Przetargi.pl
Dostawy opału (oleju opałowego i gazu propan) od 1 stycznia do 31 grudnia 2010 r.

Gmina Małkinia Górna ogłasza przetarg

  • Adres: 07-320 Małkinia Górna, ul. Przedszkolna 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 6448000, 6442985 , fax. 029 7455118
  • Data zamieszczenia: 2009-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Małkinia Górna
    ul. Przedszkolna 1 1
    07-320 Małkinia Górna, woj. mazowieckie
    tel. 029 6448000, 6442985, fax. 029 7455118
    REGON: 00054170100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malkiniagorna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy opału (oleju opałowego i gazu propan) od 1 stycznia do 31 grudnia 2010 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są dostawy oleju opałowego i gazu propan do szkół działających na terenie gminy Małkinia Górna w następujących ilościach: OLEJ OPAŁOWY (łącznie 130.000 dm3): Szkoła Podstawowa Nr 1 w Małkini Górnej, ul. Ostrowska 58 - 28.000 dm3 Szkoła Podstawowa Nr 2 w Małkini Górnej, ul. Leśna 15 - 62.000 dm3 Szkoła Podstawowa w Orle - 10.000 dm3 Szkoła Podstawowa w Prostyni - 12.000 dm3 Szkoła Podstawowa w Kiełczewie - 12.000 dm3 Szkoła Podstawowa w Kańkowie - 6.000 dm3 GAZ PROPAN (łącznie 22.000 dm3): 1.Szkoła Podstawowa Nr 2 w Małkini Górnej, ul. Leśna 15 -22.000 dm3
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych - złożenie stosownego oświadczenia, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - złożenie oświadczenia o wykonanych podobnych dostawach w okresie ostatnich 3 lat (jeżeli firma działa krócej niż trzy lata - informacja z okresu działalności). Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wówczas ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przed podpisaniem umowy należy dołączyć umowę (potwierdzoną notarialnie) regulującą współpracę tych wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 i o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podst. art. 24 - Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ). 2.Informacja na temat doświadczenia - wykaz dostaw o podobnym charakterze wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat (jeżeli firma działa krócej niż trzy lata - informacja z okresu działalności), z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców wraz z referencjami od co najmniej 3 odbiorców potwierdzające, że w/w zamówienia, zostały wykonane z należytą starannością, (załącznik nr 3 do SIWZ). 3.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4.koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, 5.potwierdzenie ceny Producenta obowiązującej w dniach 16 października 2009 r. (może być wydruk ze strony internetowej Producenta poświadczony za zgodność z oryginałem). W przypadku gazu propan jeżeli Producent nie posiada strony internetowej, dokument potwierdzający sposób kalkulacji ceny. 6.Pełnomocnictwo, w przypadku gdy wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.malkiniagorna.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach