Przetargi.pl
Usunięcie nieprawidłowości nieodpowiedniego stanu technicznego obiektów budowlanych – budynków mieszkalnych, wielorodzinnych, stanowiących własność Gminy Miechów.

Urząd Gminy i Miasta w Miechowie ogłasza przetarg

  • Adres: 32-200 Miechów, ul. Sienkiewicza
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3830040 w. 19 , fax. 413 832 378
  • Data zamieszczenia: 2019-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy i Miasta w Miechowie
    ul. Sienkiewicza 25
    32-200 Miechów, woj. małopolskie
    tel. 041 3830040 w. 19, fax. 413 832 378
    REGON: 52394000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miechow.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usunięcie nieprawidłowości nieodpowiedniego stanu technicznego obiektów budowlanych – budynków mieszkalnych, wielorodzinnych, stanowiących własność Gminy Miechów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących następujące zadania częściowe: Zadanie nr 1: Usunięcie nieprawidłowości nieodpowiedniego stanu technicznego budynku gminnego przy ul. H. Sienkiewicza 39, zgodnie z otrzymaną decyzją Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Miechowie z dnia 23.02.2018r., znak: OKB.BAŁ.5000-70/4/17-18. W tym w szczególności: a) Roboty rozbiórkowe i wymiana elementów konstrukcyjnych dachu wraz z utylizacja azbestu. b) Roboty pokrywcze, c) Roboty murarskie, d) Remont schodów, e) Remont balkonu od strony północnej, f) Naprawa i renowacja tynku, g) Remont stolarki okiennej, h) Wykonanie opaski betonowej, i) Podbitka dachowa -deski, j) Odgromówka, k) Rusztowanie, l) Wywóz gruzu i utylizacja azbestu, m) Zajęcie pasa drogowego oraz wykonanie projektu organizacji ruchu, Szczegółowy zakres robót dla zadania nr 1 wynika z załączonych do SIWZ przedmiarów robót oraz dokumentacji projektowej. Zadanie nr 2: Usunięcie nieprawidłowości nieodpowiedniego stanu technicznego budynku mieszkalnego w Kalinie Małej nr 68, zgodnie z otrzymaną decyzją Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Miechowie z dnia 23.02.2018r., znak: OKB.BAŁ.5000-69/4/17-18. W tym w szczególności: a) Roboty rozbiórkowe i wymiana elementów konstrukcyjnych dachu, b) Roboty pokrywcze, c) Roboty murarskie, d) Roboty tynkarskie, e) Remont i wymiana okien, f) Rusztowanie, g) Wywóz gruzu. Szczegółowy zakres robót dla zadania nr 2 wynika z załączonych do SIWZ przedmiarów robót oraz dokumentacji projektowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45261210-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia– nie spełnia) na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę, określonych w części V SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach