Przetargi.pl
Usunięcie odpadów i zanieczyszczeń gruntu z działek wg arkusza mapy nr 132 i 133 przy ulicy Architektów w Lesznie

Miasto Leszno, Urząd Miasta Leszna ogłasza przetarg

  • Adres: 64-100 Leszno, ul. Kazimierza Karasia
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 65 5298100 , fax. 65 5298131
  • Data zamieszczenia: 2018-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Leszno, Urząd Miasta Leszna
    ul. Kazimierza Karasia 15
    64-100 Leszno, woj. wielkopolskie
    tel. 65 5298100, fax. 65 5298131
    REGON: 000660995
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.leszno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usunięcie odpadów i zanieczyszczeń gruntu z działek wg arkusza mapy nr 132 i 133 przy ulicy Architektów w Lesznie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa usunięcia odpadów i zanieczyszczeń gruntu (nasypów niekontrolowanych) zalegających pod powierzchnią ziemi z działek ( nr. ew. 92/3, 92/8, 92/9 - ark mapy nr 132, obręb Zaborowo oraz nr ew. 92/10, 92/11, 92/14, 93/10 - ark. mapy nr 133, obręb Zaborowo), wg arkusza mapy nr 132 i 133 przy ulicy Architektów w Lesznie. 2. Szczegółowe rozpoznanie zanieczyszczeń gruntu zostało opisane w „Raporcie z badań środowiskowych określającym stan zanieczyszczenia gruntów i wody gruntowej w związku ze stwierdzonym występowaniem odpadów w rejonie ul. Architektów w Lesznie”, stanowiącym Załącznik nr 6 SIWZ. 3. Powyższe opracowanie należy analizować łącznie z „Opinią geotechniczną określającą warunki gruntowo-wodne”, stanowiącą Załącznik nr 8 do SIWZ. 4. Głównym zanieczyszczeniem gruntu są odpady o kodach określonych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2014 r. poz. 1923) tj.: - 17 01 07 - zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06, - 17 02 02 - szkło, - 17 02 03 - tworzywa sztuczne, - 17 05 04 - gleba i ziemia, w tym kamienie, inne niż wymienione w 17 05 03, - 20 03 01 - niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne, - 17 05 03* - gleba i ziemia, w tym kamienie, zawierające substancje niebezpieczne (np. PCB), - 17 06 05* - materiały budowlane zawierające azbest. 5. Szczegółowy opis zanieczyszczeń zawierają następujące załączniki: - „Raport z badań środowiskowych określający stan zanieczyszczenia gruntów i wody gruntowej w związku ze stwierdzonym występowaniem odpadów w rejonie ulicy Architektów” (działki przed podziałem: 92/2, 92/3, 92/4,92/10, 92/11, 92/12, 93/10) – Załącznik nr 6 do SIWZ, - „Opinia geotechniczna określająca warunki gruntowo – wodne” (działki przed podziałem: 92/2, 92/3, 92/4, 92/9, 92/10, 92/11, 92/12, 93/6, 93/7, 93/8, 93/10) – Załącznik nr 8 do SIWZ. Przy czym przedmiotowy teren został uprzednio całkowicie oczyszczony z odpadów i zanieczyszczeń zawierających azbest, asfalty i bituminy (zasięg przeprowadzonych prac obejmował mniej więcej przestrzeń od otworu badawczego WS1 do otworu badawczego WS3). Przestrzeń pomiędzy ww. otworami badawczymi nie wymaga prac związanych z usuwaniem odpadów i nie jest objęta przedmiotowym zamówieniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający wymagania Zamawiającego co do sposobu realizacji usługi polegającej na usunięciu odpadów i zanieczyszczeń gruntu z działek wg arkusza mapy nr 132 i 133 przy ul. Architektów w Lesznie stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ. 6. Poprzez usunięcie odpadów należy rozumieć trwałe usunięcie (wywiezienie z miejsca ich zdeponowania) oraz wypełnienie powstałego wyrobiska nowym gruntem mineralnym wolnym od jakichkolwiek zanieczyszczeń antropogenicznych jak i geogenicznych. 7. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie m. in. następującego zakresu prac: - prace przygotowawcze, w tym organizacja zaplecza logistycznego, - wyznaczenie w terenie granic działek, z których nastąpi usuwanie odpadów, - wydobycie odpadów zalegających pod powierzchnią terenu, zgodnie z wymaganiami zawartymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ, - załadunek odpadów i ich przygotowanie do transportu, ważenie odpadów (informacje o lokalizacji wagi oraz świadectwo legalizacji wagi należy przedłożyć Inspektorowi Nadzoru, celem zatwierdzenia), zgodnie z wymaganiami zawartymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ, - zabezpieczenie załadunku przed dostępem osób postronnych i zwierząt oraz zabezpieczenie warunków pracy dla osób wykonujących usługę, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, - transport odpadów do miejsc ich odzysku lub unieszkodliwienia, - wykonywanie bieżącej dokumentacji realizowanej usługi w formie dokumentacji fotograficznej, raportu dziennego zawierającego: datę i godzinę wywozu, oznaczenie środków transportu, nr rejestracyjny, marka, ładowność, ilość wykonanych załadunków, wskazanie osoby koordynującej, - przekazanie odpadów do odzysku lub przetwarzania odbiorcy posiadającemu stosowne pozwolenia i decyzje administracyjne (Wykonawca poniesie koszty odzysku lub unieszkodliwiania odpadu), - wykonanie poboru próbek gruntu do badań laboratoryjnych, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 01.09.2016 r. w sprawie sposobu prowadzenia oceny zanieczyszczenia powierzchni ziemi (Dz. U. 2016 r., poz. 1395), zgodnie z wymaganiami zawartymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ, - nawiezienie i wypełnienie powstałego wykopu lub wykopów po usunięciu odpadów nowym gruntem mineralnym wolnym od zanieczyszczeń antropogenicznych i geogenicznych wraz z jego zagęszczeniem, przy założeniu, że wskaźnik zagęszczenia wyniesie Is ≥ 0,97, zgodnie z wymaganiami zawartymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ, - opracowanie sprawozdania z przeprowadzonych prac w formie papierowej, obejmującego m.in. dokumentację wynikową badań laboratoryjnych, badań geotechnicznych oraz geodezyjnych oraz elementy wymienione w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ. 8. Przed przystąpieniem do prac należy dokonać dokładnej lokalizacji, zasięgu granic ww. działek, z których będą usuwane odpady. Odpady należy usuwać tylko z działek wymienionych w pkt. 1 Rozdziału 3 SIWZ. Ewentualne rozszerzenie zakresu prac o sąsiednie działki (np. utworzenie tzw. strefy buforowej) może być uwzględnione tylko po uzgodnieniu i zatwierdzeniu przez Inspektora Nadzoru budowlanego oraz Geologa Powiatowego. 9. Prowadzone przez Wykonawcę prace będą nadzorowane ze strony Miasta Leszna przez Inspektora Nadzoru budowlanego oraz Geologa Powiatowego. 10. Wykonawca przekaże Zamawiającemu podpisane Karty Przekazania Odpadów oraz dowody ważenia, potwierdzające ilości odebranego odpadu, które stanowić będą załączniki do protokołu końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. Podstawą wystawienia faktury końcowej będzie podpisany przez Zamawiającego i wyznaczonych przez niego przedstawicieli w obecności Inspektora Nadzoru budowlanego, Geologa Powiatowego, Wykonawcy, podwykonawcy protokół końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. 11. UWAGA: Szacowana ilość odpadów, jaka będzie odbierana z terenu działek, o których mowa w pkt 1 Rozdziału 3 SIWZ, to łącznie ok. 3418 Mg. Szacowana powierzchnia terenu, na którym zalegają odpady przeznaczone do usunięcia to ok. 2 000 m2. 12. Zamawiający informuje, że podana w pkt. 11 oraz w pkt 4 powyżej ilość i rodzaj odpadów są określone szacunkowo i Zamawiający nie gwarantuje, że w okresie realizacji przedmiotu zamówienia wystąpi potrzeba usunięcia wskazanej powyżej ilości i rodzaju odpadów, w związku z powyższym Wykonawcy nie będą przysługiwały roszczenia z tego tytułu. 13. Usuwanie odpadów należy rozpocząć od otworu badawczego WS4 do miejsca zalegania odpadów w okolicy otworu WS1 oraz od miejsca zalegania odpadów w okolicy otworu badawczego WS3 do miejsca zalegania odpadów w okolicy otworu badawczego oznaczonego jako arch11 (oznaczenia otworów przyjęto jak w Raporcie z badań środowiskowych, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ). Ściągnięcie nadkładu winno odbywać się w co najmniej dwóch etapach – pierwszy etap obejmuje wydobycie i usunięcie odpadów oznaczonych symbolem A1 do poziomu (stropu) warstwy odpadów oznaczonych symbolem A3, drugi etap obejmuje wykonanie oceny przydatności odpadów oznaczonych symbolem A3 (badania laboratoryjne zgodne z zakresem określonym w pkt 14 SIWZ) w celu ich ewentualnego pozostawienia w gruncie lub całkowitego usunięcia. W przypadku stwierdzenia możliwości pozostawienia w gruncie warstwy odpadów oznaczonych symbolem A3 warstwę tę należy zagęścić do uzyskania właściwego wskaźnika zagęszczenia gruntu. Dopuszcza się prowadzenie prac równolegle we dwóch obszarach zalegania odpadów. 14. W linii okonturowania zakończonego obszaru wydobycia odpadów oraz w jego dnie należy laboratoryjnie oznaczyć w pobranych próbkach gruntu metale ciężkie (cynk, chrom, miedź, ołów, kadm, nikiel), benzyny, oleje mineralne, sumę BTEX oraz WWA. Liczba badań może ulec zmianie ze względu na wyniki prowadzonej odkrywki- jednak ich dodatkowa liczba wynikać będzie jedynie z konieczności stwierdzenia bądź wykluczenia na przedmiotowym terenie dalszego zalegania odpadów i zanieczyszczeń. Badania laboratoryjne winny być przeprowadzone w akredytowanym laboratorium. Aktualną akredytację laboratorium należy przedłożyć Inspektorowi Nadzoru. Wyniki badań należy przedkładać niezwłocznie Inspektorowi Nadzoru do zatwierdzenia. 15. Zakończenie prac polegających na usunięciu odpadów należy potwierdzić uzyskaniem wyników badań w zakresie wskaźników zanieczyszczeń określonych w pkt. 14 powyżej. Uzyskane wyniki nie mogą przekraczać wartości dopuszczalnych stężeń w ziemi (mg/kg suchej masy) jak dla grupy gruntów IV zgodnie z załącznikiem nr 1 pkt.2 do rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 1 września 2016 roku w sprawie sposobu prowadzenia oceny zanieczyszczenia powierzchni ziemi (Dz. U. z 2016 roku, poz. 1395). 16. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji zadania zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w tym ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1332 ze zm.), ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2018r., poz. 799), ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 21 ze zm.) oraz z zachowaniem przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony zdrowia jak również zgodnie z zasadami wiedzy technicznej. 17. Zamawiający nie dopuszcza możliwości częściowych odbiorów oraz częściowego fakturowania. Szczegółowe zasady dotyczące odbioru przedmiotu zamówienia znajdują się w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ oraz w Załączniku nr 9 do SIWZ (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia). 18. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży Zamawiającemu harmonogram realizacji usługi, umożliwiający bieżące monitorowanie realizacji powierzonego zadania. 19. Zaleca się przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej miejsca wykonania usługi. Zamawiający umożliwi wizję lokalną, w uzgodnionym wcześniej terminie - po uprzednim kontakcie telefonicznym z: - Panią Anną Poloch- Naczelnik Wydziału Ochrony Środowiska - tel. 65 529 81 84 lub - Panem Michałem Żyskim – Geolog Powiatowy, Z-ca Naczelnika Wydziału Ochrony Środowiska - tel. 65 529 81 85. 20. Koszty wizji lokalnej poniesie Wykonawca. 21. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów art. 22 ust 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U z 2018 r. poz. 917) osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: - załadunku odpadów i ich przygotowania do transportu, - transportu odpadów do miejsc ich odzysku lub unieszkodliwienia. 22. Wykonawca w terminie do 10 dni kalendarzowych od podpisania umowy zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu listę osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, o której mowa w pkt 21 powyżej. 23. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia osób wykonujących wskazane powyżej czynności przez cały okres realizacji umowy, w szczególności poprzez wezwanie Wykonawcy do okazania dowodów potwierdzających zawarcie przez Wykonawcę umów o pracę z pracownikami wykonującymi prace w ww. zakresie. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. 24. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt 22 i 23 powyżej, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników świadczących pracę na podstawie umowy o pracę i skutkować będzie naliczeniem przez Zamawiającego kar umownych, o których mowa we wzorze umowy, której wzór stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca musi wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018r., poz. 110 ze zm.). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego tj. Bank PKO BP S.A. 0/Leszno nr: 37 1020 3088 0000 8302 0005 7703 z dopiskiem na blankiecie przelewu: WADIUM Przetarg nieograniczony – znak sprawy: OS.271.01.2018 „Usunięcie odpadów i zanieczyszczeń gruntu z działek wg arkusza mapy nr 132 i 133 przy ulicy Architektów w Lesznie wraz z kserokopią poświadczoną „za zgodność z oryginałem”. 4. Wadium wnoszone w innych, dopuszczonych przez Zamawiającego formach, należy wnieść poprzez złożenie oryginałów odpowiednich dokumentów w ofercie wraz z kserokopią poświadczoną "za zgodność z oryginałem. 5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument powinien być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (instytucji udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib; b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem; c) kwotę gwarancji/poręczenia; d) termin ważności gwarancji/poręczenia; e) bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie, zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłaty na rzecz Zamawiającego pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp tj.: • jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. • jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3) ustawy Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. f) gwarancja/poręczenie winno być nieodwołalne i bezwarunkowe; g) gwarancja/poręczenie musi być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; h) wszelkie spory dotyczące gwarancji/poręczenia podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczypospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego; i) jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji/poręczenia nie był krótszy niż okres związania ofertą. 6. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w Rozdziale 11 pkt. 1 niniejszej SIWZ. 7.Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa powyżej, przed upływem terminu składania ofert tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert. 8.Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9.Jeżeli wadium zostanie wniesione w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 10.Jeżeli wadium zostanie wniesione w formach, o których mowa w pkt 1 ppkt 2) -5) niniejszego Rozdziału SIWZ (w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2) – 5) ustawy Pzp) i kwota wadium zostanie w tych formach określona w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich 11. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 14 niniejszego Rozdziału SIWZ. 12. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 10 powyżej, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 16. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 17. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. UWAGA: Zamawiający zastrzega, że zgodnie z uchwałą Sądu Najwyższego (sygn. akt III CZP 27/17 z dnia 22 czerwca 2017 r.) wadium podlega zatrzymaniu na podstawie art. 46 ust. 4a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku- Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 ze zm.) także wtedy, kiedy Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie złożył dokumenty lub oświadczenia, ale z ich treści nie wynika potwierdzenie okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, dotyczący kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o którym mowa w Rozdziale 5 pkt. 2 lit. a) SIWZ, jeżeli wykaże, że posiada aktualne zezwolenie na transport odpadów wydane przez odpowiednie organy lub wpis do „rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami”, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2018r., poz. 21 ze zm.), zezwalające na transport odpadów o następujących kodach: 17 01 07, 17 02 02, 17 02 03, 17 05 03, 17 05 04, 17 06 05 oraz 20 03 01.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, b) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale 6 pkt. 1 i pkt. 2 niniejszej SIWZ (Załącznik nr 2 i 3 do SIWZ), c) w przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, będzie polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji ekonomicznej lub finansowej innych podmiotów – do oferty powinien dołączyć zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (na zasadach opisanych w Rozdziale 5 pkt. 8 niniejszej SIWZ). 2. Jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, wraz z ofertą składa się pełnomocnictwo. 3.Dowód wniesienia wadium 4.Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach