Przetargi.pl
Usunięcie i unieszkodliwienie azbestu z terenu po byłej fermie trzody chlewnej w Łącku - etap III

Gmina Łąck ogłasza przetarg

  • Adres: 09-520 Łąck, ul. Gostynińska 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 24 3841400
  • Data zamieszczenia: 2012-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łąck
    ul. Gostynińska 2 2
    09-520 Łąck, woj. mazowieckie
    tel. 24 3841400
    REGON: 61101573800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usunięcie i unieszkodliwienie azbestu z terenu po byłej fermie trzody chlewnej w Łącku - etap III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1)Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Usunięcie i unieszkodliwienie azbestu z terenu po byłej fermie trzody chlewnej w Łącku - etap III, polegająca na kompleksowym wykonaniu usługi w zakresie demontażu, załadunku i transportu do miejsca unieszkodliwiania oraz unieszkodliwienie pokryć dachowych zawierających azbest z budynków po byłej fermie trzody chlewnej w Łącku, ul. Jesienna, działka o numerze ewidencyjnym 31/20. Zakres czynności obejmuje:a)demontaż pokryć dachowych z budynków (budynek dla macior luźnych-nr inw. 21/181L; bud. dla macior nr inw. 22/181L; budynek przy kotłowni, budynek weterynaryjny; szopa jednospadowa; stodoła murowana; dwie wiaty; budynek nr 9 jednospadowy) po byłej fermie trzody chlewnej w Łącku; b)ofoliowanie zdemontowanych i pozostałych składowanych na działce odpadów zawierających azbest i złożenie ich na paletach przy użyciu własnych maszyn i urządzeń oraz załadunek na oznakowane, specjalistyczne środki transportu i ich wywóz z zachowaniem obowiązujących przepisów do miejsc wymienionych w zezwoleniu na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest i umowie zawartej z Wykonawcą; c)zważenie przed wywiezieniem odbieranych odpadów zawierających azbest przy użyciu własnych urządzeń w obecności przedstawiciela Zamawiającego, po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego o dniu odbioru. Z przeprowadzonej czynności ważenia i odbioru sporządza się protokół, który podpisują Wykonawca i Zamawiający; d)zdeponowanie na składowisku odebranych odpadów zawierających azbest zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami; e)ujęcie odebranych odpadów w ewidencji określonej art. 36 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach (t.j. Dz.U. z 2010, Nr 185 poz. 1243 z późn. zm.) z zastosowaniem wzorów dokumentów określonych rozporządzeniem MŚ z dnia 08 grudnia 2010 roku w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (t.j. Dz.U. z 2010 r., Nr 249, poz. 1673 z późn. zm). 2)Wszystkie prace muszą być wykonane zgodnie z: rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (t.j. Dz.U. z 2004r., Nr 71, poz. 649 z późn. zm.) oraz warunkami przyjęcia przez Starostę zgłoszenia wykonania robót (załącznik nr 7 do SIWZ). Przewidywana ilość odpadów azbestowych przeznaczonych do utylizacji ok. 166,892 Mg (9.876,88 m2 płyt azbestowych i 238,18 m2 gąsiorów łącznie 10.115,06 m2 co daje masę ok. 166,892 Mg). W tym ilość do demontażu stanowi ok. 86,913 Mg, a składowana ok. 79,979 Mg. Średnia waga 1 m2 odpadu podlegającego utylizacji wynosi ok. 16,5 kg. 3)Szczegółowy zakres rzeczowy zawarty jest w szczegółowych Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót stanowiących załącznik nr 6 i załącznik nr 6 (1) do SIWZ. 4)Przekazane Wykonawcom przedmiary robót mają jedynie charakter informacyjny i nie są obligatoryjne ani w zakresie przyjętych tam podstaw wycen, ani ilości wykazanych robót. Mogą być traktowane jako pomocnicze do obliczenia ceny ryczałtowej. 5)Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty, a zwłaszcza dokonał wizji lokalnej w terenie, zapoznał się ze wszystkimi warunkami lokalizacyjnymi, terenowymi i uwzględnił je w wynagrodzeniu ryczałtowym
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906500008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lack.bipgminy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach