Powiat Wałbrzyski, Starostwo Powiatowe w Wałbrzychu ogłasza przetarg
- Adres: 58-300 Wałbrzych, Al. Wyzwolenia 20-24
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 8460674 , fax. 074 8460674
- Data zamieszczenia: 2009-11-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Wałbrzyski, Starostwo Powiatowe w Wałbrzychu
Al. Wyzwolenia 20-24 20-24
58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
tel. 074 8460674, fax. 074 8460674
REGON: 89071800100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.walbrzych.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ustalenie wartości prawa własności działek w celu aktualizacji opłat rocznych oraz wycena działki przeznaczonej do sprzedaży Skarbu Państwa - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje: wykonanie operatów szacunkowych określających wartości nieruchomości zabudowanych stanowiące własność Skarbu Państwa. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu: dla zadania nr 1: 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) dla zadania nr 2: 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu wskazane w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Pozostałe wymagania: 1. posiadają doświadczenie w zakresie usług objętych przedmiotem zamówienia (wykonawca musi wykazać, że zrealizował w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 usługi z zakresu wyceny nieruchomości) (niezależnie czy Wykonawca składa ofertę na jedno czy dwa zadania) 2. dysponują minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego wydanego zgodnie z przepisami ustawy o gospodarce nieruchomościami (niezależnie czy Wykonawca składa ofertę na jedno czy dwa zadania). Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeńzgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie trzech ostatnich lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.walbrzych.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sporządzenie wyceny nieruchomości, w celu aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego gruntu, przysługującego: - PCC Rokita S.A. z siedzibą w Brzegu Dolnym, - EKOLOGISTYKA Sp. z o.o. z siedzibą w Brzegu Dolnym, - PCC CONSUMER PRODUCTS KOSMET Sp. z o.o. z siedzibą w Brzegu Dolnym, - PCC AUTOCHEM Sp. z o.o. z siedzibą w Brzegu Dolnym, - PCC EXOL S.A. z siedzibą w Brzegu Dolnym, - PCC INTERMODAL S.A. z siedzibą w Brzegu Dolnym, - PCC MCAA Sp. z o.o. z siedzibą w Brzegu Dolnym
Dodano: 2016-07-27 - Sporządzenie wyceny nieruchomości, w celu aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego gruntu, przysługującego: - PCC Rokita S.A. z siedzibą w Brzegu Dolnym, - EKOLOGISTYKA Sp. z o.o. z siedzibą w Brzegu Dolnym, - PCC CONSUMER PRODUCTS KOSMET Sp. z o.o. z siedzibą w Brzegu Dolnym, - PCC AUTOCHEM Sp. z o.o. z siedzibą w Brzegu Dolnym, - PCC EXOL S.A. z siedzibą w Brzegu Dolnym, - PCC INTERMODAL S.A. z siedzibą w Brzegu Dolnym, - PCC MCAA Sp. z o.o. z siedzibą w Brzegu Dolnym
Dodano: 2016-07-15 - Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości dotyczących budowy gazociągów wysokiego ciśnienia
Dodano: 2016-04-19 - Sporządzenie wyceny nieruchomości w celu aktualizacji opłat z tytułu użytkowania wieczystego przysługującego: - PCC Rokita S.A. z siedzibą w Brzegu Dolnym, - EKOLOGISTYCE Sp. z o.o. z siedzibą w Brzegu Dolnym
Dodano: 2016-04-11 - Świadczenie usług w zakresie wykonania zadań polegających na sporządzaniu operatów szacunkowych nieruchomości położonych na obszarze miasta Wojcieszów w latach 2016-2019 roku
Dodano: 2016-03-03 - Świadczenie usług w zakresie wykonania zadań polegających na sporządzaniu operatów szacunkowych nieruchomości położonych na obszarze miasta Jelenia Góra w 2016 roku
Dodano: 2015-12-14 - Wykonywanie czynności w zakresie wyceny i inwentaryzacji nieruchomości wraz z niezbędną dokumentacją w tym zakresie na terenie Gminy Walim
Dodano: 2015-12-04 - WYKONYWANIE USŁUG GEODEZYJNYCH NA POTRZEBY URZĘDU MIEJSKIEGO W OLSZYNIE
Dodano: 2015-12-03 - Usługę pośrednictwa w sprzedaży nieruchomości - działki inwestycyjne i/lub budowlane położone na terenie Gminy Krośnice - II przetag
Dodano: 2015-10-28 - Usługa pośrednictwa w sprzedaży nieruchomości - działki inwestycyjne i/lub budowlane położone na terenie Gminy Krośnice - II przetarg
Dodano: 2015-10-28