Przetargi.pl
Ustawienie i zdjęcie zasłon przeciwśnieżnych, w sezonie zimowym 2020/2021, wzdłuż dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Białej Podlaskiej

Rejon Dróg Wojewódzkich w Białej Podlaskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 21-500 Biała Podlaska, ul. Warszawska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 833 438 188 , fax. 833 438 183
  • Data zamieszczenia: 2020-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejon Dróg Wojewódzkich w Białej Podlaskiej
    ul. Warszawska 14
    21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie
    tel. 833 438 188, fax. 833 438 183
    REGON: 16771100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdw.bip.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ustawienie i zdjęcie zasłon przeciwśnieżnych, w sezonie zimowym 2020/2021, wzdłuż dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Białej Podlaskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: Ustawienie i zdjęcie zasłon przeciwśnieżnych, w sezonie zimowym 2020/2021, wzdłuż dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Białej Podlaskiej - zadanie nr 1 - Obwód Drogowy w Janowie Podlaskim – 9,000 km - zadanie nr 2 - Obwód Drogowy w Łukowie – 7,000 km Kod Słownika Zamówień CPV: 45340000-2 Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego 1. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Pobranie siatki przeciwśnieżnej oraz pali z: • Dla zadania nr 1: Obwodu Drogowego w Janowie Podlaskim, ul. Brzeska 63, 21-505 Janów Podlaski , • Dla zadania nr 2: Obwodu Drogowego w Łukowie, ul. Łapiguz 112, 21-400 Łuków, oraz ustawienie jej zgodnie ze Specyfikacją Techniczną (zwaną dalej ST) na odcinkach dróg wskazanych przez Zamawiającego, znajdujących się na terenie administracyjnym poszczególnych Obwodów Drogowych, w sposób gwarantujący należytą jakość. 2) Zdjęcie zasłon przeciwśnieżnych oraz demontaż pali zgodnie ze Specyfikacją Techniczną oraz transport i rozładunek pobranych materiałów w miejsce pobrania o którym mowa w pkt. 1) wraz ze złożeniem w miejscu wskazanym przez osobę odpowiedzialną oraz z rozliczeniem jakościowym i ilościowym. 3) Ustawienie zasłon zgodnie ze Specyfikacją Techniczną w odległości od krawędzi jezdni drogi wynoszącej od 8 do 12 wielokrotności wysokości stosowanej zasłony, 4) Odległość miedzy kołkami 2,50 m, 5) Głębokość posadowienia kołków ok. 75 cm. 6) Siatkę należy podwiesić na poziomej lince stosując odciągi na końcach odcinków. Maksymalna długość zasłony 25 m, odległość miedzy nimi 3 m. Zasłony i kołki zapewnia Zamawiający. Odbiór oraz zwrot w/w materiałów składowych na poszczególnych Obwodach Drogowych na koszt Wykonawcy. Pozostałe materiały do wykonania usługi zapewnia Wykonawca. 2. Podane ilości usług są ilościami maksymalnymi jakie Zamawiający przewiduje do wykonania. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonane usługi. 3. Do realizacji zamówienia Zamawiający zapewnia siatkę przeciwśnieżną z tworzywa sztucznego oraz kołki drewniane złożone na poszczególnych Obwodach Drogowych, tj. dla zadania nr 1 – na Obwodzie Drogowym w Janowie Podlaskim, dla zadania nr 2 – na Obwodzie Drogowym w Łukowie 4. Wykonawca zapewnia wszystkie niezbędne materiały, środki transportowe, sprzęt oraz osoby niezbędne do realizacji zamówienia. 5. Wykonawca odpowiada za wykonywanie usług zgodnie z zasadami BHP i przepisami ruchu drogowego. 6. Przy kalkulowaniu ceny usług określonych w zestawieniu szczegółowym należy uwzględnić konieczność ręcznej realizacji części prac przy użyciu sprzętu specjalistycznego. Zakres usług obejmuje m.in. wykonanie wiercenia otworów wiertnicą ręczną na terenie gdzie występuje podejrzenie wystąpienia instalacji podziemnych. 7. Szczegółowy zakres usług ujęty jest w Specyfikacji Technicznej. 8. Usługi należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją techniczną, w sposób gwarantujący należytą jakość. 9. Wykonawca przystąpi do realizacji usług (tj. ustawienia zasłon przed sezonem oraz ich zdjęcia po zakończeniu sezonu zimowego) po protokolarnym przejęciu pasa drogowego od Zamawiającego. 10. Wykonawca będzie świadczył usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami z zakresu ochrony środowiska. 11. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody spowodowane uszkodzeniami infrastruktury podziemnej (sieć telekomunikacyjna, gazowa, itp.) przy wykonywaniu przedmiotowych prac. Istnieje możliwość wytyczenia trasy posadowienia kabli telekomunikacyjnych przez Orange Polska na koszt i zlecenie Wykonawcy. Szczegóły na stronie: www.orange.pl/wniosekonadzor. 12. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenach realizacji usług i w ich okolicy. 13. Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia na własny koszt odpowiednich Umów ubezpieczenia z tytułu odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji zamówienia. 14. Ubezpieczeniu podlega odpowiedzialność cywilna kontraktowa oraz deliktowa za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi pracami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych - wymagana suma ubezpieczenia nie mniej niż 50 000,00 zł na jedno zdarzenie. 15. Kopie polis lub dokumentów ubezpieczeniowych potwierdzone za zgodność z oryginałem Wykonawca przedłoży do wglądu Zamawiającemu najpóźniej po otrzymaniu pierwszej dyspozycji i następnie na każde żądanie Zamawiającego. Opóźnienie z tego tytułu będzie traktowane, jako powstałe z przyczyn zależnych od Wykonawcy. 16. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych). 17. Za rozwiązanie równoważne uznane będzie wykonanie usług przy wykorzystaniu technologii i sprzętu innego niż określone w ST zaproponowane w ofercie, pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone w ST. 18. Ilekroć w pozycjach formularza cenowego i ST podane są typy urządzeń lub wyrobów oraz ich producenci, należy traktować je jako przykładowe. Do realizacji usług mogą być stosowane urządzenia lub wyroby równoważne o minimalnych parametrach technicznych jak tych wskazanych w ST. 19. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w zał. E, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców oraz wartość części usługi. 20. Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania w czystości dróg publicznych, po których będzie odbywał się ruch pojazdów transportujących materiały. W przypadku ewentualnych roszczeń odszkodowawczych administratorów i zarządców za zniszczenie dróg i ulic przez pojazdy wykonujące w/w usługi, Wykonawca jest zobowiązany do ich naprawy na własny koszt, który nie będzie podlegał odrębnej zapłacie i jest wliczony w cenę ryczałtową. 21. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej czynności, o których mowa w pkt. XXII.3. SIWZ w zakresie realizacji zamówienia. 22. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na wykonanie jednego lub dwóch zadań wyszczególnionych w pkt. III SIWZ. 23. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających. 24. Rozliczenie następować będzie na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45340000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: - zadanie nr 1: 1.000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc 00/100), - zadanie nr 2: 700,00 zł (słownie złotych: siedemset 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach zgodnie z art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) Pieniądzu; 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) Gwarancjach bankowych; 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158, z późń. zm.) 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto ZDW w Lublinie w PKO Bank Polski S.A. nr 74 1020 3147 0000 8002 0105 5730. 4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. 5. W przypadku wniesienia wadium w jednej z form wymienionych w ust. 2 pkt. 2)-5) Beneficjenta poręczenia/gwarancji należy określić następująco: Województwo Lubelskie, ul. A. Grottgera 4, 20-029 Lublin, Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, ul. Bohdana Dobrzańskiego 3, 20-262 Lublin. UWAGA: 1. Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. „przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego”. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2187 z późn. zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 2. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy pzp) uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie na rachunek bankowy ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne, konsorcja), treść gwarancji, w miejscu gdzie wskazany jest podmiot, na którego zlecenie udzielana jest gwarancja, winna wskazywać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub jednego z wykonawców - z zaznaczeniem, że składa on ofertę wspólną wraz z innymi podmiotami i ta właśnie oferta jest zabezpieczona gwarancją.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach