Przetargi.pl
dostawa projektorów multimedialnych

Politechnika Białostocka ogłasza przetarg

  • Adres: 15-351 Białystok, ul. Wiejska 45A
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. (085) 7469750 , fax. (085) 7469752
  • Data zamieszczenia: 2009-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Białostocka
    ul. Wiejska 45A 45A
    15-351 Białystok, woj. podlaskie
    tel. (085) 7469750, fax. (085) 7469752
    REGON: 00000167200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pb.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa projektorów multimedialnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa projektorów multimedialnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 386521001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, a w szczególności: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5)udzielą gwarancji: a)CZĘŚĆ I: na projektor min. 36 miesięcy, na lampę min. 6 miesięcy, b)CZĘŚĆ II: na uchwyty sufitowe min. 60 miesięcy, gwarancja na wykonane instalacje: min. 12 miesięcy; c)CZĘŚĆ III, V, VI: na projektory (8 szt.) min. 36 miesięcy, na lampę min. 36 miesięcy, d)CZĘŚĆ IV: na projektory (4 szt.) min. 36 miesięcy, na lampę min. 36 miesięcy, na rozdzielacze sygnału komputerowego XGA (4 szt.) min. 36 miesięcy; e)CZĘŚĆ VII: na projektor (1 szt.) min. 36 miesięcy, na lampę min. 6 miesięcy, na przełączniki/rozdzielacze sygnału komputerowego XGA (2 szt.) min. 36 miesięcy, na przyłącza stołowe (3 szt.) min. 24 miesiące, na ekran projekcyjny min. 24 miesiące, na uchwyt sufitowy min. 60 miesięcy, gwarancja na elektryczne rolety zaciemniające (3 szt.) min. 24 miesiące, gwarancja na wykonaną instalację: min. 12 miesięcy; f)CZĘŚĆ VIII: na tablicę interaktywną (1 kpl) min. 60 miesięcy, na zintegrowany projektor multimedialny min. 24 miesiące, na lampę projektora min. 3 miesiące; g)CZĘŚĆ IX: na projektory (3 szt.) min. 36 miesięcy, na lampę min. 6 miesięcy, na przełączniki/rozdzielacze sygnału komputerowego XGA (6 szt.) min. 36 miesięcy, na przyłącza stołowe (3 szt.) min. 24 miesiące, na ekrany projekcyjne min. 24 miesiące, na uchwyty sufitowe min. 60 miesięcy, gwarancja na mechaniczne rolety zaciemniające (6 szt.) min. 24 miesiące, gwarancja na wykonane instalacje (3 kpl.) min. 12 miesięcy; h)CZĘŚĆ X: na projektory (2 szt.) min. 36 miesięcy, na lampę min. 36 miesięcy, na przełączniki/rozdzielacze sygnału komputerowego XGA (4 szt.) min. 36 miesięcy, na przyłącza stołowe (2 szt.) min. 24 miesiące, na ekrany projekcyjne (2 szt.) min. 24 miesiące, na uchwyty sufitowe (2 szt.) min. 60 miesięcy, gwarancja na mechaniczne rolety zaciemniające (6 szt.) min. 24 miesiące, gwarancja na wykonane instalacje (2 kpl.) min. 12 miesięcy; i)CZĘŚĆ XI: na projektor z pozycji nr 1 tabeli (1 szt.) min. 36 miesięcy, na lampę min. 6 miesięcy, na projektor z pozycji nr 2 tabeli (1 szt.) min. 36 miesięcy, na lampę min. 36 miesięcy, j)XII: na projektor (1 szt.) min. 36 miesięcy, na lampę min. 6 miesięcy, k)XIII: na projektor (1 szt.) min. 36 miesięcy, na lampę min. 36 miesięcy; 6)zaakceptują poniższe warunki serwisu gwarancyjnego (część I -XIII): a)czas reakcji autoryzowanego serwisu producenta na zgłoszenie awarii (faksem, e-mailem, pisemnie) przez zamawiającego - 48 godziny, b)Wykonawca dostarczy wraz z urządzeniami oryginalne karty gwarancyjne uprawniające do obsługi gwarancyjnej przez autoryzowane serwisy na terenie Polski. c)wszelkie wady i uszkodzenia powstałe z winy producenta w okresie objętym gwarancją muszą być usunięte wyłącznie przez autoryzowany(e) serwis(y) z siedzibą na terenie Polski. d)gwarancja obejmuje bezpłatne dokonanie napraw ewentualnych uszkodzeń, w tym wymianę uszkodzonych podzespołów na nowe, e)okres gwarancji liczony od daty podpisania koncowego protokołu odbioru, f)usunięcie wad uniemożliwiających działanie sprzętu w terminie 14 dni roboczych, g)w przypadku, gdy przewidywany czas naprawy, z uzasadnionych przyczyn, będzie dłuższy niż w/w, Wykonawca na czas naprawy bezpłatnie dostarczy i zainstaluje urządzenie zastępcze o porównywalnych parametrach technicznych, h)gwarancja ulega automatycznemu przedłużeniu o okres od dnia zgłoszenia Wykonawcy uszkodzenia sprzętu do dnia usunięcia usterki, i)wykonawca pokryje wszelkie koszty związane z naprawami gwarancyjnymi (koszty dojazdu, koszty przesyłek kurierskich etc.), 7)zaoferują nowy (nieużywany) sprzęt o najwyższej jakości (części I - XIII) posiadający oznaczenia CE. Oceny spełnienia warunków zamawiający dokona na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów wskazanych w pkt. 6 SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania i uznanie jego oferty za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawcy powinni załączyć do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę: 1)wypełniony Formularz ofertowy (wg załączonego wzoru druku), 2)Specyfikacja techniczna (wg załączonego wzoru druku), 3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4)oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, oraz nie podlega wykluczeniu wg art. 24 ust. 1 i 2 wym. ustawy (wg załączonego wzoru druku), 5)oświadczenie o potwierdzeniu warunków serwisowych Zamawiającego wskazanych w pkt. 5.6 SIWZ (na druku Formularza oferty), 6)oświadczenie o zaoferowaniu sprzętu najwyższej jakości posiadającego oznaczenia CE; kserokopie certyfikatów lub deklaracje zgodności wykonawca przekaże zamawiającemu przed podpisaniem umowy na realizację zamówienia (na druku Formularza oferty),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pb.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach