Przetargi.pl
Usunięcie przyczyn i skutków zawilgocenia ścian Budynku Administracyjnego Starostwa Powiatowego w Gnieźnie przy ulicy Papieża Jana Pawła II 9/10

Powiat Gnieźnieński ogłasza przetarg

  • Adres: 62-200 Gniezno, ul. Papieża Jana Pawła II
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 4240706 , fax. 61 4240770
  • Data zamieszczenia: 2020-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Gnieźnieński
    ul. Papieża Jana Pawła II 9/10
    62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie
    tel. 61 4240706, fax. 61 4240770
    REGON: ---00000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-gniezno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usunięcie przyczyn i skutków zawilgocenia ścian Budynku Administracyjnego Starostwa Powiatowego w Gnieźnie przy ulicy Papieża Jana Pawła II 9/10
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Usunięcie przyczyn i skutków zawilgocenia ścian Budynku Administracyjnego Starostwa Powiatowego w Gnieźnie przy ulicy Papieża Jana Pawła II 9/10.” 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie naprawy tarasu/stropu: − usunięcie warstw stropu (podział na 2 lub 3 etapy), − oczyszczenie powierzchni stropu - usunięcie papy, lapiku itp., − naprawa ubytków płyty stropowej, − izolacja ciężka stropu - gr. 4 mm wraz uszczelnieniem styków taśmami uszczelniającymi, − uszczelnienie przy wyjściach na taras, − uzupełnienie ocieplenia oraz malowanie elewacji (wys. ok. 30cm), − wykonanie szlichty dociskowej, − zabezpieczenie przed mrozem i deszczem, − ułożenie płytek na kleju elastycznym, − odkopanie i izolacja części pionowej ściany, − wywóz i utylizacja odpadów. 3. Szczegółowy opis oraz wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia zawierają: - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - załącznik nr 4 do SIWZ, - przedmiar robót - załącznik nr 5 do SIWZ, - projekt umowy - załącznik nr 6 do SIWZ. 4. W przypadku wystąpienia w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych, wyrobów, z podaniem nazwy, symbolu, nazwy producenta, danych technicznych i opisów technologii, przeznaczonych do wbudowania w ramach prac wykonawczych, stanowią przykładowe elementy, urządzenia, materiały jakie mogą być użyte przez Wykonawcę. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i produktów równoważnych pod warunkiem, że zaproponowane materiały i produkty będą odpowiadały pod względem parametrów równoważności materiałom i produktom wskazanym przez Zamawiającego. 5. W przypadku wystąpienia w opisie przedmiotu zamówienia odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza się rozwiązania równoważne. 6. Wykonawca, który zastosuje rozwiązania równoważne, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane (w tym materiały i urządzenia) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w dokumentacji. Udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy, np. za pomocą kart katalogowych, aprobat, certyfikatów lub specyfikacji technicznych charakteryzujące parametry oferowanych materiałów, iż spełniają one wymogi Zamawiającego w stopniu nie mniejszym niż określone w dokumentacji. 7. Wymagania związane z zatrudnieniem przez Wykonawcę osób na podstawie umowy o pracę: 1) Wykonawca zobowiązany zapewnić, by w zakresie realizacji zamówienia osoby wykonujące czynności wskazane w ust. 2, były zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.), 2) Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy osób kierujących robotami, sprawujących samodzielne funkcje w budownictwie. 3) Obowiązek określony w pkt 1) dotyczy także podwykonawców i dalszych podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne postanowienia. 4) Wykonawca, w terminie 7 dni od zawarcia umowy, przedłoży Zamawiającemu „Wykaz osób”, które wykonywać będą czynności określone w pkt 1), wraz z oświadczeniem, że osoby te są zatrudnione na umowę o pracę. Wykonawca zobowiązany jest do aktualizacji wykazu i przekazywania jej Zamawiającemu w ciągu 7 dni od dnia dokonania zmiany osoby lub osób wskazanych w wykazie. Zmiana osób wymienionych w wykazie nie wymaga pisemnego aneksu do umowy. 5) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: - żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę o dokonywania ich oceny; - żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogu; - przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 6) Sposób weryfikacji przez Zamawiającego spełnienia wymogu zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę oraz sankcje z tytułu niedopełnienia tego wymagania został opisany w § 6 projektu umowy - załącznik nr 6 do SIWZ. 8.Gwarancja: Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres minimum 36 miesięcy. Przedłużenie okresu gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Termin gwarancji liczony będzie od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu warunku udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych – według załącznika nr 3 do SIWZ. 2.Oferta musi zawierać: 1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy stanowiący - załącznik nr 1 do SIWZ, 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie potwierdzającym brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy w zakresie określonym w części III.2 ogłoszenia- załącznik nr 2 do SIWZ, 3) stosowne pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy), - przypadku składania oferty wspólnej - pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie, - pełnomocnictwo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach