Przetargi.pl
Wykonanie usług związanych z regulowaniem stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa

Powiat Sanocki ogłasza przetarg

  • Adres: 38-500 Sanok, ul. Rynek 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 4652900 , fax. 13 4652988
  • Data zamieszczenia: 2012-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Sanocki
    ul. Rynek 1 1
    38-500 Sanok, woj. podkarpackie
    tel. 13 4652900, fax. 13 4652988
    REGON: 37044070300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-sanok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usług związanych z regulowaniem stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie prac związanych z regulowaniem stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa. Na przedmiot zamówienia składają się następujące części (zadania): Zadanie nr 1 Obręb Pakoszówka gm. Sanok - 34działki, Obręb Pisarowce gm. Sanok - 54 działki, Obręb Olchowa gm. . Zagórz - 17 działek, Obręb Sukowate gm. Zagórz - 5 działek Razem: 110 działek Zadanie nr 2 Obręb Poraż gm. Zagórz - 32 działki, Obręb Zasław M. Zagórz - 1 działka Obręb Zahutyń gm. Zagórz - 5 działek, Obręb Brzozowiec gm. Zagórz - 2 działki Obręb Markowce gm. Sanok - 42 działki, Obręb Raczkowa m. Sanok - 26 działek Razem: 108 działek Zakres prac obejmuje: - porównanie stanu ewidencyjnego ze stanem wieczystoksięgowym, - doprowadzenie do zgodności stanu ewidencyjnego z wpisami uwidocznionymi w księgach wieczystych, - przygotowanie wniosków i dokumentów o wpisy dotyczące ujawnienia prawa własności Skarbu Państwa w księgach wieczystych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 703321008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 900,00 zł /słownie: dziewięćset złotych/ dla części 1, 900,00 zł /słownie: dziewięćset złotych/ dla części 2,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-sanok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach