Przetargi.pl
„Rewitalizacja zespołu pałacowo – parkowego w Rokosowie” Postępowanie realizowane jest w ramach projektu: Nr RPWP.09.02.01-IZ.00-30-001/17 dla Działania 9.2„Rewitalizacja miast i ich dzielnic, terenów wiejskich, poprzemysłowych i powojskowych”, Poddziałania 9.2.1 „Rewitalizacja miast i ich dzielnic, terenów wiejskich, poprzemysłowych i powojskowych” Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską na rzecz Województwa Wielkopolskiego – Ośrodka Integracji Europejskiej w Rokosowie

Ośrodek Integracji Europejskiej w Rokosowie ogłasza przetarg

  • Adres: 63-805 Łęka Mała, Rokosowo
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 655 733 308 , fax. 655 733 304
  • Data zamieszczenia: 2020-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Integracji Europejskiej w Rokosowie
    Rokosowo 1
    63-805 Łęka Mała, woj. wielkopolskie
    tel. 655 733 308, fax. 655 733 304
    REGON: 30162644200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rokosowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Rewitalizacja zespołu pałacowo – parkowego w Rokosowie” Postępowanie realizowane jest w ramach projektu: Nr RPWP.09.02.01-IZ.00-30-001/17 dla Działania 9.2„Rewitalizacja miast i ich dzielnic, terenów wiejskich, poprzemysłowych i powojskowych”, Poddziałania 9.2.1 „Rewitalizacja miast i ich dzielnic, terenów wiejskich, poprzemysłowych i powojskowych” Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską na rzecz Województwa Wielkopolskiego – Ośrodka Integracji Europejskiej w Rokosowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Rewitalizacja Zespołu Pałacowo – Parkowego w Rokosowie w ramach, którego zostaną wykonane roboty budowlane - modernizacja i adaptacja budynków i przestrzeni wraz z przyległym otoczeniem Ośrodka. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją i adaptacją budynków i przestrzeni wraz z przyległym otoczeniem. Zakres przedmiotowy robót obejmuje remont pokrycia dachu wraz z montażem paneli słonecznych, naprawę opierzeni, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej w ogrodzie zimowym, zabudowę tarasu zewnętrznego nad ogrodem zimowym, remont tarasu zewnętrznego, schodów zewnętrznych i balustrady stalowej, modernizacje i remonty pomieszczeń wewnętrznych (części hotelowej, biurowej, gastronomicznej oraz magazynowej), przebudowę świetlika, modernizację windy gastronomicznej oraz remont pomieszczeń i odbudowę ciągów gastronomicznych, wymianę instalacji wodno – kanalizacyjnej, sanitarnej, elektrycznej i c.o wraz z modernizacja kotłowni, montaż systemu fotowoltaicznego, roboty malarskie i wykończeniowe, rewitalizacje parku w zakres której wchodzi między innymi remont ogrodzenia, renowacja alejek parkowych, remont kortu tenisowego wraz z budową siłowni zewnętrznych, budowa placu zabaw dla dzieci, budowa platformy schodowej dla osób niepełnosprawnych, odbudowa pomostu nad stawem oraz modernizacja grilla wraz z zapleczem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisuje dokumentacja projektowa, na którą składają się projekty budowlane (budowlany, elektryczny, sanitarny oraz parku) wraz z przedmiarami robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowiąca załączniki: projekt budowlany – załącznik nr do 10 do niniejszej SIWZ, projekt instalacji elektrycznej – załącznik nr 11 do niniejszej SIWZ, projekt instalacji sanitarnych – załącznik nr 12 do niniejszej SIWZ, projekt prac remontowych parku– załącznik nr 13 do niniejszej SIWZ, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - załącznik nr 14 do niniejszej SIWZ, przedmiary robot wraz z arkuszem zbiorczym kosztów - załącznik nr 15 do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 150 000,00 zł, słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299), 3. Wadium w formie pieniężnej na leży wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: PKO BP SA o/Gostyń nr rachunku 61 1020 4027 0000 1902 0876 2744w tytule należy wpisać: „WADIUM POSTĘPOWANIE NR S.26-2/2020.”.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert najpóźniej do dnia 27.11.2020r., do godz.12:00. 4. Wadium wniesione w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli przed upływem terminu składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy w formie oryginału dołączyć do oferty, w sposób umożliwiający zwrot dokumentu w zw. z art. 46 ust. 1 ustawy. Natomiast kserokopia dokumentu poświadczona za zgodność oryginałem przez Wykonawcę winna zostać załączona do oferty w sposób uniemożliwiający jej dekompletację. Należy dołączyć do oferty potwierdzenie dyspozycji przelewu na konto Zamawiającego potwierdzone przez Wykonawcę. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art.46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 6. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust.4a ustawy. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku gdy wykonawca: 1) Odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) Zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3 a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art.25a ust.1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia i dokumenty składane wraz z ofertą: 1) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu – załącznik nr 2, 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 3, Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, 3) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (Wzór - załącznik nr 1), 4) Dokument potwierdzający wniesienie wadium, 5) wypełnione kosztorysy ofertowe wraz z arkuszem zbiorczym kosztów stanowiącym załącznik do przedmiarów robót; 6) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców, w przypadku gdy: a) ofertę podpisuje w imieniu Wykonawcy inna osoba; b) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego (np. funkcji przedstawiciela /lidera konsorcjum/ wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach