zamówienia jest usunięcie skutków powodzi w ciągu drogi wojewódzkiej nr 410 na terenie gminy Cisek - remont wraz z projektem zgodnie z warunkami specyfikacji. Wspólnego Słownika Zamówień: 71.22.30.00-7 - usługi architektoniczne w zakresie rozbudowy obiektów budowlanych; 45.11.12.00-0 - roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne; 45.23.32.22-1 - roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania; 45.23.21.30-2 - roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem dokumentacji formalno-prawnej oraz pozwolenia budowlanego zgodnie z ustawą Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. nr 156, poz. 655 ze zmianami) lub/i decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2008 r. nr 193, poz. 1194), b) wykonanie robót budowlanych w oparciu o wykonaną dokumentację projektową - zgodnie z uzyskanym pozwoleniem budowlanym lub/i decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712230007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 16.000,00 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdwopole.biuletyn.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach