Przetargi.pl
Usunięcie azbestu i wyrobów zawierających azbest z posesji położonych na terenie Gminy Grajewo

Urząd Gminy Grajewo ogłasza przetarg

  • Adres: 19-200 Grajewo, ul. Komunalna 6
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 272 30 00 , fax. 086 272 25 22
  • Data zamieszczenia: 2009-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Grajewo
    ul. Komunalna 6 6
    19-200 Grajewo, woj. podlaskie
    tel. 086 272 30 00, fax. 086 272 25 22
    REGON: 45000539700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usunięcie azbestu i wyrobów zawierających azbest z posesji położonych na terenie Gminy Grajewo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usunięcie eternitu zawierającego azbest z terenu Gminy Grajewo w ilości ok. 115 Mg. Opis zamówienia: Zamówienie należy wykonać w dwóch etapach: a) w etapie I dokonać zbiórkę eternitu zdjętego z dachów budynków i złożonego na posesjach, położonych w miejscowościach: Białaszewo - Kolonia, Ciemnoszyje, Gackie, Szymany, Mareckie i Godlewo, o wadze około 102,2 Mg i utylizację na specjalistycznym składowisku, za potwierdzeniem - karta odpadu. b) po wykonaniu etapu I należy przystąpić do etapu II, polegającego na demontażu pokrycia dachów z eternitu z budynków w miejscowości Konopki, transporcie oraz utylizacji odpadów o wadze ok. 12,8 Mg na specjalistyczne składowisko za potwierdzeniem - karta odpadu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906500008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: Wymagane: -potencjał kadrowy - Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio przeszkolone osoby, w zakresie bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest z dokumentem potwierdzającym przeszkolenie w tym zakresie - załączyć ksero. Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy wykonawca załączy dokument potwierdzający przeszkolenie w tym zakresie. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu o którym mowa w rozdziale VI pkt 1 SIWZ składa dokument/y o którym mowa w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane zmienione rozporządzeniem z dnia 16.10.2008r. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Decyzję Starosty Grajewskiego zatwierdzającą program gospodarowania odpadami niebezpiecznymi zawierającymi azbest. 6. Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów niebezpiecznych zawierających azbest. Zezwolenie winno zawierać oznaczenie podmiotu zgodne z wpisem do odpowiedniego rejestru działalności gospodarczej lub KRS 7. Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Wymagane: - przeszkolone osoby, w zakresie bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest z dokumentem potwierdzającym przeszkolenie w tym zakresie - załączyć ksero. 8. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa wyżej wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 9. Oświadczenie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( załącznik nr 2 do SIWZ). 10.Wypełniony formularz ofertowy zgodny z formularzem stanowiącym (załącznik nr 1 do SIWZ). 11. W przypadku podmiotów występujących wspólnie Zamawiający żąda dokumentu ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu / art. 23 ust.2 ustawy pzp/. 12. Zobowiązanie do ponoszenia solidarnej odpowiedzialności za wykonanie umowy podpisanej przez wszystkie podmioty występujące wspólnie. 13. Pełnomocnictwo w przypadku składania oferty przez pełnomocnika. Dokumenty, o których mowa wyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę uprawnioną do potwierdzania dokumentów firmy (upoważnienie winno być zawarte w ofercie). Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku , o którym mowa wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy, o których mowa ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Do osób wspólnie ubiegających się o zamówienie stosuje się te same przepisy co do pojedynczego wykonawcy. W przypadku oferty składanej wspólnie (konsorcjum), każda z osób ( członków konsorcjum) powinna spełniać wszelkie warunki formalne, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 1-9 i ust.2 Prawa zamówień publicznych. Natomiast przy ocenie spełniania warunków merytorycznych, o których mowa w niniejszej specyfikacji Zamawiający będzie brał pod uwagę zsumowany potencjał osób wspólnie ubiegających się o zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminagrajewo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach