Przetargi.pl
Ustawienie i zdjęcie zasłon przeciwśnieżnych, w sezonie zimowym 2017/2018, wzdłuż dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Hrubieszowie.

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Hrubieszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 22500 Hrubieszów, ul. Grabowiecka
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2017-09-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Hrubieszowie
    ul. Grabowiecka
    22500 Hrubieszów, woj. lubelskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdw.bip.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ustawienie i zdjęcie zasłon przeciwśnieżnych, w sezonie zimowym 2017/2018, wzdłuż dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Hrubieszowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres usług obejmuje: dla zadania nr 1 a) Pobranie 6 925 mb siatki przeciwśnieżnej i pali w ilości 2 800 szt. z placu składowego Obwodu Drogowego w Tyszowcach, ustawienie jej zgodnie ze Specyfikacją Techniczną oraz z załączoną lokalizacją ustawienia zasłon przeciwśnieżnych, stanowiącymi załączniki do umowy w sposób gwarantujący należytą jakość. UWAGA !!! Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lokalizacji ustawienia zasłon. W przypadku wystąpienia okoliczności na które Zamawiający nie miał wpływu (tj. np. brak zgody właścicieli posesji na których zlokalizowano ustawienie zasłon przeciwśnieżnych), Zamawiający wskaże lokalizację zastępczą ustawienia zasłon. b) Ponowne ustawienie bądź poprawienie 2 500 mb zasłon przeciwśnieżnych uszkodzonych w przypadku wystąpienia bardzo silnych wiatrów powyżej 70 km/h (prędkość wiatru zostanie ustalona na podstawie prognoz pogody publikowanych przez IMiGW ) w terminie do trzech dni od dnia powiadomienia Wykonawcy o zaistniałym zdarzeniu. UWAGA !!! Zamawiający zastrzega sobie zmniejszenie ilości tego elementu zamówienia w zależności od potrzeb i warunków atmosferycznych. Z tego tytułu Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie w wysokości iloczynu ilości mb ustawienia uszkodzonych zasłon i stawki za 1 mb ponownego ustawienia zasłon przeciwśnieżnych, wynikającej z umowy. Ilość i lokalizacja uszkodzeń ustawionych zasłon określona będzie w powiadomieniu. Wynagrodzenie nie będzie przysługiwać w przypadku stwierdzenia, że poprzednie ustawienie zasłon przeciwśnieżnych zostało wykonane niezgodnie z umową i ST. c) Zdjęcie 6 925 mb zasłon przeciwśnieżnych oraz demontaż pali zgodnie ze Specyfikacją Techniczną oraz lokalizacją ustawienia zasłon i odwiezienie na teren placu składowego Obwodu Drogowego w Tyszowcach wraz ze złożeniem w miejscu wskazanym przez osobę odpowiedzialną oraz z rozliczeniem jakościowym i ilościowym. dla zadania nr 2 a) Pobranie 16 675 mb siatki przeciwśnieżnej i pali w ilości 6 700 szt. z placu składowego Obwodu Drogowego w Tyszowcach, ustawienie jej zgodnie ze Specyfikacją Techniczną oraz z załączoną lokalizacją ustawienia zasłon przeciwśnieżnych, stanowiącymi załączniki do umowy w sposób gwarantujący należytą jakość. UWAGA !!! Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lokalizacji ustawienia zasłon. W przypadku wystąpienia okoliczności na które Zamawiający nie miał wpływu (tj. np. brak zgody właścicieli posesji na których zlokalizowano ustawienie zasłon przeciwśnieżnych), Zamawiający wskaże lokalizację zastępczą ustawienia zasłon. b) Ponowne ustawienie bądź poprawienie 2 500 mb zasłon przeciwśnieżnych uszkodzonych w przypadku wystąpienia bardzo silnych wiatrów powyżej 70 km/h (prędkość wiatru zostanie ustalona na podstawie prognoz pogody publikowanych przez IMiGW ) w terminie do trzech dni od dnia powiadomienia Wykonawcy o zaistniałym zdarzeniu. UWAGA !!! Zamawiający zastrzega sobie zmniejszenie ilości tego elementu zamówienia w zależności od potrzeb i warunków atmosferycznych. Z tego tytułu Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie w wysokości iloczynu ilości mb ustawienia uszkodzonych zasłon i stawki za 1 mb ponownego ustawienia zasłon przeciwśnieżnych, wynikającej z umowy. Ilość i lokalizacja uszkodzeń ustawionych zasłon określona będzie w powiadomieniu. Wynagrodzenie nie będzie przysługiwać w przypadku stwierdzenia, że poprzednie ustawienie zasłon przeciwśnieżnych zostało wykonane niezgodnie z umową i ST. c) Zdjęcie 16 675 mb zasłon przeciwśnieżnych oraz demontaż pali zgodnie ze Specyfikacją Techniczną oraz lokalizacją ustawienia zasłon i odwiezienie na teren placu składowego Obwodu Drogowego w Tyszowcach wraz ze złożeniem w miejscu wskazanym przez osobę odpowiedzialną oraz z rozliczeniem jakościowym i ilościowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45340000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: Na zadanie nr 1 : 585,00 zł Na zadanie nr 2 : 1 358,00 zł Łącznie zadania nr 1 i 2 : 1 943,00zł słownie złotych: jeden tysiąc dziewięćset czterdzieści trzy zł 00/100. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach zgodnie z art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) Pieniądzu; 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) Gwarancjach bankowych; 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy ZDW w Lublinie w Banku PKO Bank Polski S.A. nr 74 1020 3147 0000 8002 0105 5730. 4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. UWAGA: 1. Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. „przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego”. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (j.t. Dz. U z 2015 poz. 128 z późn.zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 2. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy pzp) uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie na rachunek bankowy ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach