Gmina Nowy Wiśnicz ogłasza przetarg
- Adres: 32-720 Nowy Wiśnicz, ul. Rynek 38
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 014 6850912 , fax. 014 6850911
- Data zamieszczenia: 2009-06-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowy Wiśnicz
ul. Rynek 38 38
32-720 Nowy Wiśnicz, woj. małopolskie
tel. 014 6850912, fax. 014 6850911
REGON: 00054887300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowywisnicz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usprawnienie ruchu kołowego i pieszego w obrębie ulic: Pogodnej, Nowej, Limanowskiej i Lipnickiej w Nowym Wiśniczu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) remont ciągu pieszego wzdłuż ul. Pogodnej w Nowym Wiśniczna dz. nr 696/1, 696/2 i 696/3, 2) remont nawierzchni pasa drogowego ul. Nowej w Nowym Wiśniczu na dz. nr 679/2,3) remont ciągu pieszego w Nowym Wiśniczu na dz. nr 724/2,4) remont ciągu pieszego w Nowym Wiśniczu na dz. nr 840/2.Szczegółowy zakres robót należy wycenić i wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną oraz przedmiarem robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga składania wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w postępowaniu dopuszczeni będą wyłącznie wykonawcy, którzy złożą ofertę ze wszystkimi załącznikami wymienionymi w rozdziale V SIWZ oraz spełnią wszystkie wymagane przez ustawę PZP warunki: 1.1Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy PZP.1.2 Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, tj.:1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - należy udokumentować wykonanie co najmniej jednego zadania w zakresie:a)budowy i/lub przebudowy i/lub remontu chodnika o wartości robót minimum 200 000,00 zł brutto b) budowy i/lub przebudowy i/lub remontu nawierzchni asfaltowej o wartości robót minimum 200 000,00 zł brutto oraz wykazać się minimum jednym pracownikiem z uprawnieniami do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy robót drogowych i mogącym wykazać się decyzjami o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ;Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany formularz oferty wg ZAŁĄCZNIKA NR 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika podmiotów występujących wspólnie zgodnie z obowiązkiem wynikającym z art. 23 ust.1i 2 PZP , pełnomocnictwo musi zawierać stwierdzenie, że upełnomocnieni są uprawnieni do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy lub podmiotów występujących wspólnie; 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy wg ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ. 4. Oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy wg ZAŁĄCZNIKA NR 3 do SIWZ. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, dokumenty wymienione w pkt 3,4,5 muszą być złożone przez każdego wykonawcę. 6. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia zgodnie z pkt 1.2.2) SIWZ, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (referencji) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie wg ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SIWZ. Przez roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością należy rozumieć roboty budowlane spełniające łącznie następujące warunki:- należy udokumentować wykonanie co najmniej jednego zadania w zakresie:c)budowy i/lub przebudowy i/lub remontu chodnika o wartości robót minimum 200 000,00 zł brutto d) budowy i/lub przebudowy i/lub remontu nawierzchni asfaltowej o wartości robót minimum 200 000,00 zł brutto. 7. Wykaz kluczowego personelu wykonawcy: należy wykazać się minimum jednym pracownikiem z uprawnieniami do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy robót drogowych i mogącym wykazać się decyzjami o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego (aktualny wpis do właściwej izby zawodowej), zgodnie z pkt 1.2.2) SIWZ ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ. 8. Zobowiązanie innych podmiotów ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ 9. Oświadczenie o udzieleniu przez wykonawcę 3-letniej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane ZAŁĄCZNIK NR 7 do SIWZ 10. Wykazanie tej części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy ZAŁĄCZNIK NR 8 do SIWZ 11. Zaakceptowany projekt umowy ZAŁĄCZNIK NR 9 do SIWZ. 12. Kosztorys ofertowy (zgodnie z przedmiarem robót) ZAŁĄCZNIK NR 10 do SIWZ. 13. Zgodnie z art. 23 ust.1 i 2 ustawy PZP Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. W w/w przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo rezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania, min. tytuł postępowania. Pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty w oryginale lub kopii uwierzytelnionej przez Mocodawcę lub notariusza. Przyjmuje się, że udzielone pełnomocnictwo upoważnia do poświadczenia kopii innych dokumentów składanych wraz ofertą, z wyłączeniem pełnomocnictwa. Każdy z podmiotów występujących wspólnie ma obowiązek dołączenia do oferty dokumentów wymienionych w rozdz. V pkt. 3,4,5. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nw.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Odbudowa drogi gminnej nr K203392 Koło Szkoły dz. nr 533, 534 w km 0+000 - 0+460, 0+640 - 0+980 w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych oraz asfaltowanie drogi (G62) w km 0+460 - 0+640 w miejscowości Wróblowice
Dodano: 2016-07-27 - Asfaltowanie dróg gminnych na terenie Gminy Zakliczyn - zadania realizowane częściowo w ramach funduszu sołeckiego etap III
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa chodnika w ciągu DW 964 na odc. 320 km 3+189 - km 4+606 w zakresie wykonania remontu chodnika wraz z krawężnikiem oraz odwodnieniem (ul. Wielicka w Niepołomicach)
Dodano: 2016-07-27 - Zastąpienie istniejącego pobocza DP 1041K ul. 21 Stycznia w Luszowicach chodnikiem z kostki brukowej.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa dróg i chodników w Gminie Olkusz - etap III
Dodano: 2016-07-25 - Budowa chodnika w ciągu DW 773 w m. Poskwitów odc. 150 km 0+107,5 - 0+507,50
Dodano: 2016-07-22 - Budowa odcinka chodnika przy drodze powiatowej nr 1405 K w miejscowości Grabno gm. Wojnicz
Dodano: 2016-07-19 - Wykonanie nawierzchni asfaltowej na drogach gminnych w gminie Skrzyszów
Dodano: 2016-07-19 - Budowa chodników w Gminie Wierzchosławice: Rudka- Etap II, Wierzchosławice - Etap VI, Mikołajowice - Etap II
Dodano: 2016-07-18 - Budowa chodników wzdłuż dróg powiatowych
Dodano: 2016-07-15