Starostwo Powiatowe w Przemyślu ogłasza przetarg
- Adres: 37-700 Przemyśl, Pl. Dominikański 3
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 016 6785054 w. 14 , fax. 016 6782760
- Data zamieszczenia: 2009-07-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Przemyślu
Pl. Dominikański 3 3
37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie
tel. 016 6785054 w. 14, fax. 016 6782760
REGON: 65090325600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.przemysl.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ustalenie i regulacja stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa położonych na terenie Powiatu Przemyskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest : Ustalenie i regulacja stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa położonych na terenie Powiatu Przemyskiego z wykorzystaniem wykazów nieruchomości opracowanych zgodnie z ustawą z dnia 7 września 2007 r. o ujawnianiu w księgach wieczystych prawa własności nieruchomości Skarbu Państwa oraz jednostek samorządu terytorialnego (Dz. U. Nr 191, poz. 1365 ze zm.) i rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 grudnia 2007 r. w sprawie szczegółowego zakresu informacji niezbędnych do ustalenia zgodności ksiąg wieczystych z rzeczywistym stanem prawnym wraz z przygotowaniem wniosku do właściwego Sądu Rejonowego Wydziału Ksiąg Wieczystych o założenie księgi wieczystej i wpis prawa własności Skarbu Państwa do nieruchomości ( działki - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 703321008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy spełniający następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: . W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawców warunków wymaganych przez Zamawiającego, do oferty należy przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej -ważny 6 miesięcy, b) zaświadczenie właściwego organu podatkowego Urząd Skarbowy oraz Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, że Oferent nie zalega z opłacaniem podatków i składek na ubezpieczenie społeczne lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności -ważne 3 miesiące, c) dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada uprawnienia zawodowe w zakresie określonym w art. 43 pkt. 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne tj. Dz. U z 2005 r. Nr 240 poz. 2027 ze zm. - rozgraniczenia i podziały nieruchomości oraz sporządzania dokumentacji dla celów prawnych, d) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z danymi na temat uprawnień potwierdzone kserokopie uprawnień z dziedziny geodezji i kartografii, wyszczególnione w art. 43 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne Dz. U z 2005 r. Nr 240, poz. 2027 ze zm. e) oświadczenie Wykonawcy, że prace wykona osobiście, f) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat podobnych usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie -minimum 2.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.przemysl.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Na wykonanie wyceny nieruchomości, celem aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowych Skarbu Państwa. Wyceną należy objąć 559 działek ewidencyjnych w 10 jednostkach ewidencyjnych (gminach) z terenu powiatu przemyskiego. Jedna jednostka ewidencyjna ( gmina ) to jedno zadanie
Dodano: 2013-09-09 - Ustalenie i regulacja stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa pod powierzchniowymi wodami płynącymi położonych na terenie powiatu przeworskiego wraz z przygotowaniem wniosku do właściwego sądu rejonowego wydziału ksiąg wieczystych o założenie księgi wieczystej i wpis prawa własności Skarbu Państwa do nieruchomości
Dodano: 2012-09-20 - Ustalenie i regulacja stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa pod powierzchniowymi wodami płynącymi położonych na terenie powiatu niżańskiego - część druga wraz z przygotowaniem wniosku do właściwego sądu rejonowego wydziału ksiąg wieczystych o założenie księgi wieczystej i wpis prawa własności Skarbu Państwa do nieruchomości
Dodano: 2012-09-20 - Wykonanie usług związanych z regulowaniem stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa
Dodano: 2012-09-12 - Wykonanie usług związanych z regulowaniem stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa
Dodano: 2011-10-27 - Ustalenie i regulacja stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa pod powierzchniowymi wodami płynącymi położonych na terenie powiatu mieleckiego wraz z przygotowaniem wniosku do właściwego sądu rejonowego wydziału ksiąg wieczystych o założenie księgi wieczystej i wpis prawa własności Skarbu Państwa do nieruchomości.
Dodano: 2011-09-16 - Ustalenie i regulacja stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa pod powierzchniowymi wodami płynącymi położonych na terenie powiatu jarosławskiego wraz z przygotowaniem wniosku do właściwego sądu rejonowego wydziału ksiąg wieczystych o założenie księgi wieczystej i wpis prawa własności Skarbu Państwa do nieruchomości.
Dodano: 2011-09-16 - Ustalenie i regulacja stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa pod powierzchniowymi wodami płynącymi położonych na terenie powiatu ropczycko - sędziszowskiego wraz z przygotowaniem wniosku do właściwego sądu rejonowego wydziału ksiąg wieczystych o założenie księgi wieczystej i wpis prawa własności Skarbu Państwa do nieruchomości - powiat ropczycko-sędziszowski.
Dodano: 2011-09-16 - Ustalenie i regulacja stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa pod powierzchniowymi wodami płynącymi położonych na terenie powiatu ropczycko - sędziszowskiego wraz z przygotowaniem wniosku do właściwego sądu rejonowego wydziału ksiąg wieczystych o założenie księgi wieczystej i wpis prawa własności Skarbu Państwa do nieruchomości - powiat jasielski.
Dodano: 2011-09-16 - Ustalenie i regulacja stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa pod powierzchniowymi wodami płynącymi położonych na terenie powiatu ropczycko - sędziszowskiego wraz z przygotowaniem wniosku do właściwego sądu rejonowego wydziału ksiąg wieczystych o założenie księgi wieczystej i wpis prawa własności Skarbu Państwa do nieruchomości - powiat krośnieński.
Dodano: 2011-09-16