Przetargi.pl
Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego dla zadania : -Rozbudowa istniejącego budynku laboratorium drogowego i punktu zarządzania autostradą GDDKiA O/Opole ul. Żerkowicka 1c w Opolu - podstawie koncepcji architektonicznej

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-085 Opole, ul. Niedziałkowskiego 6
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4016344; 4545505, 4016330 , fax. 077 4544468
  • Data zamieszczenia: 2010-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu
    ul. Niedziałkowskiego 6 6
    45-085 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, fax. 077 4544468
    REGON: 01751157500147
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.gddkia.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego dla zadania : -Rozbudowa istniejącego budynku laboratorium drogowego i punktu zarządzania autostradą GDDKiA O/Opole ul. Żerkowicka 1c w Opolu - podstawie koncepcji architektonicznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Niniejsze opracowanie obejmuje : Opracowanie, na podstawie dostarczonej przez zamawiającego koncepcji architektonicznej, projektu budowlanego, projektów wykonawczych oraz wszelkich innych dokumentacji wymaganych niniejsza SIWZ dla zadania pn. Rozbudowa istniejącego budynku laboratorium drogowego i punktu zarządzania autostradą Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu, na terenie działki nr 1146/75 karta mapy 12 obręb Bierkowice, ul. Żerkowicka 1c w Opolu, wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę. 1. Należy wykonać kompleksowe opracowania projektowe, po dokonaniu inwentaryzacji budynku istniejącego, na rozbudowę istniejącego laboratorium drogowego, w którym wykonuje się badania fizyko-chemiczne związane z budową dróg i obiektów drogowych, punktu zarządzania autostradą oraz archiwum. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie projektów budowlanych i wykonawczych wraz ze specyfikacjami technicznego odbioru robót, przedmiarami robót, opracowaniem kosztorysów inwestorskich i uzyskaniem pozwolenia na budowę . 3. Do istniejącego parterowego budynku (pawilon typu Namysłów) o powierzchni zabudowy ok. 630m2 i kubaturze 2300m3, po wyburzeniu jego części, dobudowany zostanie, połączony z nim architektonicznie, technologicznie i funkcjonalnie, budynek dwukondygnacyjny, pow. zabudowy ok. 482m2, pow. użytkowej ok. 623m2 i kubaturze ok. 2765,8 m3 oraz sąsiadujący budynek magazynowo-garażowy. Wybudowane zostaną nowe boksy na odpady komunalne wraz z boksem na odpady laboratoryjne. Wybudowany zostanie parking dla samochodów i komunikacja wewnętrzna. Zaprojektowane i wykonane zostanie nowe ogrodzenie. 4. Docelowo w budynku w części istniejącej i dobudowanej będzie pracowało ok. 35 osób. W części laboratoryjnej 20, w punkcie zarządzania autostradą i archiwum pozostałe. 5. Zakres projektów instalacji: a. Woda i kanalizacja (zamawiający posiada projekt przyłącza wodnego, należy go dostosować i ewentualnie zaprojektować nowy lub dodatkowy zbiornik na nieczystości ciekłe) b. Energia elektryczna - zasilanie i instalacje wewnętrzne 230/ 400 V oraz 24V na wybranych stanowiskach laboratoryjnych wg uzgodnień, c. Oświetlenie, w tym oświetlenie zewnętrzne oraz ewakuacyjne wewnątrz, d. Instalacje sygnalizacyjne, antywłamaniowe i sygnalizacji pożaru, e. Instalacje strukturalnej sieci komputerowej, f. Instalacja podtrzymania napięcia sieci komputerowej UPS, g. Instalacje telefoniczne, h. Instalacja RTV, i. Instalacja monitoringu TV, j. Instalacja radiowa (łączność CB), k. Wentylacja, w tym wentylacja stanowiskowa w wybranych pomieszczeniach, l. Klimatyzacja, w wybranych pomieszczeniach, m. Ogrzewanie (obecnie kotłownia olejowa). 6. Opracowanie należy wykonać na podstawie Projektu Koncepcji Architektonicznej i w oparciu o Decyzję Prezydenta Miasta Opola o ustalaniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, znak UAB.DM.7331-155/09 z dnia 15.06.2009r. , które stanowią załącznik do SIWZ, oraz w uzgodnieniach z zamawiającym. 7. Ilość dokumentacji a. 4 egz. projektu budowlanego (wszystkie branże) b. 5 egz. projektu wykonawczego (wszystkie branże) c. 2 egz. kosztorysu inwestorskiego d. 2 egz. dokumentacja przetargowa służąca do opisu przedmiotu zamówienia (obmiary robót, przedmiary robót, zestawienia materiałów, Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, kosztorys ofertowy). e. 1 egz. wersji elektronicznej opracowanych materiałów, f. Pozwolenie na budowę (decyzja administracyjna)- 1 egz. 8. Wykonawca, Projektant na etapie prac projektowych może dokonać zmian w stosunku do koncepcji architektonicznej załączonej do SIWZ. Jeżeli zajdzie taka konieczność może zmienić np. sposób ogrzewania obiektu lub sposób odprowadzania ścieków itp. lub dokonać innych zmian, w tym architektonicznych, by osiągnąć cel jakim jest zaprojektowanie budynku, który spełni wysokie standardy użytkowe i funkcjonalne, charakteryzować się będzie niskim zużyciem energii, zapewni komfort i bezpieczeństwo pracy oraz odpowiednie, wynikające z przepisów prawa, warunki ochrony środowiska naturalnego. 9. Ponadto po stronie Wykonawcy leży uzyskanie niezbędnych uzgodnień i decyzji oraz decyzji pozwolenia na budowę z upoważnienia i w imieniu zamawiającego. Wszelkie niezbędne materiały; mapy, wnioski, uzgodnienia, wymagane opinie i decyzje wykonawca uzyskuje własnym staraniem i na własny koszt. a. Projektant wykona także techniczne badania podłoża gruntu, opracuje ewentualne projekty przybudowy infrastruktury kolidującej np. oświetlenie, sieć wodociągowa oraz z upoważnienia zamawiającego dokona niezbędnych uzgodnień z dostawcami mediów np. energia elektryczna, woda. 7. Dokumentacja musi zostać wykonana w sposób kompleksowy, zgodnie z umową, uzgodnieniami z zamawiającym, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi i być kompletna z punktu widzenia celu jakiemu ma służyć. Musi być wykonana w oparciu o aktualne warunki techniczne, obejmować wszystkie branże oraz zawierać wymagane przepisami prawa uzgodnienia i opinie. 8. Nadzór autorski nad realizacja projektu nie wchodzi w zakres niniejszego zamówienia . Na żądanie Zamawiającego nadzór autorski świadczony będzie, w oparciu o odrębną umowę. Przewidywana ilość wizyt na etapie realizacji inwestycji budowlanej - 10. 9. Pozostałe wymagania funkcjonalne opisano w załączonej koncepcji architektonicznej. 10. Wykonawca przed złożeniem oferty powinien zapoznać się ze stanem faktycznym obiektu istniejącego. Termin wizji lokalnej należy uzgodnić z zamawiającym w dni robocze w godz. 8.15 -16.15. Zadanie planowane jest do wykonania jako jednoetapowe. W ramach dokumentacji projektowej należy uwzględnić następujące branże : - budowlana , - elektryczna , - teletechniczna , - wodno-kanalizacyjna - cieplno-wentylacyjna , - geodezyjna - geologiczna
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712230007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości : 3.600,00 PLN (słownie złotych: trzy tysiące sześćset złotych 00/100). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach , w zależności od wyboru Wykonawcy : a. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w Banku Gospodarstwa Krajowego w Warszawie , Oddział w Opolu nr 46 1130 1219 0026 3102 9720 0005 Wadium wnoszone w pieniądzu powinno znaleźć się na koncie Zamawiającego do dnia i godziny składania ofert . b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem, pieniężnym ; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2007 Nr 42 poz.275 ).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY ICH SPEŁNIENIA : 1.W postępowaniu mogą brać udział , Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp oraz spełniający niżej określone warunki udziału w postępowaniu ; 2. Warunki udziału w postępowaniu określone w oparciu o art. 22 ust. 1 ustawy Pzp ; 2.1 ,,Wiedza i Doświadczenie,, - Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku : Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (zakończył) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwa projekty budowlano-wykonawcze budowy lub przebudowy obiektu użyteczności publicznej lub obiektu przemysłowego , w tym - co najmniej jeden ze stanowiskami pracy na których występują czynniki szkodliwe ( fizyczne i chemiczne ) oraz - co najmniej jeden o powierzchni użytkowej min. 1000 m2 . 2.2 ,,Osoby zdolne do wykonania zamówienia,, - Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku : Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone . Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków . W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu , iż będzie dysponował osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia , a w szczególności przedstawi w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia . Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione poniżej ( ta sama osoba będzie mogła zajmować jednocześnie dwa stanowiska jeżeli będzie posiadała odpowiednie uprawnienia ) . Wykonawca przedstawi w ofercie osoby posiadające : - stosowne uprawnienia projektowe legitymujące się : - w przypadku osoby na stanowisko głównego projektanta w branży budowlanej - conajmniej 10 letnim doświadczeniem od uzyskania uprawnień budowlanych bez ograniczeń do projektowania ; w przypadku pozostałych osób : - conajmniej 5 letnim doświadczeniem od uzyskania uprawnień bez ograniczeń dla branż : elektryczna i elektroenergetyczna , telekomunikacyjna , wodno-kanalizacyjna , cieplna i wentylacyjna oraz w przypadku pozostałych osób : - conajmniej 5 letnim doświadczeniem od uzyskania uprawnień branży geodezyjnej , geologicznej ) - po 1 osobie ; 2.3. ,,Sytuacja ekonomiczna i finansowa ,, - Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku : Wykonawca musi wykazać: - posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 200.000 zł lub w innej walucie wg średniego kursu NBP z dnia poprzedzającego dzień składania ofert ; 3. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( spółki cywilne/konsorcja ) - W przypadku tych Wykonawców, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w pkt. 2.1. , 2.2. i 2.3 muszą spełniać łącznie ; 4. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia . Podstawą oceny spełniania warunków udziału będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: INFORMACJE O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH , JAKIE MAJĄ DOSTARCZYC WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIE PODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY PZP . 1 W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu , określonych w oparciu o art. 22 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu , zgodne z treścią Formularza nr 3.1. ; 1.2. Wykaz wykonanych ( zakończonych ) usług w zakresie niezbędnym do spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości , przedmiotu , dat wykonania i odbiorców na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.3 . Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku ,,Wiedza i doświadczenie,, . Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji usługi zostały wykonane należycie ; 1.3 Wykaz osób , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , o których mowa w warunku ,,Osoby zdolne do wykonania zamówienia,, , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nich czynności na Formularzu 3.4 ; 1.4 Oświadczenie , że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia tzn. posiadają odpowiednie uprawnienia budowlane ( przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa) ; 1.5. Jeżeli Wykonawca wskaże osoby zdolne do wykonania zamówienia innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków to w takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu , iż będzie dysponował osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia , a w szczególności przedstawi w tym celu: pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia ; 1.6. Opłaconą polisę, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości , o której mowa w warunku ,,Sytuacja ekonomiczna i finansowa,, ; 2. W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy Pzp należy przedłożyć : 2.1 a) Oświadczenie Wykonawcy / ów ( legitymujących się KRS-em ) o braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 Ustawy Pzp na Formularzu 3.2.a lub 2.1. b) Oświadczenie Wykonawcy/ów ( osoby fizyczne legitymujące się np. wpisem do ewidencji działalności gospodarczej ) o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art.24 ust. 1 Ustawy Pzp ze szczególnym uwzględnieniem art. 24 ust. 1 pkt. 2- Formularz 3.2 b ; 2.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24ust. 1 pkt. 2 Ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert., a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 Ustawy Pzp ( oświadczenie to zawarte będzie w Formularzu 3.2 b ) ; 3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 składa dokument lub dokumenty określone w § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r w sprawie rodzajów dokumentów , jakich może żądać zamawiający od wykonawcy , oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 226 z 2009 r poz. 1817 ) ; 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę: a) oświadczenie wymienione w pkt 1.1. winno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców składających wspólną ofertę i podpisane przez ustanowionego pełnomocnika do ich reprezentowania, b) dokumenty wymienione w pkt 1.2 - 1.6 składa w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu i uczestniczyć będą w realizacji zamówienia w zakresie odpowiadającym postawionym warunkom, c) oświadczenie wymienione w pkt 2.1.a lub 2.1.b winno być złożone przez każdego Wykonawcę , d) dokumenty wymienione w pkt 2.2. albo odpowiadające im określone w pkt 3. winny być złożone przez każdego Wykonawcę; Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zwarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl/article/oddzialy/gddkia_opole/ oraz www.gddkia.uxnet.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach