Przetargi.pl
Usunięcie i unieszkodliwienie azbestu z terenu po byłej fermie trzody chlewnej w Łącku - etap IV oraz usunięcie i unieszkodliwienie azbestu z pokryć dachowych na terenie Gminy Łąck

Gmina Łąck ogłasza przetarg

  • Adres: 09-520 Łąck, ul. Gostynińska 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 24 3841400
  • Data zamieszczenia: 2013-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łąck
    ul. Gostynińska 2 2
    09-520 Łąck, woj. mazowieckie
    tel. 24 3841400
    REGON: 61101573800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usunięcie i unieszkodliwienie azbestu z terenu po byłej fermie trzody chlewnej w Łącku - etap IV oraz usunięcie i unieszkodliwienie azbestu z pokryć dachowych na terenie Gminy Łąck
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn.: Usunięcie i unieszkodliwienie azbestu z terenu po byłej fermie trzody chlewnej w Łącku - etap IV oraz usunięcie i unieszkodliwienie azbestu z pokryć dachowych na terenie Gminy Łąck. Zadanie jest finansowane ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie oraz Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie. Zamówienie obejmuje 2 części. I część zamówienia tj.: Usunięcie i unieszkodliwienie azbestu z terenu po byłej fermie trzody chlewnej w Łącku - etap IVobejmuje: 1)zbieranie składowanego eternitu falistego i płaskiego, gąsiorów eternitowych oraz gruzu eternitowego znajdującego na terenie po byłej fermie trzody chlewnej, 2)ofoliowanie składowanych na działce odpadów zawierających azbest i złożenie ich na paletach przy użyciu własnych maszyn i urządzeń oraz załadunek na oznakowane, specjalistyczne środki transportu i ich wywóz z zachowaniem obowiązujących przepisów do miejsc wymienionych w zezwoleniu na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest i umowie zawartej z Wykonawcą, 3)zważenie przed wywiezieniem odbieranych odpadów zawierających azbest przy użyciu własnych urządzeń w obecności przedstawiciela Zamawiającego, po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego o dniu odbioru. Z przeprowadzonej czynności ważenia i odbioru sporządza się protokół, który podpisują Wykonawca i Zamawiający. Wykonawca dokonuje ważenia i z tej czynności sporządza protokół zawierający co najmniej następujące informacje: adres nieruchomości, z której następuje odbiór odpadów, datę odbioru, ilość odebranych odpadów w Mg. Wykonawca dostarcza Zamawiającemu potwierdzenie przyjęcia odpadu od właściciela nieruchomości (karta ewidencji odpadu i karta przekazania odpadu Wykonawcy) oraz dokumenty potwierdzające przyjęcie odpadów na składowisko posiadające zezwolenie na przyjmowanie odpadów zawierających azbest - miejsce utylizacji (karta przekazania odpadu). 4)wykonanie dokumentacji fotograficznej przed i po wykonaniu usługi. Dokumentacja fotograficzna musi zawierać kolorowe zdjęcia przedstawiające nieruchomość, z której zebrano wyroby zawierające azbest przed i po wykonaniu prac. Zdjęcia powinny być zrobione z tej samej perspektywy i zamieszczone na jednej kartce A4, wraz z opisem jakiej nieruchomości dotyczą. 5)zdeponowanie na składowisku odebranych odpadów zawierających azbest zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, 6)ujęcie odebranych odpadów w ewidencji określonej art. 36 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach (t.j. Dz.U. z 2010, Nr 185 poz. 1243 z późn. zm.) z zastosowaniem wzorów dokumentów określonych rozporządzeniem MŚ z dnia 08 grudnia 2010 roku w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (t.j. Dz.U. z 2010 r., Nr 249, poz. 1673 z późn. zm). 7)Unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest. Szacunkowa powierzchnia odpadów zawierających azbest: ok.5.627.00 m2 Szacunkowy ciężar odpadów zawierających azbest: 92.353Mg. II część zamówienia pn.: Usunięcie i unieszkodliwienie azbestu z pokryć dachowych na terenie Gminy Łąck obejmuje: 1)zbieranie składowanego eternitu falistego i płaskiego, gąsiorów eternitowych oraz gruzu eternitowego znajdującego na terenie prywatnych nieruchomości, 2)ofoliowanie składowanych na posesjach odpadów zawierających azbest i złożenie ich na paletach przy użyciu własnych maszyn i urządzeń oraz załadunek na oznakowane, specjalistyczne środki transportu i ich wywóz z zachowaniem obowiązujących przepisów do miejsc wymienionych w zezwoleniu na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest i umowie zawartej z Wykonawcą, 3)zważenie przed wywiezieniem odbieranych odpadów zawierających azbest przy użyciu własnych urządzeń. Ważenie odbieranych odpadów zawierających azbest powinno się odbywać w obecności właściciela nieruchomości po uprzednim zawiadomieniu właściciela nieruchomości o dniu odbioru. Wykonawca dokonuje ważenia i z tej czynności sporządza protokół zawierający co najmniej następujące informacje: imię i nazwisko właściciela nieruchomości, od którego odbierane są odpady zawierające azbest, adres nieruchomości, z której następuje odbiór odpadów, datę odbioru, ilość odebranych odpadów w Mg. Wykonawca dostarcza Zamawiającemu potwierdzenie przyjęcia odpadu od właściciela nieruchomości (karta ewidencji odpadu i karta przekazania odpadu Wykonawcy) oraz dokumenty potwierdzające przyjęcie odpadów na składowisko posiadające zezwolenie na przyjmowanie odpadów zawierających azbest - miejsce utylizacji (karta przekazania odpadu), 4)wykonanie dokumentacji fotograficznej przed i po wykonaniu usługi. Dokumentacja fotograficzna musi zawierać kolorowe zdjęcia przedstawiające nieruchomości, z których zebrano wyroby zawierające azbest przed i po wykonaniu prac. Zaleca się zrobienie kilku zdjęć każdej nieruchomości przed i po wykonaniu prac, zdjęcia powinny być zrobione z tej samej perspektywy i zamieszczone na jednej kartce A4, wraz z opisem jakiej nieruchomości zdjęcia dotyczą, 5)zdeponowanie na składowisku odebranych odpadów zawierających azbest zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, 6)ujęcie odebranych odpadów w ewidencji określonej art. 36 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach (t.j. Dz.U. z 2010, Nr 185 poz. 1243 z późn. zm.) z zastosowaniem wzorów dokumentów określonych rozporządzeniem MŚ z dnia 08 grudnia 2010 roku w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (t.j. Dz.U. z 2010 r., Nr 249, poz. 1673 z późn. zm), 7)unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest. Szacunkowa powierzchnia odpadów zawierających azbest - 5.243.00m2. Szacunkowy ciężar odpadów zawierających azbest: ok. 83,888 Mg. 1)Szczegółowy zakres rzeczowy dla: - I części zamówienia, tj. Usunięcie i unieszkodliwienie azbestu z terenu po byłej fermie trzody chlewnej w Łącku - etap IV zawarty jest w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 8a do SIWZ; - II części zamówienia, tj. Usunięcie i unieszkodliwienie azbestu z pokryć dachowych na terenie Gminy Łąck zawarty jest w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 8b do SIWZ. 2)Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami: a)Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U. z 2010r. Nr 185, poz. 1243 ze zm.), b)Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150 ze zm.),c)Ustawą z dnia 19 czerwca 1997r. o zakazie stosowania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004r. Nr 3, poz. 20 ze. zm.), d)Ustawą z dnia 19 sierpnia 2011r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2011r. Nr 227, poz. 1367 ze zm.), e)Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. z 2005r. Nr 216, poz.1824), f)Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004r. Nr 71, poz. 649), g)Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2010 r. Nr 249, poz.1673), h)Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 13 grudnia 2010r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest (Dz. U. z 2011r. Nr 8, poz.31), i)Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003r. Nr 120, poz.1126). 3)Przekazane Wykonawcom przedmiary robót mają jedynie charakter informacyjny i nie są obligatoryjne ani w zakresie przyjętych tam podstaw wycen, ani ilości wykazanych robót. Mogą być traktowane jako pomocnicze do obliczenia ceny ryczałtowej. Podstawę do sporządzenia kosztorysu ofertowego stanowi przedmiar. Kosztorys (zgodny ze złożoną ofertą) zostanie dostarczony Zamawiającemu w dniu podpisania umowy.4)Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty, a zwłaszcza dokonał wizji lokalnej w terenie, zapoznał się ze wszystkimi warunkami lokalizacyjnymi, terenowymi i uwzględnił je w wynagrodzeniu ryczałtowym.5)Tam gdzie w przedmiarach robót zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, nazwa producenta, dostawca) materiałów, Zamawiający dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w ww. dokumentach mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi; pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z Opisem przedmiotu zamówienia. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości udowodnienie równoważności spoczywa na Wykonawcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906500008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium, dla części I - 1 200,00 (słownie: tysiąc dwieście złotych 00/100), a dla części II - 1 300,00 (słownie: tysiąc trzysta złotych 00/100).2.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 Ustawy Pzp tj:a)pieniądzu,b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,c)gwarancjach bankowych,d)gwarancjach ubezpieczeniowych,e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).4.W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu Wykonawca jest zobowiązany wpłacić wadium przelewem na rachunek bankowy:Urząd Gminy w Łącku BANK SPÓŁDZIELCZY STARA BIAŁA O/ŁĄCK Nr konta 06 9038 1014 2600 3216 2000 0040 (kopię dowodu wpłaty załączyć do oferty)5.Oferta jest skutecznie zabezpieczona wadium, jeśli pieniądze znajdują się na koncie Zamawiającego w terminie godzina składania ofert. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium zostaje przyjęty termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.6.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.7.W przypadku wadium wnoszonego w innej formie niż w pieniądzu, Wykonawca załączy do oferty oryginał dokumentu. Z treści dokumentu stanowiącego formę wadium winno wynikać, iż na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków zamówienia następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. 8.Nie wniesienie wadium w terminie lub w inny sposób niż określony w SIWZ, spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 Ustawy Pzp. 9.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.10.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a)Wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b)Wykonawca, którego oferta została wybrana, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 10. 12.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.13.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 11, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lack.bipgminy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach