Przetargi.pl
Ustawienie i eksploatacja pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych na terenie gminy Jabłonna

Wójt Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 05-110 Jabłonna, ul. Modlińska 152
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7677322 , fax. 022 7677324
  • Data zamieszczenia: 2009-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy
    ul. Modlińska 152 152
    05-110 Jabłonna, woj. mazowieckie
    tel. 022 7677322, fax. 022 7677324
    REGON: 00053630900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.jablonna.ibip.pl/public/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ustawienie i eksploatacja pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych na terenie gminy Jabłonna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Eksploatacja pojemników do selektywnej zbiórki odpadów na terenie Gminy Jabłonna. 1) Charakterystyka pojemników (rozstawienie 63 pojemników w miejscach wskazanych przez Zamawiającego). Pojemniki zapewnia Wykonawca: - 21 zestawów po 3 pojemniki na papier, szkło, plastik, - pojemność od 1000 do 1500 litrów, - wykonane z metalu zabezpieczonego antykorozyjnie lub innego materiału niepalnego stosowanego do wyrobu tego typu pojemników, o pełnym płaszczu (nie dopuszcza się pojemników siatkowych) - pojemniki mają być w określonych kolorach tj.: na papier - niebieski, na plastik - żółty, na szkło - zielony, każdy pojemnik powinien być opisany do jakiego rodzaju odpadu jest przeznaczony, - zaopatrzone w małe otwory wrzutowe - uniemożliwiające wrzucanie odpadów o dużych gabarytach oraz dzielone dno, - wyposażone w hakowy mechanizm opróżniania,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Sytuacja podmiotowa wykonawcy - Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych; 2. Zdolność techniczna - Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. Zdolność ekonomiczna i finansowa - Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2. Zezwolenie na odbieranie odpadów - aktualne zezwolenie na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości w Gminie Jabłonna; 3. Zezwolenie na zbieranie odpadów - aktualne zezwolenie na zbieranie i transport lub transport (w przypadku, gdy nie występuje zbieranie) odpadów na terenie objętym przedmiotem zamówienia; 4. Wykaz wykonanych usług - Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie - należy wykazać min. 3 usługi o wartości min. 300 000,00 zł. na eksploatację min 25 zestawów pojemników do selektywnej zbiórki odpadów; 5. Oświadczenie z art. 22 i 24; 6. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 100 000 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jablonna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach