Przetargi.pl
Usunięcie bariery poruszania się osób niepełnosprawnych po budynku Szkoły Podstawowej Nr 7, poprzez zakup i montaż platformy przychodowej.

Burmistrz Miasta Mławy ogłasza przetarg

  • Adres: 06-500 Mława, Stary Rynek 19
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6546441 , fax. 023 6543652
  • Data zamieszczenia: 2009-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Mławy
    Stary Rynek 19 19
    06-500 Mława, woj. mazowieckie
    tel. 023 6546441, fax. 023 6543652
    REGON: 00052482600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mlawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usunięcie bariery poruszania się osób niepełnosprawnych po budynku Szkoły Podstawowej Nr 7, poprzez zakup i montaż platformy przychodowej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mechanicznym i elektrycznym w budynku szkoły fabrycznie nowej platformy przyschodowej . Wymagania techniczne dla platformy przyschodowej do transportu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich: a- długość toru do 25 m, b- tor krzywoliniowy, dwa zakręty 900, trzy zakręty 1800, c- wersja wewnętrzna, d- rodzaj napędu - prąd elektryczny, e- sterowanie z platformy - przyciskowe, przy użyciu pilota przewodowego podłączonego do platformy, f- udźwig - nie mniej niż 200 kg, g- prędkość - ok. 0,1 m na s, h- ilość przystanków - 3, i- wymiary platformy - ok. 900x800 mm, nie mniej jednak niż wynika to z potrzeb transportu typowego wózka inwalidzkiego, j- wymagania minimalne dotyczące platformy: - wykonanie ze stali pomalowanej antykorozyjnie, - podłoga zapobiegająca poślizgom, - poręcz na ścianie ułatwiająca wjazd na platformę osoby na wózku, - elementy najazdowe na obu krawędziach platformy ułatwiające wjazd i wyjazd wózka z platformy oraz zabezpieczające przed zjazdem wózka podczas poruszania się platformy, - dwie ruchome barierki zabezpieczające przed zjazdem wózka w czasie ruchu platformy z możliwością ich odchylenia w czasie postoju, - blokady zabezpieczające przed korzystaniem z urządzenia przez osoby nieupoważnione - rozmieszczone w skrzynkach sterowniczych przywoławczych, - podłoga bezpieczeństwa, - przycisk na platformie -STOP-, - funkcja składania i rozkładania platformy - automatyczna, k- sposób montowania - na torze umocowanym do słupków - konstrukcja ta powinna odpowiadać także warunkom stawianym poręczom przyschodowym w przepisach budowlanych, a w szczególności powinna zapewniać bezpieczeństwo poruszania się klatką schodową osób pełnosprawnych w czasie nieużywania platformy. l- wykonanie - wewnętrzne, ł- zasilanie - trójfazowe 400V AC; TN-S (bezp. 16A + wyłącznik bezpiecznika 30 mA), m- pobór mocy - ok. 2 kW, n- wyposażenie dodatkowe - trzy kasety przywoławcze zamontowane na stałe na ścianach, o- zabudowa toru jezdnego platformy płytami z tworzywa sztucznego typu PLEXI, p- informacje dodatkowe: - zamówienie należy wykonać na zasadzie zaprojektuj i wykonaj, - miejsce montażu platformy oraz warunki organizacyjne wykonania prac montażowych należy uzgodnić z Dyrektorem Szkoły, - dopuszcza się możliwość demontażu istniejącej balustrady przyschodowej, - zamontowane urządzenie powinno być zgodne z obowiązującymi przepisami bezpieczeństwa poświadczone świadectwem zgodności lub innym dokumentem. 2. Warunki gwarancji dotyczące sprzętu. 1. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczony przedmiot dostawy, co najmniej na okres 24 - miesięcy od dnia dostawy i oddania do użytkowania. Warunki gwarancji zostaną określone w karcie gwarancyjnej. 2. Wykonawca zobowiąże się w ramach serwisu gwarancyjnego do usuwania wszelkich usterek i wad w czasie nie dłuższym niż 14 dni, licząc od dnia zgłoszenia usterki lub wady na własny koszt, bez względu na jego wysokość oraz zapewni bezpłatny transport urządzenia do punktu serwisowego. 3. W przypadku przedłużenia się naprawy przekraczającej 14 dni wykonawca zapewni urządzenie zastępcze o tych samych parametrach technicznych. 4. Wykonawca zobowiąże się do zapewnienia serwisu pogwarancyjnego oraz zapewni dostępność części zamiennych do przedmiotu zamówienia przez okres 6 lat od daty upływu gwarancji. Koszty dostawy sprzętu do naprawy Zamawiający pokrywa tylko do punktu serwisowego znajdującego się na terytorium RP. 3. Wymagane warunki dodatkowe. 1. Dokumentacja urządzenia - instrukcja obsługi, dokumentacja techniczno - ruchowa winny być w języku polskim. 2. Urządzenie musi posiadać orzeczenie o spełnieniu wymagań w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska - dokument należy złożyć wraz z ofertą. 3. Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania niezbędnej dokumentacji wymaganej do zgłoszenia do odbioru oraz zgłoszenia do odbioru i dopuszczenia do ruchu platformy przez Urząd Dozoru Tecznicznego. 4. Wykonawca zobowiąże się do przeszkolenia w terminie 7 dni od daty dopuszczenia do eksploatacji, osób wskazanych przez Zamawiającego do stopnia bezbłędnego, praktycznego opanowania umiejętności obsługi. Szkolenie przeprowadzi przedstawiciel wykonawcy w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 292216206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium przetargowe w kwocie 1 500 zł (tysiąc pięćset złotych) Wykonawca powinien wnieść najpóźniej do 29.10.2009 r. do godz. 10.00. 2. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu: przelewem na konto Zamawiającego nr 40 8213 0008 2003 0400 9999 0005 w Banku Spółdzielczym w Ciechanowie Oddział w Mławie, ul. Grzebskiego 10, 06-500 Mława, z dopiskiem: wadium przetargowe - sprawa: WI.340-79/09, b) w poręczeniach bankowych, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa wart. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie ustalonej w pkt. 2 lit. b, c, d oraz e, niniejszej części SIWZ, musi być zdeponowane w oryginale w kasie Urzędu Miasta Mławy, przed terminem składania ofert, a kserokopię z adnotacją i podpisem Kasjerki o przyjęciu wadium oraz potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, należy dołączyć jako załącznik do oferty. W przypadku składania oferty drogą pocztową, do oferty należy dołączyć kserokopię gwarancji wadialnej potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę oraz dołączyć osobno oryginał gwarancji wadialnej, który po otwarciu ofert zostanie przekazany Skarbnikowi, a jego kserokopia z adnotacją i podpisem Skarbnika o przyjęciu wadium zostanie przesłana do Wykonawcy pocztą. 4. Oferta, która nie będzie zabezpieczona wadium, będzie uznana za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 4 Pzp. 5. Zwrot wadium przetargowego nastąpi zgodnie z przepisem art. 46 ust. 1 i ust. 2 Pzp. 6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami jeżeli nastąpią okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) koncesji, zezwolenia lub licencji jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, 3) złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch i więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny oraz łączne doświadczenie i kwalifikacje). Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (wymagane minimum - 1 dostawa platformy przyschodowej), z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (załącznik nr 3), 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa, przy czym oświadczenie z art. 22 składa każdy z nich). Warunek zostaje uznany za spełniony na podstawie: 1) oświadczenia złożonego w trybie art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży oświadczenia złożonego w trybie art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. W przypadku wspólnego ubiegania się udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty przez każdego z nich (załącznik nr 2a do SIWZ). Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z regułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w załączonych do oferty załącznikach, oświadczeniach i dokumentach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale VII niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: 1) oświadczenie z art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ, 2) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2a do SIWZ. 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, że wykonawca prowadzi działalność gospodarczą o profilu objętym niniejszym zamówieniem wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy składający ofertę są wspólnikami spółki cywilnej do oferty należy dołączyć kserokopię umowy spółki, 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (wymagane minimum - 1 dostawa platformy przyschodowej), z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - załącznik nr 3 do SIWZ; 7) w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo (oryginał), określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. 2. Dokumenty, o których mowa wyżej, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. 3. W przypadku konsorcjum Wykonawca zamieszcza w ofercie niezbędne dokumenty zgodnie z wskazówkami zawartymi w rozdziale IX niniejszej specyfikacji. 4. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, tj: aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS i aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, składa dokumenty potwierdzające, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Zamiast aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 Wykonawca składa zaświadczenie organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Uwaga: 1. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziałów postępowaniu lub którzy złoży dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 2. Zamawiający wzywa wykonawców w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mlawa.pl/index-156-68.html#
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną